Wauw meissies, prachtige foto hoor! Lyah ben zo benieuwd naar jouw geslachtsbepalingsecho. Eza hoe gaat het, nog getest??
Nee niet meer getest want na de 4 smiley.s waren ze op. Nee ik voel nul, nul dus denk dat er weer niks gebeurd. Ja ik weet het, het is nog vroeg en ja ik heb nog alle kans, maar het is mijn gevoel, maar natuurlijk hoop ik dat dat gevoel niet klopt.
Wij hebben de 20 weken echo 26 maart dan ben ik 20 weken en 1 dag voelde net de kleine weer leg ik mn hand erop stopt ie er weer mee balen ! Jij mag gelukkig over 2 wekwn alweer om hartje te luisteren , ben de tijd aan t aftellen
Ik snap het eza het blijft idd afwachten maar ik kan me goed voorstellen dat je ervanuit gaat dat het weer niks is. Is ook zelf bescherming he. Heel erg logisch. Maar ik duim stiekem door voor je hoor!
Ha meiden, jullie zullen wel denken, breekt in en weer uit.. sorrie, maar werd maandag weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat het toch wel weer balen is als het weer niet gelukt is... Dus nu op naar IUI ronde 2 met stimulatie. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik nu weer in het IUI traject zit, want dan hoef je inderdaad niet meer zo te focussen op je ovulatie, dat regelen de hormonen dan voor je Ik zal proberen kort te vertellen hoe het dan gaat: op dag drie (dus afgelopen woensdag) een uitgangsecho om te zien of je bm dun is en er geen cystes zijn. Dan Fostimon ophalen en die avond beginnen met spuiten. de week erop heb je dan de eerste echo om te kijken of er al follikels zijn gegroeid. Ze proberen 2 of max3 follikels te laten groeien, meer kans dus. Als ze minimaal 16-17 mm zijn dan spuit je pregnyl (een kunstmatige LH-piek) en 40 uur later heb je op je ovulatie je IUI. Afgelopen keer waren mijn eitjes echter al te snel gegroeid en kreeg ik zelf een LH-piek (zichtbaar aan die verschrikkelijke smiley die ik nog had liggen). Ik voelde mijn ovulatie dan ook de avond voor de IUI. Beetje jammer, dus hoop dat het nu beter gaat... Eza, ik zou de moed niet laten zakken hoor, toen ik zwanger was voelde ik me ook echt helemaal niet anders als normaal, dat kwam allemaal later pas. En had dus helemaal niet het idee dat het zou zijn gelukt. En de start van je LH-piek is veel belangrijker dan de duur, want die start zorgt voor de gebeurtenissen die leiden tot je ovulatie, dat hij daarna hoog blijft is helemaal niet relevant. Meissies bijzonder om al op 13 weken je '20 weken echo' te hebben. Ik had er wel over gehoord, maar tof dat je nu mee mag doen. Lijkt me super om zo snel al te weten dat alles er goed uitziet. En dames wat een mooie buikjes al, vooral flinks showen hoor, voor je het weet ben je hem weer kwijt! O ja, ik ben inderdaad ook een Bam-mam, en de keuze om alleen voor een kindje te gaan was een lastige, maar achteraf gezien wel de beste die ik ooit had kunnen maken. Sorrie dat het zo'n lang stuk is geworden, ik beloof nu vaker bij te lezen en (korter) te reageren
Wat leuk dat je weer reageert , kunnen ze je niet iets geven om je ovulatie te voorkomen wij hebben zelf eerst 3x icsi gehad en dan prik je er decapeptyl bij miss even naar vragen is wel een rete gemeen prikje maar werkt wel ik vind het dapper van alle meiden die er voor kiezen om het alleen te doen ik weet niet of ik dat zelf zou kunnen maar miss kan je je dat ook alleen voor stellen om t gewoon te doen . Kom gewoon gezellig mee kletsen hoe meer meiden hoe beter
Veel plezier vandaag Lyah, ik ben benieuwd😄👏👏lijstje ligt al klaar😂😂😄
Dit is mijn kereltje! Een jongen dus 💙 Hij wilde er eerst niet voor liggen, was lekker aan het bewegen maar met de beentjes gesloten maar uiteindelijk mochten we dan toch heel snel kijken en dat was meteen duidelijk!
Mooie buik hoor Emmy, ik kan niet wachten tot het weer warmer wordt en we lekker kunnen showen. Emi, wat leuk dat je meeschrijft. Kom zo af en toe eens langs hoor! Wel vervelend dat je laatste poging niet is gelukt maar je kan dit proces helaas niet dwingen. Wel heel interesant om te lezen hoe het allemaal in z'n werk gaat.
Dankje lyah en Jennifer, en wat leuk een jongetje lyah!!! En een prachtige echo! Ik voel me verder heel goed. Energie is goed en geniet enorm van alles wat er in me gebeurt. Heel soms zegt mn buik dat ik iets rustiger aan moet doen, maarja dat is prima natuurlijk. Hoe voel jij je nu jennifer?
Lyah wat leuk een jongen!😄lijkt me voor mezelf ook leuk😄en mooie echo. Ik dacht een meisje haha, wel leuk om te zien wie het straks het meeste goed had😄zo mijn lijstje nakijken😄👍 Super mooi buikje Emmy, slanke den😄
Ja ja Jennifer de waarzegster staat bovenaan ze heeft zowel Emmy als Lyah goed geraden ben benieuwd naar de volgende die aan de beurt is
Ooooow wat leuk lyah een jongetje!!! Ik wil het ook zo graag weten haha ben in dubio of ik kan wachten tot de 20 weken echo of niet...
Of je weet het al snel meissies! Het is zo gek om te weten wat het is! Nu kan je echt gericht gaan dromen 💕
Lyah, toen we de voorspelling deden, dacht je dat je zelf een meisje zou krijgen. Had je de laatste weken dat gevoel nog steeds en kwam de echo als verrassing? of had je toch al een beetje een jongens gevoel?
Hahahah yeeeh ik heb er al twee goed voorspelt . Normaal zit ik er altijd naast. ik voel me goed hoor emmy. De gewone kwaaltjes. ik weet dat ik bij de eerste dacht de eerste weken nou hier geen roze wolk.. zwanger zijn is niet leuk. Dat werd later beter en ik hen vollop genoten. ben blij als de echo is geweest. Maar weet eigenlijk wel heel goed dat ik zwanger ben. Ben lekker moe en heb een kort lontje en veel dingen vindt ik stinken.