Maar het kan alsnog he eza. Misschien is die test van vandaag niet helemaal goed. En zaad kan best lang leven en nogmaals ik had deze keer helemaal geen smiley dus het kan alle kanten op. ik denk voor mezelf ook nog een jongen
Ik had s, , ochtend bij t aanmelden geen smiley en s, avonds dat ik thuis kwam normaals getest en toen wel een smiley volgende dag inseminatie daarna was hij bij mij weer aan t aflopen dus hen geen idee hoe je 4 dagen een smiley kan plassen maar wat ik al zei is voor elke vrouw anders
Ik denk echt dat je zo goed xit esa want ik herken precies mijn situatie van mijn derde inseminatie dus ik heb hele goeie hoop haha
We hopen er maar het beste van meiden, ik kan er nu toch niks meer aan veranderen en de testen zijn nu op
Ik begrijp dat je baalt Eza, maar probeer er nog in te geloven. Je weet niet wanneer je eisprong plaats heeft gevonden en al was het vandaag dan is de kans ook nog aanwezig dat er een bevruchting plaats vind. Blijf hopen! Ik denk dat positief denken zeker ook invloed kan hebben. Wauw Peetje, dat jij je baby hebt gevoeld! Ik ben super jaloers... Ik wil ook!!! Ik denk dat Jennifer een meisje krijgt. Nergens op gebaseerd idd maar dat was meteen mijn eerste ingeving en daar ga ik ook vanuit totdat het tegendeel bewezen is 😊
Lyah ja was geweldig heb t vandaag druk gehad dus het maar 1x bewust gevoeld ik hoop dat het snel vaker mag zijn en lyah komt echt vanzelf ! Ik vind t zelf erg vrieg maar ben er eigenlijk 100% zeker van dat het de kleine uk was
Ow wat fijn peetje! Ik stel me er maar op in dat dat bij mij nog even duurt vanwege de placenta maar inderdaad over uurtje heb ik echo dus ben heeeeeel benieuwd!!!!
Echo was weer zo leuk! Ze lag alleen muisstil maar hartje klopte mooi en de ruggengraat was heel mooi te zien. Ze lag met haar handje naast haar gezicht dus gok dat ze lekker aant tukken was haha maakt alleen wel dat we geen mooie foto hebben das wel jammer maar tis niet anders! Oja en drie dagen teruggezet maar ze zei er wel bij tja ze ligt wel erg ineen geduikeld dus meting kan wel ff afwijken naja goed we gaan nu dus maar weer van 12 weken en 2 dagen uit!
Wat goed meissies maar ik werd eerst 5 dagen vooruit gezet en daarna weer terug omdat ik precies weet wanneer ik zwanger geraakt ben dus kan de uitgerekende datum niet anders zijn dat is bij jullid idem doto t zelfde dus maak je daar niet druk over ons kindje was wat aan de grote kant maar je kindje lag vast heerlijk te slapen kan natuurlijk niet altijd feest zijn zolang het hartje klopt is er niets aan de hand
Dames die rekening van t amc hoe moet je die over maken ik ben bang dat ik het verkeerd heb gedaan er staat een iban en achter dat nr staat bic en nog een paar nr en letters wat moet ik met dat bic ?
Peetje bic hoef je niet op te letten is alleen voor rekeningen in het buitenland. Ik vond het ook niet duidelijk ik heb bij overig mijn naam en factuurnr ingevoerd en geboortedatum
Zo dames vandaag weer een grote stap genomen badje op gehaald en de babykamer besteld vet spannend allemaal nu afwachten wanneer hij binnenkomt hen met mezelf afgesproken hem niet eerder neer te zetten dan 19 weken miss wel later hopelijk hou ik mezelf er ook aan hihi
Leuke kamer peetje! ! Wij hebben alles al in huis natuurlijk. Het enige wat ik extra wil is en baby phone en een draagdoek. O ja en nieuw beddengoed Maar wel enorm leuk he dat baby shoppen.