kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoeveel dpo zit je nu eza? Ik heb 13 dpo getest met een duidelijke maar lichte streep.

Ik zal even kijken of ik ook het weekend van 11/12 april kan. Lijkt me wel erg leuk! Wellicht dan niet via dit forum afspreken? Maar even in persoonlijke berichten naar elkaar?

2. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Whaha Emmy ik zie het al voor me, komt straks de hele ledenlijst op onze high-tea haha. Goed idee dus ;) ik kan in ieder geval 11/12.

En heb je de Joolz al binnen? En Lyah heb je een foto van wat je allemaal geshopt hebt? Ben zo nieuwsgierig :)ik heb een super mooie verzorgingstas gezien die goed past bij de Joolz die ik krijg later, en als ik niet zwanger raak dan heb ik ook een mooi tas, want je kan hem ook gewoon voor wat anders gebruiken;).
    Als ik reken vanaf de dag na inseminatie dan zit ik nu op 9 dpo.....

Ik heb vanaf vandaag erg pijnlijke borsten en weer last van menstruatiekrampen, net als de 1e 4 pogingen ( vorige poging voelde ik niks) hopelijk geen voorbode voor een vervroegde menstruatie :(

De tas:)

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooie tas eza, zoiets heb ik ook! En ja mijn wagen heb ik binnen! Zo mooi!! Kan niet wachten tot ze erin ligt!

Spannend Eza weer... kan nog alle kanten op...

4. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Mijn zorgvuldig geplaatste kleertjes

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een halve minuut later..
    image.jpg

6. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Haha geweldig! Ik lig helemaal in een deuk Lyah en heel erg herkenbaar haha.
    En super leuke kleertjes :)

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha heel herkenbaar!!! Mijn kat ligt het liefst in de wipper die ik gekregen heb haha.

9. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, gekke beesten. Alles wat in huis komt moet eerst door haar goedgekeurd worden.
    Die tas is trouwens te gek Eza! Erg leuk ook gewoon zonder kind. Lekker kopen!

10. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Haha geweldig lyah!! Onze kat wilde altijd languit in de box liggen. Gekke beesten.

eza super coole tas!

Hier vandaag tante geworden van een prachtig meisje met de naam eva!! Het zusje van mijn vrouw is bevallen zo leuk! Onze kleine man is helemaal in love met zn nieuwe nichtje

11. Meissies

Meissies Niet meer actief

Haha lyah geweldig en wat een leuke kleertjes!!!
    En ja leuk afspreken en zie inderdaad een soort chaos voor me als iedereen op dit forum komt whahahahahahaha
    Hier alles goed ga nu maar aftellen richting 20 weken echo.... Nog euh 5,5 week :)

12. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Jennifer! Wat bijzonder om tante te worden he? En nu kan je kleine man alvast gaan oefenen. Ook erg leuk dat er zo weinig tijd tussen Eva en jullie kleintje zit!

13. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ja dat zeiden wij ook dat er zo weinig tijd tussen zit zo leuk. Het grappige is dat wij daar stonden weg te zwijmelen en dat niemand in die kamer weet dat we zwanger zijn. We willen ff de echo afwachten en hun laten genieten van hun bijzonderen moment

14. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijzonder gevoel moet dat zijn Jennifer, volgende week hebben jullie de echo toch?
    Spannend weer Eza, maar zoals emmie al zei, het kan nog alle kanten op... Mijn duimen draaien voor je.
    Hier vandaag weer de eerste echo gehad, drie eitjes van 10-11 mm. Er gebeurd dus zeker wat, vrijdag weer. Hopelijk zijn ze dan doorgegroeid.

15. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Spannend hoor emi. Lijkt me opzich wel fijn die echos dan weet je idd dat er wat gebeurt.

Tante worden is heel bijzonder. Ik ben nu voor de derde keer tante geworden en vondt het alle drie de keren een emotioneel moment.

16. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat heerlijk Jennifer😄gefeliciteerd en wat een mooie naam😉 ik vind het zo lief van je, dat je aan andere denkt en hun laten genieten, terwijl je het zelf van de daken wilt schreeuwen. Dat deed je ook bij mij toen ik verdriet had, en jij positief had getest, echt lief!
    Hier voor het eerst na 6 lange pogingen iets wat lijkt op een tuurstreepje 😊jaja ik heb getest! Maar goed misschien zien jullie niks, erg moeilijk op de foto te krijgen, en Jennifer jij hebt vaker een tuurstreepje gehad, dus durf helemaal nergens op te hopen, maar toch Een TUURSTREEPJE 😂😂😂😂

17. Meissies

Meissies Niet meer actief

Eza ik zie het ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ow man wat ga jij het spannend maken ik ga zo knallend hard duimen 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

18. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank lieve Meissies, ik heb nog een andere test gedaan en die is iets lichter dan deze naar ook een tuurstreepje, och ik hoop het zo, maar niet te vroeg juichen het kan nog alle kanten op...
    Zoooooo spannend haha

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve lieve eza wat ben ik mn duimen blauw aan het duimen!!! Ik hoop zooo dat dit streepje geweldig op gaat lopen!!

20. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ooooooo ik zie hem eza!!!!kIk vindt hem aardig duidelijk al hoor. Nu moet je me alleen beloven om maar 1 test per dag te doen anders wordt je gek. Er kan namelijk tussen twee testen uit 1 verpakking al verschil zitten. Neigend opnieuw testen. .. Oooo spannend zeg! !! Ik ga duimen dat dit een plak beebje is

Deel Deze Pagina