He bah eza !! Had zulke goeie hoop en wat raar dat je ineens overtijd bent erg vervelend allemaal en dat is zacht gedrukt het is gewoon k*t
Leuk hoor peetje! Ach mensen vroege mij ook altijd of ik zeker wist of ik er geen twee kreeg lekker laten kletsen. Ik zal ff een foto spammen van de laatste loodjes
Ik hoor net dat mn schoonzusje ook zwanger is en op de zelfde datum uitgerekend weet niet zo goed wat ik er van moet vinden
Heb je niet zn goede band met haar, of heb je het gevoel dat jullie magische moment gestolen is? Het kan opzich heel leuk zijn natuurlijk. Alle kwalen en leuke dingen samen delen, je hebt dan wel echt iemand in je omgeving die het ook echt begrijpt wat je voelt.
Nee heb een slechte band met haar en heb t ook noet van haar zelf ze heeft ruzie gemaakt met mijn schoonouders omdat ze niet enthousiast genoeg reageerder erop ze hebben al 2 kids en kunnen amper rondkomen mijn schoonouders zijn haar ouders , dus schoonmoeder zegt nou ze komt hier niet meer want bla bla bla en toen vroeg ik hoe ver is ze ja ze is 12 augustus uitgerekend ik nu dan 7 maar toch de eerste datum was ook 12 augustus pffff wat een drama
o ja dat is wel jammer ja dat jullie geen goede band hebben. Ook jammer voor haar dat ze ruzie heeft met haar eigen ouders. Lekker concentreren op je eigen zwangerschap en je groeiende buik.
Zie nu pas de latere berichtjes haha. Maar ik zou me er niet te druk om maken. En lekker in je eigen bubbel gaan zitten. Als zij ruzie wil maken het haar ouders moet ze dat lekker doen en kun jij je gelukkig laten verwennen door je eigen ouders. Of denk ik nu te simpel?
Ja wij willen ons daar niet druk om maken maar zaterdag is er een verjaardag bij mn andere schoonzusje dus dat brengt dan wel wat spanning mee
Jeetje peetje wat een gedoe maar inderdaad lekker in je eigen bubbel blijven!!! Eza meis hoe gaat het met je?
Wat een mooie buiken dames! Dan kom ik met mijn mini bolletje aan.. Die van mij ziet eruit alsof ik hooguit zwaar getafeld heb. Ik begrijp je heel goed Peetje maar probeer je lekker met je eigen buik bezig te houden. Daar zit toevallig het allerleukste kind van de wereld in(die van mij natuurlijk niet meegerekend 😝