Haha nu heb je m met 21 weken ipv 19? Of ben ik nu flauw? Begrijp dat je hem zo snel mogelijk wilt hebben. Is gewoon leuk!
Meiden waar willen jullie eigenlijkgaan bevallen? Lyah in het ziekenhuis dat begrijp ik heel goed ik moest bij de eerste in het ziekenhuis. Heb nu van de verloskundige gehoord dat de mogelijkheid er in zit om dit x thuis te bevallen en dat lijkt mij heerlijk
Hey Jennifer, Ja ik voel me goed, ik heb alleen nergens last van en voel me net als de afgelopen 5x met dezelfde klachten als de vorige keren. Ik weet dat je niks hoeft te voelen, maar ik zou het zo graag willen, zodat ik zou kunnen weten of het nu gelukt is. Ik zie gewoon ook erg tegen het onderzoek op, niet qua behandeling maar van de eventuele uitkomst. Hopelijk is het niet nodig Hebben jullie het al aan je zoontje verteld? Of houden jullie het nog even stil? Hoe gaat het met jou meissies? En met je nieuwe huis?
Wat jammer peetje! ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, vooral omdat me dat een veilig gevoel geeft. En ook omdat ik in de straat woon met veel leerlingen van school en het een oud arbeidershuisje is wat errug gehorig is hahaha. Eza ik begrijp heel goed dat je er tegenop ziet... lijkt me ook gewoon kl*te... Maarrr zover is het nog niet! Mijn duimen en zelfs die van mijn meisje draaien heel hard voor je!
Ik begrijp het hoor eza. Lijkt mij ook niet leuk. Voor nu nog een week en dan verder kijken naar de toekomst. Haha emmy Nee he zou jammer zijn als je na je verlof terug hoort van je leerlingen Hoe je gekreunt of gezucht hebt. Ja eza onze kleine man is op de hoogte. Erg leuk hij is al gericht bezig met baby's. Dat is hij al een tijdje hoor maar nu komt hij ineens met poppen aandraven die een fles moeten zo aandoenlijk. Nog een week en dan mag hij me naar de echo
Ik begrijp het hoor eza. Lijkt mij ook niet leuk. Voor nu nog een week en dan verder kijken naar de toekomst. Haha emmy Nee he zou jammer zijn als je na je verlof terug hoort van je leerlingen Hoe je gekreunt of gezucht hebt. Ja eza onze kleine man is op de hoogte. Erg leuk hij is al gericht bezig met baby's. Dat is hij al een tijdje hoor maar nu komt hij ineens met poppen aandraven die een fles moeten zo aandoenlijk. Nog een week en dan mag hij me naar de echo
Haha Emmy, nu zie ik het helemaal voor me ik zal later ook in het ziekenhuis moeten bevallen ivm mijn hartafwijking. En wat lief dat je meisje voor me mee duimt ( binnenkort maar is aan de haak voor dat meisje van jou . Ah wat aandoenlijk Jennifer, ik zie het soms al bij mijn 2 jarige op de groep die een broertje of zusje krijgen. Ze vinden het heerlijk om mee te helpen en te oefenen super lief!
Wat jammer Peetje, ik hoop dat je niet helemaal verdwijnt! Reageer je af en toe nog mee? Haha Emmy, ik zou dat ook gênant vinden hoor. Al zou het voor je leerlingen wel spannend zijn. Ik weet nog dat mijn handbalcoach aan het bevallen was. Ze woonde bij ons in de straat en ik zie haar nog zo door de tuin heen en weer lopen puffen en steunen. Ooh, wat vond ik dat spannend! Eza, het schiet al op zeg! Ik begrijp heel goed dat je je verwachtingen laag houdt, dat deed ik op het laatst ook. Mijn hoop voor jou is hoog hoor, jij levert gewoon de jongste spruit van ons cluppie. Jennifer, zo schattig van je zoontje! Hij wordt vast een geweldige grote broer. Mijn nichtje kwam ook opeens met poppen aanzetten toen zij grote zus werd. Op het laatst werd alles de fles gegeven en geboert, zelfs de autootjes. Meissies, jouw combinatietest komt eraan he? Vind je het spannend?
Hè allemaal terug van paar dagen weggeweest!! De combinatie test was afgelopen vrijdag en helemaal goed!!! Dus das heel fijn, was gek genoeg niet zo zenuwachtig haha Hier erg druk volgende week namelijk sleutel van nieuwe huis dus druk met voorbereiden (verf uitzoeken, vloeren uitkiezen) en natuurljk bedenken wat we met de baby kamer willen! Heb gek genoeg geen drang om spullen te kopen... Ik denk toch dat we de 20 weken echo gaan afwachten en dan daarna ga ik eens aan de winkel😉 Wat jammer peetje zal je geschrijf echt missen jewas juist zo lekker actief!!!! Eza spannend hoor wat er ook uitkomt je gaat een spannende periode tegemoet en ik snap zo dat je geen zin hebt in die onderzoeken is ook gewoon niet leuk!!!!
Ja heel spannend en we hopen dat het huis eind maart helemaal klaar is maar zal druk maandje worden!! Maar des te eerder is de 20 weken echo😉
Wat heerlijk meissies, lekker je huisje in en daar fijn nestelen 😊. Ik geloof dat ik een beetje in de war ben, ik weet nog dat jij je combinatietest heb gehad maar je zou toch ook een vervroegde 20 weken echo hebben? Was dat nu dezelfde test of moet je die nu nog krijgen?
Nee je hebt helemaal gelijk! Ze konden niet alles zien maar hebben wel botjes bekeken, organen bekeken, hart bekeken ect er was alleen niet zoveel tijd uiteindelijk omdat die kleine niet goed lag voor de nekplooimeting dus we zijn bijna driekwartier bezig geweest om dst voor elkaar te krijgen😉
Wat schrijven jullie heerlijk veel, ik red het amper om bij te blijven . Eza de lastige tweede week komt er weer aan, ik duim voor je dat het nu raak is!! Snap heel goed dat je tegen die onderzoeken op ziet, maar weten dat alles oké is is toch ook wel een geruststelling (dat was het voor mij toen in ieder geval). Meissies fijn dat alles goed was! En Jennifer voor jou ook nog maar een paar dagen, zo spannend die eerste echo!! Ik heb mijn eerste week prikken er alweer bijna opzitten. Woensdag mag ik voor echo, ben benieuwd of er al eitjes gegroeid zijn...