Ondanks dat wij helemaal happy zijn vindt ik het erg lastig dit bericht te plaatsen. Lieve Eza ik hoop uit de grond van mijn hart dat de volgende ronde jouw succes ronde is. Ik ben een boefje geweest en heb vanaf dinsdag elke dag getest. en de testen lopen mooi op! bovenste is vam gister inderste van vandaag
Hahaha geweldig Jennifer!!! En ons maar in de waan laten dat je morgen pas ging testen. Wat te gek!! Gefeliciteerd!!!! En eza, dit moet zeker even slikken voor je zijn, maar vergeet niet dat je echt nog maar relatief kort bezig bent... Ennn ben je al ongi?
Waaaaaaaaahhhaaaaa jennifer wat een goed nieuws gefeliciteerd!!!!!!!! En jij ons maar lekker in de waan laten inderdaad haha super nieuws wat zul jij je goed voelen!!! Ik ben onderweg naar amc heb zometeen echo bij de verloskundige aldaar kunnen we fijn weer even naar kleine uk koekeloeren!! Eza meis gaat het een beetje met je, stomme vraag waarschijnlijk niet... Wil je even laten weten dat ik de hele dag al aan je denk!!! Hele dikke knuffel voor jou!!!!
Oh Jennifer! Wat fantastisch maar wat ben jij erg zeg! Ons zo in de waan laten! Echt te gek! En de testjes zien er mooi uit, wanneer had je je eerste positieve test? Ooooh, ik ben zo blij voor je! Niet te geloven 😊 Eza, ik heb ook de hele dag aan je moeten denken. Is je ongesteldheid al doorgebroken? Ik ben benieuwd hoe het met je gaat
Hahah sorry meiden !! Moest het eerst ff zeker weten dat ik niet gek was. Gister was hij al zo duidelijl positief. Ben helemaal hyper hahah. Lieve Eza ook bij mij ben je steeds in mijn gedachten. Ik hoop echt dat het bij jouw ook gauw raak is. Dikke knuffel
Gefeliciteerd lieve Jennifer,snap dat jullie enorm blij zijn, ja voor mij is het extreem moeilijk en ben erg verdrietig. Voorlopig ben ik niet meer 'aanwezig' omdat het toch meer over zwanger zijn gaat nu ik de enige in de rij over ben en het voor mij te confronterend is dat het bij mij nog niet gelukt is. Ik zal af en toe nog meelezen en hoop dat jullie allemaal hele mooie en gezonde kindjes mogen krijgen over een aantal maanden. Liefs
Lieve eza ik snap dat heel goed! Ik had dezelfde gedachten vorige week. Laat je wel weten af en toe hoe het verder met je gaat?? Dikke knuffel
Oh Eza, ik vind dat jammer maar ik begrijp je wel hoor! Ondanks dat je niet zo actief meer mee gaat schrijven, laat je af en toe wat van je horen? Wat er ook gebeurd, je hoort erbij. Ik blijf hopen en duimen dat je snel ook zwanger bent en vrolijk mee zal kunnen schrijven
Jennifer gefeliciteerd! ! Leuk leuk hihi eza met jou komt het ook goed meid maar snap dat jij je eigen even terug trekt
Hey meiden, hier toch twijfel of ik niet voor een mooie nieuwe kinderwagen wil gaan. Heb nu de tweedehands bugaboo staan (die mijn ouders heerlijk gebruiken voor mijn nichtje haha), maar vind de joolz denk ik mooier, maar die is wel schreeuwend duur. Wat denken jullie?
Owww en ik ben zo verliefd op de bewegingen van die kleine. Als ik mijn hand op mijn blote buik leg (savonds in bed) dan kruipt ze echt richting mijn hand heb ik het idee en komt ze in het kommetje van mijn hand liggen. Het is zo waanzinnig bijzonder! En jennifer ik vind het zo geweldig dat je ook zwanger bent!!!! Hoe ver zijn jullie eigenlijk met de naam?
Ik vindt het ook zo heerlijk om zwanger te zijn emmy hahaha. ooo ik kan niet wachten om de bewegingen weer in mijn buik te voelen zo mooi is dat. Wat een liefde kun je al voor je ongeboren kindje voelen he. hier voornamelijk last van waterlanders hahah. Had de moed al een klein beetje opgegeven. Dus zoooo blij nu. Meisjes naam zijn we al uit. Voor een jongen vinden we het heel lastig
Waterlanders ? Emmy als je toch niet helemaal tevreden bent zou ik een ander kopen anders blijf je eraan denken
Ja die moet ik veranderen maar de oplader van de laptop is stuk dus dat zal ff moeten wachten. met waterlanders bedoel ik tranen peetje. Tranen van geluk hoor. emmy als je andere wagen mooier vindt moet je dat zeker doen anders krijg he spijt
Wat heerlijk dat jij nu ook kan gaan genieten Jennifer! Ik hoop dat je niet te veel last gaat krijgen van allerlei kwaaltjes, maar ik vind de tijd zo ontzettend snel gaan. Heb je al contact gehad met het AMC voor je echo? En hoe is je vrouw eronder? Emmy, als jij die wagen wilt kopen en je hebt het geld ervoor zou ik zeggen, doen! Ik krijg ook veel dingen en koop veel 2e hands maar sommige dingen wil ik ook nieuw aanschaffen. Zo heb ik gister mijn mooie nieuwe draagzak. (Ik ben van plan meer te gaan dragen dan met de wagen) Ik heb een hele lijst met jongens en meisjesnamen en die blijft maar groeien, dus de naam komt nog niet dichterbij. Al heb ik wel al de tweede naam voor een jongen