Haha, ik heb de kamer al weken in huis, ben alleen nog niet aan opknappen begonnen. Daar zie ik enorm tegenop😣 Vind het eerlijk gezegd onzin wanneer je zoiets in huis 'moet' hebben of klaar moet hebben hoor. Ik maak lekker mijn eigen planning en het staat echt wel klaar tegen de tijd dat ik mijn frummeltje erin kan leggen 😊 Mijn buik begint nu eindelijk ook wat te groeien, daar ben ik erg blij mee , hoe groeien die van jullie dames?
Ik hou me ook niet aan een klaar heb schema hoor. Soms doe ik veel soms doe ik niets haha. Vooral wanneer ik zin heb! Vind het heerlijk om mee bezig te zijn.
Meiden hopelijk zijn jullie er, heb een spoed vraag. Ik heb net getest met zwanger en kids ( deed ik al 3 dagen ) en verwacht di of wo positief te testen, maar ik dacht toevallig vanochtend laat ik ook vast een clearblue doen en tot mijn grote schrik had ik een smiley!? Snap er helemaal niks van! Zwanger en kids is bijna wit! En heb nog bijna geen slijm! Wat moet ik nou doen, en waarom kan het nou nooit is duidelijk zijn ik moet zo gaan aanmelden, hopelijk lezen jullie dit nog op tijd. X
Oh meid wat onduidelijk en als je nu nogmaals een zwanger en kids doet smaat hij dan niet uit ? Lastig ik zou zeggen clear blue heeft gelijk want heb daar nog nooit een smiley op gehad als ik niet ovuleerde uhm
Zo even een potje gejankt, deze kans, ik snap niet waarom het niet gewoon duidelijk kan zijn . Ik heb ze beidde in de zelfde urine gedoopt, 2 sec na elkaar. Ik zit nu op dag 11 en heb normaal op dag 12 een smiley, ik heb alleen nog geen slijm wat voor mij een teken is dat ik niet goed zit ik heb me aangemeld want dat moet voor 11 uur. Ik ga vandaag nog maar een paar x testen en kijken wat er gebeurt. Ga ik over van sensitesten (omdat die altijd positief zijn ) naar zwanger en kids blijven deze nagenoeg Omo wit! AMC bellen heeft toch geen zin dat heb ik al 2 x eerder gedaan, je moet toch langs komen. Bedankt meiden voor de snelle reactie, ik lees met jullie mee en ben blij dat alles goed gaat met jullie x
Lieve eza morgen is het dag 12 dus dan is je timing juist fantastisch! ! Ik ben dit keer ook een dag te vroeg gegaan en had nog niet eens een smiley. Dus exht lieve eza je zit goed nu volop duimen gaan sraaien dat je jongens morgen de goede kant op zwemmen en dat ei pakken!!. Snap het goed hoor dat je hier zo machtig onzeker van wordt en verdietig.
Oh Eza, ik begrijp je frustratie maar ik zou echt op je clearblue afgaan hoor. Die heeft je nooit echt in de steek gelaten toch? En zoals al eerder gezegd, eerder gaan is beter dan later. Niet te hard zijn voor jezelf hoor lieverd! Helaas hoort dit er ook allemaal bij. Even huilen mag best en jezelf verwennen is ook goed hoor. Dikke knuffel voor jou 😘
Ik sluit me helemaal aan bij Jennifer en lyah. Ik denk dat je timing prima is! Je zit niet op een rare dag en dus is het een super timing, maar snap je frustratie en onzekerheid.
Ohh eza wat ben je toch een dappere meid !! En dat die zw en kids blanco blijven kan ook zijn dat dat gewoon niet de testen voor jou zijn ik denk dat je prefect zit als je op dag 12 normaal een smiley hebt dan zit je nu goed hij geeft de 3 vruchtbare dagen aan en dat slijm ik had de ene cylclus ook bijna geen slijm en de ander wel maar dat zegt niets over hoe je slijm aan de binnenkant is ik duim weer voor je meissie
Dank lieve meiden, Ik kan niet uitleggen hoe zwaar het was voor mij dat poging 5 was mislukt, 3 dagen bijna overtijd, hoge temperatuur. Ik heb het echt moeilijk gehad. Tuurlijk ben ik weer positief en geef ik weer 100% maar het is zo frustrerend dat je weer afhankelijk bent van testen en het zelf beslissen van het juiste moment. Jullie weten dat dat bij mij ook bij poging 4 mislukt was qua juiste timing. Ik weet dat je in dit proces geen duidelijkheid hebt maar dat maakt het wel zwaar en iedere poging die volgt word weer een stukje zwaarder kan ik jullie vertellen. Ik hoef niet te vragen of jullie voor me duimen, want dat zit wel goed ik laat jullie morgen even weten hoe het was.
Dat timen is echt verrot wat dat aan gaat zouden hormonen spuiten of slikken makkelijker zijn dan moet op een gegeven moment pregnyl zetten dan zeggen hun je wanneer je moet komen maar die twijfel bij elke x testen herken ik maar al te goed hoor zelf de laatste x was ik nog aan t twijfelen die zekerheid heb je idd nooit op deze manier
Och eza meis ik snap je zo helemaal het hele traject is al moeilijk genoeg en dat moet je zelf ook nog eens goed timen en dat maakt hef zo ontzettend moeilijk wat dan aangaat zou ik liever meerdere echo's willen maar dat maar dan weet je tenminste dat je goed zit!! Ik denk dst je hartstikke goed zit hoor we duimen ontzettend met je mee zet em op!!!!!!!
Ja pfff vanaf nu snap ik niks meer van testen. Ik heb net weer een clearblue gedaan en nu GEEN smiley maar wel donkerder dan de test van vanmorgen! De test die het meest dichtbij de clearblue ligt is van net die andere van vanochtend, snappen jullie het nog ??!!de zwanger en kids 3 gedaan nog steeds nauwelijks zichtbaar:x.
Niet meer testen! En vertouwen op je lijf eza. Misschien is je urine niet geconcentreerd genoeg. Heb je te veel gedronken. Kort geleden nog geplast. ik snap het echt maar je maakt jezelf gek zo. Gewoon met goede moed gaan morgen en er vertrouwen in hebben. zal ik heel eerlijk zijn?? Ik heb de afgelopen cycles helemaal geen smiley gehad raakte er helemaal van in paniek en toch ben ik zwanger.
Idd stoppen met testen! Het enige wat dat nu nog voor je doet is je onzeker en gespannen maken en dat is helemaal niet goed. Morgen gewoon naar het AMC gaan en er vertrouwen in hebben dat de natuur zijn werk doet. Ik weet dat het moeilijk is maar je hebt verder geen controle over dit proces dus probeer het een beetje los te laten. Plan wat leuke dingen voor jezelf dekomende2 weken en hoop ophet beste