Welkom Emi! Leuk dat je mee komt schrijven! Hoe gaat dat met hormoonsimulatie? Krijg je dan pillen of moet je prikken? En zorgt dat er dan voor dat je je eisprong krijgt? Veel succes in ieder geval deze week! Eza, ben je je cupje al kwijt?
Ha emi wat gezellig dat je mee kletst. pittig lijkt me dat met milde hormoonstimulatie. Wordt je daar niet heel kribbig van; )
Zeker Lyah, heb hem om 20 uur verwijdert, ik laat hem altijd een uurtje langer zitten😊 toch blijf ik het raar vinden dat het cupje bijna nooit leeg is😦ik vergat het te vragen vandaag. Hey Emi welkom, ja ik heb zeker nog vertrouwen hoor! Ik lees dat jou geduld ook behoorlijk op de proef is gesteld in het verleden, gelukkig heb je een dochtertje😄hopelijk hoef je niet lang meer te wachten voor een volgende zwangerschap. Meiden ik zag net in het kruitvat krantje dat je met je kruitvatkaart 2 kaartjes voor de negenmaandenbeurs gratis krijgt, kan je online regelen is wel alleen een do of vrijdag avond, maar dacht is misschien wat voor jullie😄
Ik zag het ook jah. Maar mijn moeder en ik gaan de hele dag. Nemen ook altijd een stukje huishoudbeurs mee
Tandarts is niet leuk duurt lang he wachten ohh emmy wel foto posten he van dat fotomodel spannend emmy
Oe spannend 😄leuk hoor Emmy. Hopelijk geen gaatjes Jennifer😊 Dames hebben jullie een idee hoeveel dagen je een smiley kan plassen🙈🙈🙈🙈🙈🙈ja ha ik weet dat ik niet meer mag testen van jullie maar doe het lekker toch🙈😊
Oké Peetje, ik kon het niet echt duidelijk vinden, vanochtend had ik weer een smiley en de zwanger en kids was nu positiever dan positief. Wouw Emmy wat een mooie lieve foto, wat zal je verliefd zijn Ik ga toch maar weer meeschrijven, ook al is het soms lastig maar miste jullie teveel
Ahh eza dat is lief hahaha heb je toch goed gegokt met inseminatie perfect zou ik zeggen nu geluk hebben
Ooh, Emmy! Wat een mooie foto! En wat zal je weer blij zijn! Dus alles zit erop en eraan? En het is nog steeds een meid? 😊 Fijn dat je weer meedoet Eza! Het voelde gewoon niet goed de afgelopen week zonder jou. Nu wel stoppen met testen hoor! Je zit hartstikke goed, nu vertrouwen in je lijf hebben