kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Op een witte ondergrond

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik lijkt wel iets heel lichts te zien hopelijk dit x een echte streep ik duim voor je

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jennifer, ik zie heeeeeeeel vaag iets, maar de ellende is dat je dit al 2x hiervoor ook hebt gehad. Ik durf dus nog niet enthousiast te zijn... Ik duim extra hard voor je dat je over een paar dagen gewoon een vet duidelijke streep hebt!

4. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Huh Jennifer wats gebeurt met, oh dat word niks meer😂😂ik zie nog niks maar ga heel erg hard duimen!! Wil je geen andere test gebruiken? Met deze heb je al eerder een streep gehad toch?🙏🙏🙏🙏🙏🙏

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jennifer, jij boef! Stiekem lopen testen...
    Ik durf het ook nog niet te zeggen hoor. Je zit toch nog 5 dagen voor NOD? Dat is wel heel erg vroeg!
    Ik vrees dat je nog echt even moet wachten meid

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    ja weet wel zeker dta ik nog even moet wachten:).
    hahah ja Eza ik weet het, had ineens vanmorgen zn gevoel dat ik moest testen dus er maar gewoon aan toegegeven.
    Ik weet het emmy ik heb al eerder zulke testen gehad dus hopelijk loopt dat vage streepje nu wel eens op. Heb met mn zelf en mijn vrouw afgesproken nu niet eerder te testen als Zaterdag. Ik heb morgen zat te doen en daarna twee nachtdiensten dus dan is het zinloos om te testen vioor mijn gevoel. mooi meegenomen dus.
    Bedankt voor het kijken meiden!

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nou dames ik ging net mijn temperatuurlijst invullen en zag dat mijn nod niet morgen is, maar vandaag. ( ik word altijd ongie op dag 25 en dat is vandaag ) en mijn temperatuur is nu 38!! Het blijft dus wederom spannend.
    Wel gelukt/ niet gelukt/ wel gelukt/ niet gelukt/ wel gelukt ... Dus.....haha

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zeg jajajajajaja!!!!

9. peetje007

Dat word testen eza ! Ik heb en goed gevoel bij je aam gezien je nod dus vandaag is en je temp nog hoog heb ik veel hoop voor js wanneer ga je testen? Ook geen menstruatie gevoel?

10. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Haha Emmy, je maakt me in ieder geval aan het lachen.
    Nee geen ongie gevoel, nog geen pijn in mijn borsten ze zijn wel groter. Soms duizelig en heb al ruim een week last van een soort lichte krampen.
    Maar echt meiden EERST 2 streepjes! Ik ga morgen ochtend de dure cb doen, de enige die ik heb en mits mijn temp 37 of hoger is! ;)

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ooo eza!!! Wat spannend zeg. Nou die test kun je laten zitten hoor echt hij bent zomachtig zwanger! En anders heb je griep hahah

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ik mis de "vind ik leuk" knop!
    Maar goed, ik wil je toch wel dringend vragen morgen ochtend sowieso te testen Eza, anders worden wij hier ook gek! Zo spannend!! En wij maken je er ook niet rustiger op... Vreselijk...
    Ik heb echt nog steeds een goed gevoel, wat gebaseerd is op uhm... niets ;).

Ik hoop het zo voor je dat je morgen 2 streepjes hebt!!

13. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oh meiden haha ik temp altijd om 06.15 en als hij hoog is doe ik direct de test, ik kan ook niet wachten, wil bijna nu al naar bed😂😂dus duimen, bidden en kaarsen branden tot ik ga Zzzzz en Hebnifer als jou test dan ook bog oploopt dan zijn wij 2 hele blije meisjes😊❤️

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik hoop het ook zo Eza!. Door jouw temp theorie dacht ik vandaag laat ik ook eens kijken. Ik heb normaal een basis temp van 36,2 ongeveer en op dit moment is ie 37,3 dus ik ga dat deze dagen ook even bijhouden.

ik ben morgen om 6.15 vast al wakker dus ga het in de gaten houden !! hup Eza hup Eza.

En niet gelijk naar bed gaan want dan duurt de nacht nog zo lang hihi

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha succes met slapen vannacht Eza!

16. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wow Jennifer dat is een heel goed teken :) al weet ik natuurlijk niet wat jou normale temperatuur paar dagen voor nod is, maar dit is heel hoopgevend :) duim duim duim duim :)

17. Meissies

Meissies Niet meer actief

Whaaaaaaaaa wat gebeurt hier allemaal jullie maken het nu wel heel spannend hoor haha
    Ik zou lekker naar bed gaan eza is het eerder morgen😉

18. peetje007

19. Meissies

Meissies Niet meer actief

Haha ja hier ook er vroeg bij en nieuwsgierig😉

20. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey meiden,
    Niks is wat het lijkt!😝temp is gezakt naar 36.8 ik ga het denk ik vandaag worden, ga dus niet testen.
    Al mijn hoop voor jou Jennifer!🙏

Deel Deze Pagina