Pffffff jeetje eza das balen maar gister ging die ook weer ineens omhoog toch? Hoop dat je snel uitsluitsel hebt hoor!!!
@zwangere dames hoeveel weken van te voren gaan jullie met verlof ? Ik denk dat ik 6 weken van te voren ga aangezien mijn werk lichamelijk best zwaar is dus dat zou 27 juni zijn
Ik heb alle sensatie gemist gisteren. Jeetje wat spannend allemaal. Ik stem er ook voor dat je een test gaat doen Eza, je bent al 1 dag na NOD vandaag, temperatuur of niet. Even langs de kruidvat dan hoef je in ieder geval niet zo'n dure test eraan te wagen
Ik zou idd ook een testje er tegen aangooien ! Voor die 5 euro hoef je het niet te laten en je zit al over je nod en ik vind temp methode niet echt betrouwbaar maar dat is mijn mening ik ben er toen ook mee gestopt ik werd er gek van !
Ik wil het ook tot 4 weken van te voren rekken. Dan heb je later meer tijd om van je kleintje te genieten
Ja ik zou dat ook wel willen maar dat gaat nirt lukkem met mijn werk trap op trap af heb nu met 1 dag werken al pijn in mijn rug zo erg dat ik s, avonds niets meer kan dus dat ga ik zeer waarschijnlijk niet redden wat voor werk doen jullie lyah en meissies?
Ik werk in de jeugdhulpverlening. Op dit moment met zwerfjongeren. Vorig jaar nog met peuters en kleuters op een medisch kinderdagverblijf en ik denk dat ik op die plek niet zo lang vol zou houden. Mijn werkgever heeft ook tegen mij gezegd dat mocht ik me niet goed voelen door mijn zwangerschap, ik gewoon thuis moet blijven. Ik wordt dan ziek gemeld bij het UWV en zij betalen mijn werkgever de kosten die dat met zich meebrengt. Dat geldt trouwens voor iedere zwangere vrouw die werkt hoor! Ik weet niet of ik dat ga doen maar het geeft mij wel het gevoel dat ik wat meer ademruimte heb. Ik vind dit trouwens een hele gekke fase in mijn zwangerschap hoor. Ik heb geen last meer van kwaaltjes en merk eigenlijk niet echt dat ik zwanger ben op een ienie mini klein buikje na. Vanmorgen twijfelde ik er zelfs over, die buik mag nu wel goed opkomen hoor!
Haai meiden, Jullie hebben testdrang ik heb testangst Borsten beginnen langzaam aan pijn te doen, en heb ook wat meer kramp, ik denk echt dat ik het vandaag ga worden, al is mijn temp nu net gemeten 37.5 en dat is wel hoog om ongesteld te worden, en heb net even de tamponnetje gedaan en geen bloed te bespeuren. Ik beloof dat ik morgen ochtend sowieso een test doe hoge of lage temperatuur, maar ergens denk ik toch dat ik het ga worden. Liefs van mij. Ps. ik moet verplicht 6 weken van te voren eruit ivm met het constant tillen van baby,s, de meeste collega.s gaan er al uit met 7 maanden omdat ze last van hun banden krijgen.. Jennifer hoe hoog was je temp vanochtend? Spannend hoor
Eza Ik vindt je ijzer sterk. Ik had het niet gekund. Mijn temp was 36.9 maar was al een half uur mijn bed uit. Wad het vergeten haha
Wow eza jeetje respect voor je hoor wat een zenuwen pffff en jeetje jennifer ook spannend!!!!! Ik vind gewoon dat jullie even positief moeten testen haha
Lyah dit is inderdaad een hele gekke periode. Met een week of 15 begon ik mijn kleintje te voelen (kieteltjes en plopjes met week 16). Dat was zo fijn! Als je echt heel erg onzeker wordt, mag je altjid extra hartje luisteren bij de VK. Eza, geen bloed geeft heeeeeeeel veeel moed!!! JAJAJAJAJA!
Nou dames de kraamzorg is geregeld heb gelijk mijn zorg verzekering ingevuld nu kan ik gewoon pokiklinisch bevallen zonder extra kosten en word de kraamzorg vergoed wel fijn dat dat geregeld is nog steeds onzeker over de zwangerschap al word het wel iets minder maar bij alle inspanningen doe ik doe zoals s, , ochtends me helemaal uitrekken waar ik dus mn buikspieren mee gebruik van ojeej kan dat niet kwaad of tillen
Haha blijf om je lachen Emmy Was net in de kruitvat en had bijna een test gekochtmaar toch niet gedaan. Nu 1 dag overtijd en temp nu is 37.3, en nog geen bloed, we wachten tot morgen, mijn vrienden worden gek van me Haha Jennifer de eerste maand dat ik ging temperaturen, zaten er allemaal gaten in van vergeten te meten haha dus heel herkenbaar voor mij is het nu zo,n routine dat het voor mij raar gaat worden om het niet te doen.