Ik vraag me af als je een inseminatie hebt moet je van weer van die soort pantoffels aan en zn jurkje of hoeft dat dan niet ??
Dan gaat ie een beetje zitten mokken op alles en hij is nu bang dat hij het niet kan accepteren als zijn kind we hebben ook een half jaar pauze gehad en dat heeft ons wel even goed gedaan hij staat er wel 100% achter maar is bang voor zijn reactie mocht het ooit lukken ik denk dat hij het wel kan accepteren maar er wordt op internet zo weinig over gepraat dus kan geen mannen met ervaringen hiermee dat vind ik wel jammer.
Klopt idd dat viel mijn man ook al op ja maar mijn man zegt gewoon het kindje hoeft niet perse er van mij te zijn om er van te houden en het op te voeden dat geeft mij ook wel goed gevoel lijkt me voor jou ook moeilijk om met die gedachte in je achterhoofd toch verder te gaan
Ja klopt dat zegt mijn man ook maar hij heeft af en toe ze buien dat ie t heel moeilijk heeft en dat snap ik ook wel hoor ik zou het zelf ook verschrikkelijk vinden.
Ja tuurlijk mijn man zegt ben blij dag jij eraan mee wil werken anders had ik pech gehad zo lun je het natuurlijk ook zien , zo kan hij toch eem gezinnetje vormen en wat zegt dna nou eigenlijk ?
Ja idd dat is ook zo hoor dat zeggen wij ook weleens tegen elkaar ik zeg zie het eens anders jij bent er aanwezig als het ingebracht wordt dat kan niet iedereen zeggen.
Het is inderdaad wat krap met door geven. Als ik werken moet dan moet ik om half 7de deur uit en wil ik wel voor die tijd getest hebben. Ik moet meestal s nachts wel een keer plassen dus dan test ik gewoon met de eerste urine van 6.00. Dat gaat prima. Trek vooral iets aan wat lekker makkelijk weer aangaat haha. Het is even een lastig momentje dat naakt liggen maar je bent er snel overheen. Hier was mijn vrouw bij de eerste keer ook wat op de achtergrond. Nu dat we al een zoon hebben is ze veel meer geïnteresseerd. Ik denk omdat ze nu weet wat alles inhoudt
Ik denk dat het voor de partners een hele andere ervaring is hun staan natuurlijk een beetje aan de zijlijn pas als je zwanger word dan is het echt en zien ze je groeien om maar ff zo te zeggen wat was de reactie van jou vrouw Jennifer ? Toen je echt zwanger bleek door het dolle of toch een beetje terughoudend?
Mijn vrouw was wat terughoudend de gehele zwangerschap. Ze was wel heel enthousiast en gelukkig toen de kleine man geboren werd maar heeft wel erg moeite gehad dat boefje zo ontzettend op mij lijkt en biologisch iets van haar geeft. Dat is nu gelukkig helemaal bijgetrokken. Het maakt het ook niet makkelijker als de omgeving steeds zegt goh wat lijkt hij op jouw
Nee klopt ik heb er wel eens over na gedacht als ik nou straks zwanger ben en de baby word geboren lijkt het me wel moeilijk want onze families weten hier natuurlijk van wat gaan ze zeggen en is het niet awkward voor mijn man want ze kunnen niet zeggen oh wat lijkt hjj/ zij op jou zoals de meeste mensen altijd zeggen hoe ga ik ndat oplossen ? Ik wil niet dat de geboorte van een baby een pijnlijke ervaring voor mijn man word
Wij moesten van te voren voor de kid eerst in gesprek met een psycholoog. Die gaf toen aan dat het heel belangrijk is om tegen elkaar te blijven zeggen hoe je elkaar wadeert en hoe fijn je het vindt dat je zn mooie gebeurtenis mag delen samen. Wij vonden dat toen onzin en vanzelf sprekend echter is nu wel gebleken dat je na de geboorte zo druk bent en als kersverse moeder volop in een rollercoaster van hormonen zit dat je elkaar een beetje vergeet. Dus echt de tip is vooral je wederhelft heel erg te waarderen en te complimenteren voor alles wat hij doet. Het kindje mag dan niks biologische hebben van je wederhelft het zal absoluut trekjes overnemen. Onze zoon heeft de zelfde soort humor als mijn vrouw en heeft heel veel gedragingen over genomen waardoor mensen nu ook zeggen uiterlijk lijkt hij op de degene die hem gedragen heeft maar qua karakter heel erg op de mee moeder. Neemt niet weg dat het emotioneel wel een zwaar gevoel is
Dat zal ik dan ook zeker doen .. voor jou schiet de eerste week al aardig op merk je al iets? Ben je al nerveus om te gaan testen of test je niet?
Ik vindt het net zo spannend als de eerste keer. Ja ga wel testen moet me alleen erg inhouden vorige keer heb ik 5 dagen voor mijn nod positief getest. Voel nog niks dus we wachten nog even rustig af. Jij j al begonnen met ovu testen?
Nee ga zaterdag beginnen met testen zit dan op dag 10 lijkt me vroeg genoeg of moet ik eerder beginnen? Heb een cyclus van 28 dagen
Hoi hoi hier nog geen positieve ovu test maar we testen gewoon gezellig door haha en idd wij hebben ook t gesprek met de psycholoog gehad is wel erg fijn al zeg ik t zelf.
Wij hebben zefs 2x een gesprek gehad met mevr visser aardige vrouw wel balen energy dat hij nog niet positief is hij word al wel donkerder en Jennifer ik hoop dat jij op een andere test snel positief resultaat hebt nog een vraagje heeft je vrouw nooit de behoefte gehad om een kindje te dragen en te baren?
Grappig om te lezen dat je mw visser een prettige dame vindt. Er heeft ooit op een ander forum een heel onderwerp gelopen over de bevooroordeelde houdt geen van deze dame. Maar jah gelukkig heeft ieder zijn eigen mening. Wij vonden har niet onaardig maar wel een beetje apart. Nee mijn vrouw wil niet zelf bevallen, zwanger zijn lijkt haar nog wel leuk aar al die polonaise nu en het bevallen erna staat haar erg tegen. Ik hoop ook dat we een mooie positieve test mogen hebben eind volgende week. Het lijf is al wel lekker bezig, ben misselijk en heb buikpijn maar weet inmiddels dat je lijf je ook vreselijk is de war kan brengen dus we wachten rustig af. Ik zeg rustig maar mijn hoofd draait over uren haha.
Hij was nog steeds licht maar op me app geeft hij zondag me vruchtbaarste dag aan dus wacht het even af doe er nu 2 per dag
Nou Jennifer klinkt wel positief dus afwachten maar , ook voor jou spannend energy laten we hopen dat er straks 3 positieve zwangerschaps testen te vinden zijn in dit forum zou erg leuk zijn