Jaaaaa wat fijn eza!!!! Emmy wat een beauty zeg en zo lief aan het duimen!! Ik heb morgen echo bij vk (termijn echo) en vrijdag echo voor combinatie test en tegelijkertijd doen ze de 20 weken echo... Heuh zal je denken.... Ze zijn met een onderzoek bezig waarin ze zeggen dat alles wat ze bij de 20 weken echo checken ze ook al bij 13 weken kunnen doen dus naja ga maar los dacht ik zo! We behouden wel gewoon het recht op de echte 20 weken echo hoor! Spannende dagen dus ook hier!
Denk dat ze inderdaad al heel veel kunnen zien met 13 weken. Leuk al die echo's meissies, lekker van genieten! Ja prachtig is mijn meisje he, kan niet wachten tot ik haar vast mag houden, maar nu moet ze nog lekker even blijven zitten. Ze hebben mijn baarmoederhals ook opgemeten, schijnt dat bij kortere baarmoederhalzen een vroeggeboorte vaker voorkomt. Mijne was keurig.
Ik wou dat ik weer even kon spieken binnen pfff duurt zo lang nog tot 9 maart stiekem hoop ik t al snel te voelen maar ja dat is afwachten ! Maak me vaak zorgen of de kleine t nog wel doet omdat ik t nog niet voel mn buik staat nu ook redelijk stil voor mn gevoel manlief zeg dat ie wel kleine beetjes groeit snap trouwens niet dat er zo lang tussen moet zitten , hoe meten ze dat op dan emmy ?
Hihi lief van jullie meiden. Oh wat heerlijk meissies, ben zo benieuwd. Ben benieuwd wie is nu de eerste voor een geslachtsbepaling? En wil het weten? Kan ik mijn lijstje weer bijhouden haha. Fijn dat alles zo goed gaat Emmy, je hebt een mooie zwangerschap tot nu toe volgens mij heb je de joolz al besteld? Of ga je op de 9 maandenbeurs kijken?
Heb m besteld! Heb 125 euro korting gekregen incl voetenzak dus vond ik een erg mooie deal. Heb de joolz day studio gris. Kan hem volgend weekend ophalen. Jij toch nog getest zag ik? Hihi je kunt het niet laten hè? Je zit goed qua timing meid! Nu weer de natuur zijn gang laten gaan!
Oh wauw wat goed, en een mooie deal! Kan je lekker van genieten want hij is prachtig ik krijg ook later de gris of de tailer, hopelijk snel haha. Maar dromen er van is al leuk
Met een inwendige echo. Meiden sorry ben een beetje kortaf. Vandaag te horen gekregen dat mn beste vriend niet lang meer zal leven. 1.5 jaar geleden ook al een vriendin verloren dus ben er even goed klaar mee.
Oh wat erg Emmy! Vreselijk. Heel veel sterkte. Het lijkt me wel raar om tegelijk met nieuw leven en de dood bezig te zijn
Is heel raar... vorig jaar is mijn nichtje geboren in de maand dat mijn vriendin overleed. Het ligt altijd erg dicht bij elkaar, wat ook erg mooi is... heftig maar ook mooi.
Getver Emmy wat een dag met een dubbel gevoel, aan de ene kant blij en gelukkig met een gezond mooi poppetje in je buik en aan de andere kant verdriet om je beste vriend. Weet hij pas net dat hij ziek is? en wat is de prognose weet je dat? Zo raar dat het leven zo in elkaar zit he. EZAAAAAAAA ben zo blij dat je er weer bent!!!!!
Ja heel dubbel. Hij is al langer ziek en we wisten dat hij het niet nog 10 jaar vol zou houden, maar dit gaat wel heel snel. De artsen zeiden nog enkele maanden... Dus geen half jaar... Ik hoop wel dat hij dat volhoudt want hij moet eigenlijk wel mijn kleintje leren kennen!
Misschien is dat voor hem een motivatie voor hem om je kleintje te ontmoeten. Toch blijft het heel erg, ik moet er niet aan denken een van mijn beste vriendinnetjes te moeten missen, ik voel nu al de pijn in mijn hart. Een dikke knuffel voor jou Emmy en ik hoop dat jullie de komende periode heel veel mooie momenten samen mogen beleven
JAAAAAAA Jennifer😂😂😂blij om terug te zijn. Hier mevrouw test weer😂😂😂 ik denk dat ik zo uit nieuwsgierigheid maar is clearblue ga bellen, ik heb nu al 4 dagen een smiley namelijk😬😬😬
Ohh eza echt weer iets voor jou wel raar idd al 4 dagen lange lh piek miss , hier vannochtend voor het eerst een duw tegen mn buik gevoeld ga er vanuit dat dat de kleine was zat een cm of 2 a 3 onder mn navel voelde heel apartag wel valer gebeuren !! Daagde de kleine een beetje uit om t nogmaals te doen door mn hand op mn buik neer te leggen maar dan doet ie t natuurlijk niet laat die bewegingen maar komen