Onze beide ouders en broers en zussen en vriendinnen weten het wel. Werk en vage kennissen houden we nog even stil.
Moet morgen eerst testen en als die nog positief is een ik verder geen bloed verlies meer heb ( wat ik dus niet heb) dan moet ik gewoon tot 8 weken wachten voor echo
Oke maar je gaat vandaag toch naar huis ? Heb je de test al gedaan ? Ik sta hier ook voor een raadsel ben sinds gisteren ongesteld gister was mijn temp 36, 7 en nu weer 37, 0 hij zakt niet naar beneden naar 36, 4
Spannend Jennifer, maar ik heb er wel een goed gevoel over! En Peetje, gek van je temp. Nouja hier is mijn temp skyhigh. Maar heb dan ook een griepje onder de leden. Wel een positieve test, dus morgen naar AMC voor een nieuwe lading. Hoop dat het griepje niet alsnog mn eisprong in de war schopt. Maar dat zal nu mijn LH piek is misschien wel niet meer kunnen (al in gang gezet ofzo). Heb nu waarschijnlijk eisprong op de verjaardag van mijn zusje, dat is toch even leuk! Succes meiden!
Komt vast goed emmy !! Mijn temp zal vast wel dalen heeft ff tijd nodig denk ik heb wel eens gehoord dat de temp bij mensen wel eens.op dag 5 of 6 pas zakt dus maak me nu nog geen zorgen
Wij zijn inmiddels weer thuis. Heb vanmorgen vroeg getest. Normaal moet je ongeveer 3 minuten wachten tot je de uitslag ziet. Maar binnen een minuut was er een duidelijk kruis te zien. Amc belde om te zeggen dat we 19 september een eco krijgen. Had gister en vandaag wel minimaal bruin verlies maar volgens het ziekenhuis komt dat omdat ik met zware koffers heb lopen zeulen. Moet me dus een beetje gedeist houden. hmm ja dat is wel een beetje vreemd peetje van je temp. Even aankijken dus. wat vervelend dat je ziek bent emmy hopelijk voel je je fit genoeg voor het insemineren morgeb. energy hoe gaat het met jouw? ?
Klinkt goed Jennifer! Fijn hoor! Ik kan morgen hoe dan ook naar t ziekenhuis . Ben alleen nooit zo goed in ziek zijn haha.
Haha ach het gaat gelukkig vanzelf weer over. Voel me alweer iets fitter. Morgen nog een dagje thuis en bezoekje AMC en dan woensdag weer fit. Hoop ik haha.
Ik heb zins 4 uur vanacht helder rood bloedverlies en krampen ... maak me zn zorgen bah bah. Hopelijk is het gauw half 9 dan bel ik de verloskundige en hoop ik dat die een echo wil maken.
Jeetje Jennifer. Snap dat je je zorgen maakt. Verloskundige al gebeld? Hoop dat het niets zorgelijks is... Sterkte!
O jeetje nee dat klinkt niet goed ... wat zei de verloskundige ? Heb je een echo laten maken ? Laat je het ons weten we leven met je mee
Zowel verloskundige als amc zeggen miskraam. Volgende week wel echo om te kijken of alles schoon is. Ondanks dat ik erg verdrietig ben denk ik wel dat het met een rede is dat dit gebeurt en dat het beter is voor het kindje
Neee... wil hier een woord neerzetten wat waarschijnlijk niet mag... Wat ontzettend klote zeg. Wat goed dat je het zo nuchter kunt bekijken. Ik hoop stiekem nog voor je dat het een onschuldige bloeding is. Veel sterkte!
Ik hoop het stiekem ook. De krampen zijn gestopt dus dat is goed. Ga nog wel een testje doen vandaag een dan over een paar dagen weer in te kijken of hij afloopt. Voor vandaag kruip ik even in mijn schelp succes emmy vandaag
Begrijp ik Jennifer... Bedenk wel dat een testje niet perse duidelijkheid hoeft te geven (hoe waardeloos ook), omdat je de hormonen sowieso in je lichaam hebt... Het is echt kak onzeker nu. Heel veel sterkte. En dankje, mijn temp was weer mooi laag (verhoging gelukkig voorbij) en voel me ook weer wat fitter. Had weer een knaltest vanmorgen dus ik verwacht morgen mijn eisprong. Lijkt me een perfecte timing . Wie van jullie heeft ook 2 dagen achter elkaar posi ovulatie testen? Ik had dat nog nooit gehad.