15 uur en mooie banner Jennifer en meissies . En Emmy wat een leuk gezellig kamertje heb je en hij kan nog kleiner hoor, mijn toekomstige kamertje is maar 2x2 meter . En wat vet van de Joolz! Zelf vind ik ze beidde helemaal te gek! Je hebt ook de joolz tailor, daar kan je bijvoorbeeld een groene of roze of blauwe duwbeugel kiezen etc Fijne dag meiden.
Ja die tailor is ook leuk! Maar ik wilde graag een bruine leren duwstang Oké jij wint, mijn kamertje is 3 bij 1.7m dus jouwe is iets kleiner hihi. Maar prima toch! Ik duik hard voor je vandaag!
Heeeeeeeeel veel succes vandaag eza ik ga zo ontzettend knetterhard voor je duimen!!!!!!👍👍👍👍👍👍
Nog 2 uurtjes ben nu lekker thuis en word zo luxe met de auto gebracht . Wel heel jammer want mijn zusje kan voor de 1e x niet mee zal wel raar zijn, maar wie weet brengt het wel geluk haha. Ik kon het niet laten en heb net stiekum toch weer getest ( zo.n angst voor zw-testen, maar ovulatietesten ben ik gek op haha ). En nu is de zwanger en kids net zo donker, op de foto moest hij nog drogen en de smiley is ook weer terug van weggeweest, en ook veel slijm,dus zwemmen maar en een dosis geluk hopelijk.
Wauw eza ziet er erg goed uit dit moet gewoon goed komen meid !! Dat kan gewoon niet anders betere timing als dit kan niet !! Duim duim
Haha dat hoor ik vaker Jennifer 😜. Ja het ging prima ik had gelukkig weer Brigitte die had ik dd 1e keer ook, hopelijk nu de laatste x ook! Ze Zei dat het er weer super uitzag, maar ja dat zeiden ze de afgelopen 5 x ook😞😝. Als het nu niet lukt mag ik niet door en krijg ik eerst een gesprek met de arts en een baarmoeder foto, Pff hopelijk is het niet nodig.
Maar dit x zijn de testen ook heel gunstig gestemd eza. Ik ben keihard voor je aan het duimen?? Wanneer is je nod??
Nou, aan jouw eitje zal het in ieder geval niet liggen! Nu goed walnoten en granaatappel eten voor de doorbloeding en hopen op het beste! Ik hoop met je mee
Ik heb vandaag weer het hartje gehoord💖 heerlijk! Bloeddruk goed en uitslag van het bloedwerk ook allemaal goed. Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ik bloedgroep A positief heb ipv O positief zoals ik al mijn hele leven heb gedacht. Zo kom je nog eens ergens achter! De stagiair vk kon in eerste instantie mijn baarmoeder niet voelen maar toen de vk het deed zei ze dat het logisch was met deze buikspieren. Ik ben al 4 maanden niet op de sportschool geweest, leuk om te horen. 😊 Een goeie dag dus! Hoe gaat het met jullie?
Lieve meiden, ik lees al een tijdje met jullie mee. Ook ik loop dit moment in het AMC. in 2013 ben ik na 6 keer KID, een baarmoederfoto en 2 keer IUI zwanger geworden van mijn nu 15 maand oude dochter. En nu ben ik dus weer aan de gang. Heb (op eigen verzoek) eerst 3 keer KID met het cupje gehad, omdat ik dan niet steeds heen en weer hoefde voor echo's enzo, en ga deze week beginnen aan mijn tweede poging IUI met milde hormoonstimulatie. Ik vind het heel bijzonder om te zien dat jullie zo dicht bij elkaar zitten, dus Eza geef de moed niet op hoor, want het is volgens mij meer regel dan uitzondering dat het wat langer duurt. Bij mij in ieder geval ook. Mijn duimen draaien voor je dat het raak mag zijn deze keer, maar als dat niet zo is, dan is er nog genoeg reden om vol vertrouwen naar de toekomst te blijven kijken (alhoewel het wel echt zwaar is hoor, dat geef ik onmiddellijk toe!!!!)
Oh ja hoor Peetje, dat heb ik ook! Daarom was ik ook zo blij het hartje te horen. Ik denk dat dat zo blijft tot je de kleine kan voelen bewegen
Gelukkig ik ben niet de enige jeetje emi12 jij hebt ook wat door staan wat fijn dat je eza even een hart onder de riem komt steken is toch anders als dat wij dat doen jij weer precies hoe het is!! En wat fijn dat je een dochter hebt heb je ook een partner of ben je een bam mam?