kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Mijn vrouw is helemaal happy ook lyah.
    Ik heb gister gelijk het amc gemaild en had smiddags wel reactie alleen net de vraag wat de eerste dag van mijn menstruatie was hahah even afwachten dus nog voor de juiste datum.

ik wil dit keer ook meer gaan dragen. Zie daar echt nu wel de voordelen van

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Yeeeh maandag 23 februari om 14.20 mogen we voor de echo!

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Yes dat is snel !

4. Meissies

Meissies Niet meer actief

Fijn vooruitzicht jennifer !!! Inderdaad lekker snel!! Wij waren gister voor de termijn echo in het amc en ben op 11 weken gezet en hebben eindelijk voor het eerst het hartje gehoord zo fijn!!! Die kleine is al zo beweeglijk zo bizar en bijzonder tegelijk!!

11 feb heb ik echo bij vk en 13 feb echo voor de combinatie test bloed is inmiddels geprikt dus bij de echo krijgen we direct de uitslag spannend!!

Eza mocht je nog meekijken ik denk zoveel aan je en hoop zo dat het je op hele korte termijn ook gegund is en dan weer lekker aansluit!!!

5. peetje007

Bizar he dat er iets in je buik zit wat zo hard beweegt en voelt het gewoon niet dat vind ik heel bijzonder

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wauw meissies wat fijn! ! Heerlijk dat je zo snel alweer voor de echo mag!

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey meissies, ja ik kijk af en toe nog,ik moet ook afkicken :( zat soms wel 6 x per dag op ons forum.
    Tsja wat zal ik zeggen het is klote en ben er best kapot van, ik heb veel ellende en pech in mijn leven en dan wil dit ook niet lukken.
    Uiteindelijk was ik 3 dagen overtijd met hoge temperatuur, het voelt een beetje alsof het me niet gegund is.
    Maar iemand moet de laatste zijn en ik had het zelf ook erg gevonden voor Jennifer als ik zwanger was geweest en Jennifer niet.
    Ik heb besloten om even niemand meer op de hoogte te houden over mijn inseminatie in mijn directe omgeving en ben ook gestopt met temperaturen, hopelijk ben ik er dan minder mee bezig.
    Ik heb een lief privé bericht gehad van Emmy en blijf wel meelezen maar zal niet meer zo vaak aanwezig zijn en reageren omdat het ook confronterend is, hopelijk kan ik snel ook aansluiten.
    Bedankt voor jullie reacties en geniet allemaal want ben echt blij voor jullie.
    En Emmy nu ik er toch even ben ik zal even mijn vriendin vragen die bij joolz werkt of er ergens kortingen zijn of afgeprijsde wagens ;).
    Liefs

8. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Emmy ik heb het even gevraagd, waarschijnlijk hebben babydump en babypark op de 9 maanden beurs weer kortingen voor Joolz, alleen weet ze dat niet zeker, word vaak pas op het laatst bekendgemaakt.
    Maar Peetje ging toch? Misschien kan ze voor je spieken ;) succes.

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Lieve eza
    ik vindt je zo sterk, snap zo ontzettend goed dat je even afstand neemt. Ook goed van je om niet iedereen op de hoogte te stellen. Sosm is het fijn als je getroost wordt maat elke weer moeilijk om te moeten zeggen dat het weer niet gelukt is.
    wij haddem dit x ook alleen mijn ouders ingelicht ( mijn moeder heeft het altijd gelijk door) .
    Ik weet zeker dat het bij jouw ook helemaal goed gaat komen. Maar voor nu mag je flink balen en verdrietig zijn.

dikke knuffel

10. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik ga ook naar de 9 maanden beurs dus wil graag voor je kijken emmy. Welk middel wil je?

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat lief dat je het hebt na gevraagd eza!
    Ik ga ook naar de 9 maanden beurs dus zal daar even op wachten met iets aanschaffen. Als dan geen aanbieding doe ik t daarna gewoon.

12. peetje007

Dames hoe voelen we ons vandaag ?

13. Meissies

Snap dat je moet afkicken hoor eza en vind dat je een heel goed besluit hebt genomen!!!!!

Hier na vrijdag de kleine uk weer gezien te hebben stuk ontspannender we hebben het dit weekend ook de wereld in gegooid dus iedereen weet het! Moet wel ff wennen aan dat iedereen me nu ineens als een zwangere behandeld want zo voel ik me helemaal nog niet haha

14. peetje007

Haha meissies ik ben niet de enige die zich niet zwanger voelt erg he maar wel leuk dat iedereen voorzichtig met je is

15. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je lekker verwennen door de mensen om je heen Meissies! Probeer er zoveel mogelijk gebruik van te maken 😊

Eza, je zit de laatste paar dagen heel erg in mijn hoofd. Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt om even wat afstand te nemen. Je bent hier nu al een half jaar geel intensief mee bezig en dat breekt op den duur op. Ik had je zo graag willen steunen of in ieder geval een dikke knuffel gegeven. Maar ik troost me met de gedachte dat je soms meeleest.

16. Meissies

Ja ik ga er maar proberen te van genieten😉 werkse vandaag!

17. peetje007

Nou dames heb de echo van volgende week vandaag gehad ivm met de drukte op mn werk kwam dat beter uit nu ben ik toch weer op mn originele uitgerekende datum gezet en dat is 12 augustus omdat we exact weten wanmeer we zwanger zijn geraakt dus kan dat niet ander maar we hebben toch weer een echo gehad :) en het kindje is nu al 7,1 cm vrij groot als je dat als termijn gaat berekenen kom je op 13, 2dagen uit maar aankomende woensdag dus 13 weken ik zelf kom niets aan dus nou dat is gunstig

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Je hebt dus weer heerlijk naar je kleintje kunnen gluren peetje. Fijn hoor

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Foto peetje! Haha ik ben zo benieuwd!

20. peetje007

Haha ik heb geen foto mee gekregen want we zouden eigenlijk alleen hartje luisteren

Deel Deze Pagina