Laten we niet te vroeg juichen meiden eerst 2 streepjes voordat ik iets geloof. Ik ben al zo vaak teleurgesteld, zou natuurlijk niets liever willen maar ben ook wel realistisch, mijn temp kan ook zo weer zakken. Maar ik geef toe het is wel bizar spannend, wil eigenlijk al gaan slapen haha. Jammer dat je er nog geen goed gevoel over hebt Jennifer, ik weet heel goed hoe klote dat is, maar de andere meiden hebben bewezen dat het zo maar is raak kan zijn.dus ik blijf net zo hard duimen voor jou als voor mezelf! Liefs...
Oh meiden, wat is dit spannend! Dit is nog spannender dan toen ik zelf tegen mijn NOD aanliep. Ik duim mijn duimen blauw voor jullie allebei
Nou meiden, zoals ik al zei juich pas bij 2 streepjes. Ik kon vanacht dus niet slapen van oh zo het dan nu toch eindelijk raak zijn dat is om 3 uur voordat ik moest plassen heb getempt( kon niet wachten) en hij was 36.7👎😞 de normale tijd dat ik temperatuur is om 06.15 en toen gaf hij 36.9 aan, ik denk dat ik morgen ook gewoon ongesteld ga worden😢niet oke😆😆
Ik vind het ook nog best hoog maar je weet het natuurlijk zelf het beste eza! Ow ik hoop mog hoor 🙏
Vergeet niet dat stress en slecht slapen een invloed hebben op je temperatuur hoor. Ik vind je temp ook wel hoog maar dat is dan vergeleken met mij. 36,9 was voor mij echt wel hoog. Ik ik kom zelden op37 en hoger
Idd wat lyah zegt als je slecht slaapt dus met onderbrekingen erin dan reageeert je temp daarop en 36, 9 is dan nog best hoog
Het is gewoon zenuwslopend eza. De nacht dat ik daxht: morgen ga ik testen heb ik amper geslapen en al om 6.00 uur de test gedaan hahaha
Alle maanden was mijn temperatuur de dag voordat ik ongesteld werd 36,9 en dat is hij nu ook en morgen moet ik het worden, het is dan ook zonde om nu te gaan testen als ik bijna 99% zeker ben dat ik het morgen ga worden. Ik had gistere zo,n hoop want mijn gemiddelde temp ligt altijd wel hoog zo rond de 36.6-36-9 maar zelde boven de 37 en helemaal geen 37.1-37.2-37.3! Als ik morgen ongesteld word dan gooi ik mijn termomether weg( niet omdat hij niet perfect werkt) maar omdat ik het de volgende x gewoon niet meer wil weten😆😆😆😆. Ik moet weer verder want mijn baby'tjes op het werk willen borstvoeding en fles drinken dus moet wat gaan maken, Soms best zwaar als je eigen wens nog niet in vervulling gaat en je ze continu om je heen hebt😊maar ik geniet er ook van.
Eza, lekker doen wat goed voelt. Ik geef de hoop nog niet op en heb stiekem nog steeds vertrouwen. Werkse! Even lekker je gedachten verzetten!
Willen jullie even met me mee turen? Ik weet het t is nog vroeg maar kon vanmorgen de verleiding niet weerstaan 😕