kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hahah eza echt waar wat ben jij gemeen zeg!! Ik zeg ff niks drinken en niet plassen en dan ons vanavond uit ons lijden verlossen.

Dan hoef ik alleeen nog maar te zenuwen over mijzelf en niet om ons allebei hahah

2. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Haha ohhh sorry Jennifer😊😜ik denk ergens dat ik het gewoon ga worden dus durf gewoon niet te testen veel te bang voor een Omo witte test:( dus nog heeeeeeel even geduld tot morgen 🙈🙈🙈 ik ik duim super veel voor ons dus hopelijk komt alles goed🙏🙏🙏🙏🙏

3. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Eza, ik begrijp dat je bang bent. Je hoop is zo groot en de val als het niets is is zo laag. Maar je komt er hoe dan ook achter hoor. Ookal test je niet. Een test haalt alleen de onzekerheid weg.
    Ik denk ook dat je superzwanger bent! Ik kan niet wachten tot morgen, je maakt het wel heel erg spannend!

Jennifer, wanneer ben jij van plan om te testen?

4. Meissies

Meissies Niet meer actief

Haha hoe erg eigenlijk he dat je er ook voor zorgt dat wij gespannen zijn maar pffffff ben ook heel nieuwsgierig hoor eza!!!!! Maar goed als jij geduld kann hebben zullen wij dat ook maar doen dan😉

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik ga zaterdag weer testen lyah. Ik wou dat ik het geduld had van eza

6. Meissies

Poeh nou snap ik helemaal hoor jennifer heb en had ik ook niet haha

7. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond jou dan ook geduldig hoor Jennifer! Op je ene slippertje na. Ik hoop het zo erg voor jullie en zou het zo fijn vinden dat nu iedereen van ons zwanger is 😊

8. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nou meiden, ik lig in bed, laatste meting net gedaan en een hoopvolle 37.5! Nu maar heeeeeel hard duimen dat er morgen zwanger staat op mijn test, ben zo bang🙈.
    Net had ik last van hele erge obstipatie en had bij het afvegen een heel klein beetje bruin slijm verlies, geen bloed verder.
    Nou morgen om half 7 hier het resultaat.
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Meis wat spannend. Wij duimen allemaal heel hard mee. Het bruine slijm vind ik wel een beetje spannend maar ik heb nog steeds heel veel vertrouwen in een positieve test!

10. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik heb nachtdienst dus ga vannacht dubbel en dwars voor je duimen eza!

11. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank lieve meiden, ik hoop het ook en zo niet mogen jullie me troosten 😘

12. Meissies

Ow eza je maakt het zooo spannend ik ga vannacht zo ontzettend hard voor je duimen!!!!! 🙏

13. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    In mijn slaap ga ik ook voor je duimen Eza! En ik hoop dat jij ook kan slapen.
    Weltrusten

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik duim me suf hier! Nog maar 3 en een half uur hahah.

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Moest net plassen en dus meteen maar getest, en blijkbaar is het me echt niet gegund, temp is nu 36.9 maar helaas officieel einde oefening, niet zwanger! Nu maar hopen dat ik heel snel ongesteld word vandaag. Ik ga even enorm hard balen en teleurgesteld zijn!

16. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ahhhh Jeetje Eza alles zag er zo gunstig uit!!.

Snap heel goed dat je enorm baalt en dat is waarschijnlijk nog een Understatment uitdrukking. bah bah bah. Het is je zo enorm gegund. Dikke knuffel voor jouw!

17. Meissies

😢😢😢😢😢

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve eza wat ontzettend waardeloos! Maar hoeveel dpo zit je nu? Is deze rest niet veel minder gevoelig dan een kruidvat test bijvoorbeeld? Ik vind je temp nog steeds hoog... en je bent overtijd dat is toch gek...

Mocht je indd niet zwanger zijn, mag je even alles bij elkaar janken en schelden want dan heeft je lijf je behoorlijk in de maling genomen. En dan bied ik mijn excuses aan voor het opjutten omdat ik zo overtuigd was... sorry... en sterkte

19. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ben zo verdrietig meiden, en moet zo werken, heb zin om terug naar bed te gaan en mijn delen over mijn hoofd te trekken 😝 geen sorry Emmy ik had er ook erg op gerekend dat er zwanger zou staan, ik ben nu 2 dagen overtijd en nog steeds 36.9 en geen teken van menstruatie mijn lichaam heeft me inderdaad behoorlijk in de zeik genomen. Deze test kan je 4 dagen voor je Nod doen, dus vertrouw wel dat ik echt niet zwanger ben.
    Jennifer morgen ben ik er weer 1000 % voor jou maar vandaag moet ik even de klap verwerken.
    Liefs

20. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah Eza! Ik wou dat ik je een knuffel kin geven. Na alle tekenen van je lichaam en plus het feit dat je zo graag wilt is hetbgewoon niet eerlijk. Ik begrijp dat je niet wil werken maar het is wel goed om even je hoofd te verzetten.
    Nogmaals een dikke knuffel!

Deel Deze Pagina