Jennifer, ik zie heeeeeeeel vaag iets, maar de ellende is dat je dit al 2x hiervoor ook hebt gehad. Ik durf dus nog niet enthousiast te zijn... Ik duim extra hard voor je dat je over een paar dagen gewoon een vet duidelijke streep hebt!
Huh Jennifer wats gebeurt met, oh dat word niks meer😂😂ik zie nog niks maar ga heel erg hard duimen!! Wil je geen andere test gebruiken? Met deze heb je al eerder een streep gehad toch?🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Jennifer, jij boef! Stiekem lopen testen... Ik durf het ook nog niet te zeggen hoor. Je zit toch nog 5 dagen voor NOD? Dat is wel heel erg vroeg! Ik vrees dat je nog echt even moet wachten meid
ja weet wel zeker dta ik nog even moet wachten. hahah ja Eza ik weet het, had ineens vanmorgen zn gevoel dat ik moest testen dus er maar gewoon aan toegegeven. Ik weet het emmy ik heb al eerder zulke testen gehad dus hopelijk loopt dat vage streepje nu wel eens op. Heb met mn zelf en mijn vrouw afgesproken nu niet eerder te testen als Zaterdag. Ik heb morgen zat te doen en daarna twee nachtdiensten dus dan is het zinloos om te testen vioor mijn gevoel. mooi meegenomen dus. Bedankt voor het kijken meiden!
Nou dames ik ging net mijn temperatuurlijst invullen en zag dat mijn nod niet morgen is, maar vandaag. ( ik word altijd ongie op dag 25 en dat is vandaag ) en mijn temperatuur is nu 38!! Het blijft dus wederom spannend. Wel gelukt/ niet gelukt/ wel gelukt/ niet gelukt/ wel gelukt ... Dus.....haha
Dat word testen eza ! Ik heb en goed gevoel bij je aam gezien je nod dus vandaag is en je temp nog hoog heb ik veel hoop voor js wanneer ga je testen? Ook geen menstruatie gevoel?
Haha Emmy, je maakt me in ieder geval aan het lachen. Nee geen ongie gevoel, nog geen pijn in mijn borsten ze zijn wel groter. Soms duizelig en heb al ruim een week last van een soort lichte krampen. Maar echt meiden EERST 2 streepjes! Ik ga morgen ochtend de dure cb doen, de enige die ik heb en mits mijn temp 37 of hoger is!
Ooo eza!!! Wat spannend zeg. Nou die test kun je laten zitten hoor echt hij bent zomachtig zwanger! En anders heb je griep hahah
Haha ik mis de "vind ik leuk" knop! Maar goed, ik wil je toch wel dringend vragen morgen ochtend sowieso te testen Eza, anders worden wij hier ook gek! Zo spannend!! En wij maken je er ook niet rustiger op... Vreselijk... Ik heb echt nog steeds een goed gevoel, wat gebaseerd is op uhm... niets . Ik hoop het zo voor je dat je morgen 2 streepjes hebt!!
Oh meiden haha ik temp altijd om 06.15 en als hij hoog is doe ik direct de test, ik kan ook niet wachten, wil bijna nu al naar bed😂😂dus duimen, bidden en kaarsen branden tot ik ga Zzzzz en Hebnifer als jou test dan ook bog oploopt dan zijn wij 2 hele blije meisjes😊❤️
Ik hoop het ook zo Eza!. Door jouw temp theorie dacht ik vandaag laat ik ook eens kijken. Ik heb normaal een basis temp van 36,2 ongeveer en op dit moment is ie 37,3 dus ik ga dat deze dagen ook even bijhouden. ik ben morgen om 6.15 vast al wakker dus ga het in de gaten houden !! hup Eza hup Eza. En niet gelijk naar bed gaan want dan duurt de nacht nog zo lang hihi
Wow Jennifer dat is een heel goed teken al weet ik natuurlijk niet wat jou normale temperatuur paar dagen voor nod is, maar dit is heel hoopgevend duim duim duim duim
Whaaaaaaaaa wat gebeurt hier allemaal jullie maken het nu wel heel spannend hoor haha Ik zou lekker naar bed gaan eza is het eerder morgen😉
Hey meiden, Niks is wat het lijkt!😝temp is gezakt naar 36.8 ik ga het denk ik vandaag worden, ga dus niet testen. Al mijn hoop voor jou Jennifer!🙏