kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Idd wel fijn dat je een plaatsje gevonden heb waar jij je prettig bij voelt dat is erg belangrijk

2. Meissies

Meissies Niet meer actief

HI Allemaal,

Nou heb weer veel gemist haha
    hier alles goed, kwaaltjes zijn eigenlijk allemaal weg dus voel me heerlijk! Buikje begint wel echt te groeien, leuk!
    Volgende week weer twee echos op de planning en heb daar uiteraard weer veel zin in :)
    Hier moet de kleine straks 4 dagen naar de opvang, idee was 3 dagen maar helaas kan mijn man niet minder gaan werken....ik kan vanwege mijn managementfunctie niet minder werken dus naja dit is de enige oplossing.
    Over drie a vier weekjes krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, zoveel zin in, ben al helemaal aan het filosoferen hoe de baby kamer eruit moet zien. Heb vorige week ook trouwens zulke schattige baby uggs gekregen zo lief!!
    Ik moet de kraamzorg en opvang nog gaan regelen, denk dat ik daar ook dit weekend maar eens naar ga kijken, opfff genoeg te doen dus!

3. peetje007

Haha ja meissies het is hard werken een baby krijgen hihi , hier lijkt de vermoeidheid ineens weer vol aanwezig gisteren om 6 uur mijn bed uit en om half 9 vielen mijn ogen dicht en volledig in coma geen idee oe dat kan maar is natuurlijk wel een lange dag ook de uitslag gekregen van t bloed alles goed mijn ijzer zit wel op t randje wamt tussen de 7,5 en de 10 moet hij zijn en hij zit op 7,5 dus dat zou nog wat omhoog kunnen vandaag lekker een rustig dagje thuis .... maar meissie waarom 2 echo,s in 1 week ? Of begrijp ik het verkeerd?

4. Meissies

Nee hoor je begrijpt het goed😉 ik heb termijn echo bij de vk en dan paar dagen later heb ik de echo voor de combinatie test bij echo bureau dus vandaar!

5. peetje007

Best leuk 2x die kleine uk zien , ik had gisteren iets raars ik tilde mn kont omhoog om mn t-shirt goed te doen toen deed mn buik heel raar t voelde ook vreemd nu ben ik natuurlijk weer bang dat ik mn kind wat aan gedaan heb ;) maar ja we zullen t niet weten tot de volgende afspraak hoop dat ik het snel ga voelen dan ben.ik wat geruster hoop ik want dit is ook niet alles @ emmy met hoeveel weken ging jij kleine bewegingen voelen ?

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Denk dat het je banden zijn peetje. Dat voelt soms heel gek en vervelend.

Ik begon mijn kleintje te voelen met een week of 15/16. Kleine veegjes later plopjes en met een week of 17 echt trapjes. En dat voel ik nu steeds vaker!! En steeds duidelijker!

7. peetje007

O kan niet wachten ! Lijkt me zo fijn nog heel even wachten

8. peetje007

Voor jou is het bijna zover je hebt bijna de 20 weken echo wat heerlijk lekker lang naar je kleintje kijken

9. Meissies

Snap je helemaal peetje kan ook nirt wachten tot dat ik uk zelf voel maar ik heb mijn placenta aan de voorkant liggen en daardoor zou het kunnen zijn dat ik pas later ga voelen hoop natuurlijk van niet😉

Ja super leuk om ukkie volgende week twee keer te zien maar daarna is het ook weer zeven weken gedaan met de pret en zal ik ineens moeten gaan wennen aan niet meer om de week een echo te hebben... Afkicken dus😉

Ik heb ook hoor bij rare bewegingen dat ik mijn banden voel helemaal als ik moet niezen dat doet pijn aaaaaah

Ow wat fijn Emmy je bent inderdaad al bijna aan de beurt leuk!!!!

10. peetje007

Ja ik moet ook afkicken mag nu voor de volgende afspraak ook pas 9 maart en dan alleen hartje luisteren en dan 26 maart wel een echo dus ruim ander halve maand :( hoe weet jij dat je placenta aan de voorzijde ligt is mij nooit wat over vertelt ?

11. Meissies

Afgelopen vrijdag tijdens de echo in het amc werd me dat verteld! Ja pfff dat wachten zie ik wel beetje tegenop gelukkig heb ik de verhuizing tussendoor heb ik gelukkig wat afleiding want mijn 20 weken echo zal ergens eerste week april zijn gok ik zo!!

12. peetje007

Lekker hoor afleiding !!

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Mijn placenta ligt achter dus daarom kon ik haar ook al vroeg voelen. En ja bijna de echo! Zin in maar ook spannend!

14. peetje007

Ja natuurlijk is dat spannend ! Maar je kindje is vast gezond emmy .... wel leuk om je kleintje weer te zien wij laten de echo denk ik op dvd zetten vind dit wel een mijlpaal dit dan beteikt is

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Morning meiden! Bijna weekend! Wat ben ik daar aan toe!
    Die 5 dagen werken blijven toch wel een soort van pittig, maar over 2 weken alweer voorjaarsvakantie :).

Kleintje heeft me vanmorgen gezellig wakker gemaakt! Zo'n waanzinnig gevoel! Bijzonder dat we nu bijna allemaal zwanger zijn! Hopen dat Eza zich volgende maand ook aan kan sluiten, dan zijn we voor nu compleet.

Nog een ochtendje werken en dan ga ik met mijn benen omhoog haha

16. peetje007

Lekker emmy ik heb al weekend , lijkt me een heerlijk gevoel dat kleintje dat je wakker schopt o maandag is t voor jou zover en jw bent gewoon al op de helft how amazing ik hoop ook dat eza ons zwanger clubje compleet maakt heb ik eigenlijk mijn 12 weken echo gedeeld?

17. peetje007

Jennifer Hoe gaat het vandaag met je?

18. peetje007

Ik weet niet of ik hem al gedeeld hebaar deel hem gewoon nog eens hebben jullie ideeën over t geslacht

Attached Files:

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Foto hebben we niet gezien peetje! Dus kom maar op :)

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Wat leuk peetje!! Mooi hoor! Bijzonder hè!

Share This Page