kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ja zeker dit is van 22-01 heb helaas geen foto van afgelopen maandag dan kun je zien hoeveel je kinde elkecdag of week veranderd t hoofdje was al echt helemaal mooi rond bijv hier nog niet maar moet zeggen hier lag het behoorlijk te bewegen

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Meiden net druk aan de schuif geweest. Wat vinden jullie?

3. peetje007

Mooi hoor emmy !! Die beer in de hoek ook zo schattig op die stoel ;)

4. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ah super leuk Emmy!!!

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wauw emmy wat super schattig zeg.!! Ben ik gek of loopt het bedje een beetje rond??

Hier gaat het prima hoor peetje! Woensdag komt moeders voor moeders. Wie van jullie hebben dat ook gedaan? ?

6. peetje007

Ik en doe t nog steeds nog 2, 5 week en dan zit t er voor mij op

7. Meissies

Meissies Niet meer actief

Yes ik doe ook mee aan mvm begin het wel beetje zat te worden maar doe het wel met liefde!

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik kan me idd ook nog herinneren dat ik de eerste keer ook op een gegeven moment er een beetje klaar mee was. Maar het idee dat je er een ander mee kan helpen heeft dan toch de doorslag.
    Vindt de test wel spannend haha. Had gister met een actiontest wel een super knaller dus opzich niks om zorgen over te maken.
    Hadden jullie in het begin ook zn last van je darmen? ?

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha het bedje loopt niet rond maar is een panorama foto om de hele kamer erop te krijgen (erg klein kamertje dus dat is de enige manier). Heb net alweer lopen schuiven met een vriendin haha blijft moeilijk hoor!

Ik had ook erg last van mijn darmen, vooral veel verstopping. Dat is gelukkig over.
    En heb ook meegedaan aan mvm, was het wel zat op het eind maar vond het erg belangrijk.

Nu lekker met mn benen omhoog. Was net heerlijk uit eten met een vriendin. Zo fijn deze periode van de zwangerschap. Meer energie en een fijne buik!

10. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hihi vondt hem wel erg leuk in de ronde vorm. Onze tweede kindje komt ook in een slaapkamer waar alles net is past. De droom is om ooit de zolder t we verbouwen. Maar als ze zo ienemienie zijn hebben ze nog totaal geen behoefte aan grote ruimtes gelukkig.

11. peetje007

Ik ben het nj ook behoorlijk zat 10 weken is best lang maar het is voor een goed doel , ik had ook zn last van mn darmen is nu gelukkig weg , hebben jullie ook zn jeuk aan jullie buik ? Komt vast doordat mn huid oprekt of zo hihi vandaag ook weer last vsn mn bandjes gelukkig weet ik nu wat t is en dat het er bij hoort

12. peetje007

Die van ons komt ook in een klein kamertje hoor meer hebben ze toch niet nodig

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Indd Jennifer die kleintjes hebben eigenlijk nog niets nodig. Erg prettig.
    Is indd fijn om te weten hè peetje waar pijntjes vandaan kunnen komen stelt toch iets meer gerust.

14. peetje007

Dat is zeker fijn om te weten je gaat je anders steeda ongerust maken dat heb ik met dat een heel stuk minder

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Meiden nog een vraagje. Zouden jullie de joolz day parrot blue of de joolz day studio gris kiezen? Ik ga toch voor een nieuwe wagen heb ik besloten hahaha

16. peetje007

Joolz day studio gris

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Prachtige wagen emmy! Ik vindt zelf de parrot bleu prachtig. Echt een sjieke wagen

18. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Emmy! Wat is je kamer al prachtig. Je bent er wel vroeg mee ge? Het lijkt me heerlijk om af en toe dat kamertje binnen te stappen💕

Wat een mooie foto Peetje! Ik denk nog steeds een jongetje hoor! Dat is alleen maar gebaseerd op voorgevoel...

Ik heb ook Mvm gedaan en van de week voor het laatst mijn flessen ingeleverd. Ik ben blij dat het voorbij is! Werd het wel ontzettend zat!

Emmy, ik vind de studio gris een erg mooie wagen! Maar de parrot blue is ook prachtig. Moeilijke keuze hoor! Wat ga je met die andere wagen doen?

Ik heb vanmorgen zo'n last van lage rugpijn. Ik blijf extra lang op mijn elektrische deken liggen, dat lijkt het nog wat te verlichten

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ja dat kamertje was ineens een soort van al bijna klaar. Had al wat spulletjes verzameld en heb vorige week de muur geverfd.

De andere wagen nemen mijn ouders, wel zo handig als ze wekelijks gaan oppassen. Ze passen nu ook op mijn nichtje en die maakt al met veel plezier gebruik van de wagen. Dus komt mooi uit.

Ik denk dat ik voor de Studio Gris ga omdat deze uitvoering net iets luxer afgewerkt is. Andere stiksels die ik net iets mooier vind. Maarrr die blauwe vind ik ook echt heel erg mooi. Haha moeilijk!

Lyah jij gaat ook hard! Alweer ruim 14 weken! Begint je buikje al te groeien? En fijn dat mvm klaar is, goed dat je mee gedaan hebt, maar de laatste flessen inleveren vond ik ook wel erg prettig.
    En vervelend van je rug, blijf indd nog even lekker rustig liggen. Ik ben vanaf 7.00 uur alweer wakker en ben er om half 9 maar uit gegaan haha.
    Zo komen mijn neef en nicht me hun kids en ga ik even foto's maken van de mini's. Altijd leuk!

20. peetje007

Ik ga nog even door met mvm voor de volle 10 weken .... maar lyah emmy is miss iets aan de vroege kan maar heb begrepen dat je met 6 maanden alles klaar en in huis moet hebben dus valt t nog mee kan maar beter klaar zijn wij gaan met een week of 18 a 19 de kamer bestellen en dan met een week of 20 a21 neer zetten en inrichten

Deel Deze Pagina