kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk kamertje Peetje!
    En super fijn dat je echo weer goed was Meissies!

Hier een rustige dag, tot 12.00 uur werken en dan op bezoek bij kinderdagverblijf.
    Buik wordt echt dik nu haha. Zo leuk! Gisteren denk ik wel last gehad van harde buik, weet nog niet precies wat ik dan moet voelen maar had in ieder geval last van mijn buik. Kunnen ook mijn buikspieren zijn, omdat deze altijd vrij straks zijn geweest en nu ineens moeten wijken.

Ik zal straks even een foto maken van mijn buikje :)

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ja leuk Emmy zal er straks ook 1 posten van de mijne die groeit nu ook ineens geel hard en jennnifer het is ook leuk om voor de 2de ook wat nieuwe dingetjes te halen is gewoon leuk

3. peetje007

Groeit de pan uit maar wel leuk dat het nu zichtbaar is

Bijgevoegde bestanden:

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Mooi buikje peetje is al goed zichtbaar zeg

5. peetje007

Ja is heel goes zichtbaar soms schaam ik me wel omdat ik nog helemaal niet zo ver ben maar kan er niets aan doen , emmy waar blijft jou foto ?

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben aan het werk dus komt later vanmiddag haha. Maar indd al een mooi buikje hoor!

7. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lief kamertje Peetje! Voelt fijn om dat geregeld te hebben. En jouw buik is prachtig!
    Gister zei een collega ook plotseling dat ze het bij me zag, ik ben blij dat hij eindelijk begint te groeien.

Emmy, leuk joh! Op bezoek bij kdv, ik ben benieuwd wat je ervan vind. En ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar jouw buikje.

Gisteravond is hier een mevrouw van kraamzorg geweest. Was een erg fijn gesprek maar ook wel weer veel informatie! Heel erg jammer dat diezelfde mevrouw die er gister was begin augustus op vakantie is, we hadden wel een klik. En zij vond het superstoer dat ik alleen zwanger ben, erg leuk om zo'n reactie te krijgen

8. peetje007

Wauw is de kraamzorg al bij jou geweest hier komen ze uiterlijk 6 weken voor uitgerekende datum
    Lyah post ook even een foto van jou groeiende buikje leuk om bij te houden

9. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik klaar ben met werken ga ik dat doen, hij komt eraan.

Kraamzorg komt 6 weken voor de geboorte idd nog een keer. Gisteren was de intake 😊

10. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Dit is mijn buik 😊

Ik heb vanmiddag mijn kleintje gevoeld, heel kort maar. Jeetje zeg, ik kan niet wachten om meer te voelen

Ik ben nu wel erg benieuwd naar jouw buikje Emmy.

En meissies, bij jou schiet het ook al op, begin jij al wat te zien?

11. peetje007

Wauw begint ook al lekker uit te dijen lekker hoor en leuk

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    ook al zn mooi slank buikje, prachtig lyah!

13. Meissies

Meissies Niet meer actief

Mooi hoor ladies! Ik ga vh weekend maar weer eens foto's maken ik heb ookk echt al een buikje maar zeg er ook wel tegen iedereen bij dat er een laagje vet van mijzelf overheen zit ben niet de slankste😉

Vandaag combinatie test gehad en die was perfect dus opluchting hier! Mijn mams was mee omdat mijn man geen vrij kom krijgen nou die vond het fantastisch maar kleine uk is ni al lekker ondeugend ze lach niet goed dus ik heb uiteindelijk zelfs hupsend door de echo kamer gesprongen haha!
    Nou voorlopig geen echo's meer tenzij we nog geslachtsbepaling voor de 20e week gaan doen.
    Oja ik ben volgens het bureau van vandaag weer 4 dagen verder dan dat mijn eigen verloskundige zei dus ik weet het ff niet heb in een anderhalve week tijd van zowel amc, vk als echo burau drie verschillende data gehoord haha
    Ik zal nog een "slechte kwaliteit". Foto van kleine ik plaatsen!

Lyah jij hebt morgen de geslachtsbepaling toch??? Spannend!!!

14. Meissies

image.jpg

Kleine uk ❤️

15. Meissies

Oja is aangezicht even voor de duidelijkheid haha

16. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik zie je al hupsen meissies! En super gefeliciteerd met deuitslag van je combinatietest! Wat een heerlijk gevoel he? Geniet er lekker fijn en speciaal dat je het met je moeder hebt kunnen delen😊

Morgen idd de geslachtsbepaling echo, spannend!

17. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Mooi hoor al die buiken😊😊

18. Meissies

Dank je wel lyah, ja was echt fijn!!!

19. peetje007

Troost je meissie ik moet nu nog 3, 5 week wachten tot ik t hartje weer mag horen duurt veel te lang maar ja het is niet anders wel fijn dat alles weer goed is

20. Meissies

Kan me helemaal voorstellen peetje! Ik mag over twee welen hartje horen en heb ook maar gelijk afspraak voor 20 weken echo gemaakt en die krijgen we op 30 maart pfff de tijd vliegt ineens!

Eza hoe gaat het bij jou??

Deel Deze Pagina