O jeetje Jennifer hopelijk is het idd onschuldig want je krampen zijn gestopt dus ik hoop op een goeie afloop doe het even lekker rustig aan meid!! Hoe laat mag je emmy ? Dat is mogelijk hoor maar is de ene dan niets iets lichter als de anders al is het maar een fractie ? Miss vanavond al een eisprong dan want na je eisprong word hij weer lichter
Hij is vandaag indd ietsjes lichter, maar nog steeds goed positief. Gister was echt mega knaller. Heb meestal 2 dagen na eerste positieve test mijn eisprong (zou dus ergens vannacht of morgen zijn). Tenminste, 3 dagen na mn positieve test is mijn temp meestal omhoog. Heb er een goed gevoel over. (De timing dan) Heb er zelfs zin in, haha of klinkt dat heel stom?
Haha nee klinkt niet stom je maakt weer kans op een zwangerschap dat is toch een leuk vooruitzicht haha hoe laat worden die soldaatjes los gelaten
Hoe is het Jennifer ? Is het bloedddn al gestopt en emmy al ongeduldig hihi vandaag is waarschijnlijk decdag aangebroken dat er een baby geboren word in de familie de zus van mijn man pfff ik zie er tegen op maar het ze gegund maar ik wil ook zo graag
O dat is altijd een moelijk moment als er ergens andees een baby wordtvgevoren en jezelf ook zo graag wil. hier is het bloed in alle hevigheid losgebartsen, verlies hele grote stolsels en heb behoorlijk buikpijn. Ddle zwangerschapstest van vanmorgen was nog maar heel.licht positief. Ben erg emotioneel steeds en huil om alles. Kont wel weer goed. We gaan ons oplade voor een gewone menstruatie en daarna weee powitief voor de tweede poging.
Ik weet hoe het voelt Jennifer de laatste icsi ook positief getest en kreeg 3 dagen later hevige buikpijn zonder bloed de dag erna begon het zo van hetv1 of het andere moment word je van die roze wolk afgegooid zo blij dat je eerst was zo verdrietig ben je dan .... ook ik dacht dan zal er wel wat mis zijn met het embryo maar toch is het zo gewild het doet zeker niet minder zeer al ben je realistisch maar komt allemaal goed !
Hah dit is echt lachwekkend deed voor de gein een ovulatie test ik plas nu al een lichte stresp is dat normaal of ga ik mijn ei deze maand al op dag 12 krijgen of zo?
Haha dat kan soms. Ik heb m al een keer op dag 8 gehad, een licht streepje. Maar echt positief was hij pas rond mn normale dag. Spannend weer. Wanneer ovuleer je meestal ongeveer? Jennifer.... Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het enorm knap dat je zo nuchter kunt denken en ergens is het indd ook zo. Maar jeetje, heel heftig. Veel sterkte!
Tussen dag 14 en 17 varieert een beetje vond t wel grappig hij knalt er niet af maar wel duidelijk een streep mijn temp wad nog steeds hoog 36,8 ik hou mijn temp weer bij vind ik zelf gewoon prettig dan kan ik ook bevestigen als de eisprong is geweest ga er vanuit dat mijn temp morgen drastisch zakt ... heb jij nog krampen gehad emmy?
Welke dag zit je nu? Als ie hoog blijft is t wel gek... Ik heb nergens last van qua krampen, maar heb ik nooit. Alleen dat cupje eruit trekken vind ik zo naar gevoel. Begin mn borsten te voelen en dat betekent da t eisprong er is of aankomt dus dat is mooi. Temp hou ik ook nog in de gaten. Blijf dit ook spannend vinden omdat je dan weet of je überhaupt kans maakt op bevruchting.
Nope dat niet alleen bruinverlies maar afgelopen dagen wel heel erg ongesteld geweest hij zakt vast wel weer
Oke, ja dan zal hij nog wel zakken. Bij mij stort altijd meteen ter aarde zodra ongi zich aandient. Nog even wachten dus, tot je weer voor een nieuwe inseminatie mag.
Lijkt me echt heel heftig om zo lang er mee bezig te zijn zonder resultaat... Ik duim keihard voor jullie!