kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Hij/ zij lag lekker te slapen ! En we hebben ook het hartje weer gehoord zo mooi dit x 163 slagen per minuut dus dat is mooi in rust stand

2. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Peetje! Je kleintje groeit dus goed, fijn!

3. Meissies

Meissies Niet meer actief

Wat fijn peetje!!

4. peetje007

Ja heel erg fijn , schrok alleen van de grote maar dat zegt nog niets over hoe groot hij /zij uit eindelijk word maar dat verklaart wel waarom ik zelf nog niets aangekomen ben, kindje pakt dus zo goed als alles hihi nou we gaan het afwachten word vervolgd ;)

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net van mijn cardioloog te horen gekregen dat hij aanraad om mijn verdere zwangerschap en bevalling onder begeleiding van een gynaecoloog te laten plaatsvinden. Dit betekend dus ook dat ik een ziekenhuisbevalling ga krijgen. Aan de ene kant wel jammer dat ik dat niet zelf kan kiezen, aan de andere kant vind ik het wel fijn om te weten wat er gaat gebeuren. Ook wel grappig om te weten dat mijn kind een amsterdammertje gaat worden 😊

Maandag heb ik nog een afspraak bij de vk, dan moet ik hun inlichten. Dat zullen ze wel niet leuk vinden

6. peetje007

Nee dat vinden ze waarschijnlijk niet leuk maar wel goed , het gaat wel om jou gezondheid en dat van je kindje en het kindje zal niet snel iets mankeren maar stel dat het niet goed gaat met jou dan ben je alvast in het ziekenhuis het is wel je motor van je lichaam ! Niet druk om maken denken het is niet anders

7. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is ook zo Peetje. Uiteindelijk gaat het om mijn gezondheid en de vk zal dat vast wel begrijpen. Ik weet alleen toen mijn zus bij de 2e een medische indicatie kreeg, ze bij datzelfde vkburo niet zo fijn reageerde. Alsof er een klant werd afgepakt door een concurrent ofzo

8. peetje007

Oh dat is wel heel heftig maar ja dat is dan hun probleem hoor jij moet veilig bevallen

9. peetje007

Meiden ik weet niet of ik de enige ben maar vind het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben

10. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Jeetje lyah dat zal idd even schakelen zijn in je hoofd.
    Ik moest bij de eerste ook in het ziekenhuis bevallen ivm zwangerschapsuiker en vondt dat echt heel jammer. Ik heb toen in overleg met de verloskundige er voor gekozen bij beide op controle te blijven.

Nu vertelde de verloskundige mij gister dat de kans heel groot is dat ik dit keer wel thuis mag bevallen omdat de regels iets versoepelt zijn yes!

Mag ik vragen wat de reden is dat de gyn je in het ziekenhuis wil laten bevallen?

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lyah gewoon uitleggen aan je VK dat begrijpt ze prima. Het gaat het ook om je gezondheid en dat van het kindje. En anders zijn het eikels haha.

het blijft nog heel lang onwerkelijk peetje. Haha

12. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Peetje, ik heb dat onwerkelijke ook. Ook als mensen in mijn omgeving gaan praten over mijn zwangerschap en kindje moet ik soms denken: gaat dit over mij???

Natuurlijk mag je dat vragen Jennifer! Afgelopen juli is bij ons gezin een erfelijke hartziekte gediagnosticeerd. Mijn vader is daaraan overleden, mijn broer heeft het in mindere mate en vandaag kregen we te horen dat ook mijn zus het heeft. Ik kan me niet laten onderzoeken omdat ik zwanger ben maar ik geb 50% kans.
    Tijdens je zwangerschap moet je hart overuren werken en vooral tijdens de bevalling. De kans dat er een verkeerd ritme ontstaat is dan groter. Deze aandoening is nog niet algemeen bekend ook onder artsen waardoor de kans groot is dat het verkeerd wordt behandeld mocht ik met spoed in een streekziekenhuis binnen wordt gebracht. Ik moet dan ook in het AMC gaan bevallen.
    Wel grappig, dezelfde plek waar het kindje erin ging, komt het er straks ook weer uit!

Ik was er nog niet uit of ik thuis wilde bevallen, het had wel mijn lichte voorkeur maar nu deze beslissing is genomen voel ik mij wel rustiger. Misschien omdat het nu gewoon duidelijk is wat er gaat gebeuren. Daar hoef ik dus niet meer over na te denken

13. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Poeh dat klinkt heftig zeg! Dan is het inderdaad beter om in het ziekenhuis tebevallen.
    Lijkt me wel extra spannend zeg

14. peetje007

Dat is idd best grappig lyah ;) maar wel erg heftig !!

15. peetje007

Dames wat voor mooie dingen hebben jullie nog in het vooruitzicht ?? Ik heb ontzettend zin in de 9 maanden beurs zat eerst te twijfelen maar ga toch en 26 maart de 20 weken echo ben vroeg met plannen maar dat moest ook anders zat het miss vol allemaal leuke dingen z, n zin in maar wachten duurt wel altijd lang als je dingen hebt om naar uit te kijken Jennifer hoe is het met jou ? Al last van kwaaltjes zoals misselijk en menstruatie gevoel ?

16. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik mag 23 februari naar het amc voor de echo. Dan 2 maart naar de verloskundige. 26 februari met mijn moeder naar de 9 maanden beurs.
    23 maart wordt onze zoon 3. Dus nog heel veel leuke dingen in het verschiet. Maar idd wachten duurt lang hahaha.

behalve vermoeidheid en sneller boos heb ik alleen last van obstipatie en wat weiig gevoel in mijn maag. Allemaal dingen die ik voor lief neem.

17. peetje007

Dat allemaal mega leuk !! En idd kwaaltjes die neem je er bij je wil t zo graag dus daar doe je het voor ! Ik ben plots binnen 2 dagen 400 gram aangekomen dit is het eerste wat ik aangekomen ben dus dat is niet erg maar was wel ff schrikken zo van huh hoe kan dat

18. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jennifer, jij zal de dagen wel aan het aftellen zijn tot je je kleintje mag zien! Die eerste keer is zo magisch!

Ik ben vandaag bij een kdv geweest voor een rondleiding en het voelde zo goed dat ik me meteen maar heb ingeschreven. Wat een fijne sfeer, leuke plek en lieve mensen zeg. En wat fijn dat ik eruit ben!

Zo heb ik binnen een week mijn bevalling, kraamzorg en opvang geregeld. Hoe gaan jullie dat doen met opvang?

19. peetje007

Mijn ouders zijn mijn opvang die gaan 2 a3 dagen in de week bij mij oppassen

20. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik tel idd dagen af kan echt niet snel genoeg gaan.
    Mijn ouders passen op vrijdag altijd op en eventueel in de weekenden of avonden.
    Op maandag ben ik zelf vrij op dinsdag mijn vrouw. Op woensdag mijn broer en op donderdag mijn schoonzus. Maar meestal redde wij het prima met zn tweeën. Hier en daar wat rooster aanpassingen lukt meestal wel.

Heerlijk lyah dat je een goed plekje hebt gevonden daardoor ga straks weer veel relaxeter aan het werk

Deel Deze Pagina