Eens met jennifer!!! En je hcg zal overdag ook minder zijn dan sochtends dus hop vandaag niet meer testen en dan morgen hopelijk e en duidelijker streepje ooooooolw we duimen allemaal zo hard met je mee lieve eza!!!
Oh ik hoop het zo meiden, heb al een paar dagen last van mijn liezen en wat voelt als een soort trekkerig en kriebelend gevoel,men pijn in mijn borsten. Ik kan niet stoppen met staren naar die test haha, heb nog nooit meer gezien dan Omo wit. Ik ga zeker pas morgen ochtend weer testen en hopen duimen dat hij dan iets donkerder is geworden..... Zo spannend, gelukkig ben ik vrij vandaag dus lekker genieten van het weer en straks naar de fysio voor mijn nek en schouders ( spanning haha ). Ik hou jullie op de hoogte
Ik zie hem ook!!! Oh Eza, zal het dan toch? Bij poging 6! Ik probeer (nog) niet te hard te juichen maar ik hoop het toch zo! Morgenochtend idd weer opnieuw testen en hopen op iets meer dan een tuurstreepje
Is het al morgen?😬😬😬😬😬 Maar ik ben ook zo bang voor morgen🙈straks is er niks meer te zien😟 Zo spannend😬🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Nou, echt wel dat we mee zenuwen! Je zit constant in mijn hoofd Eza! Ik ben niet van het bidden maar zou er bijna aan beginnen
Ik heb nachtdienst Eza dus ik hou het forum goed in de gaten. ff Ego heb nachtdienst en flink de griep blehhhh
O bah jennifer daar is niks aan hoop dag je de nacht een beetje doorgekomen bent! Ezaaaaaaa morgen is vandaag spannend!!!
Ja ben de nacht aardig door gekomen nog een half uur en dan mag ik gelukkig baar bed!!. Ezaa wakkker worden!!
Zo blij als ik was zo ongelukkig ben ik nu weer😔Omo witte testen, en heb twee verschillende merken gedaan, blijkbaar is het me niet gegund😞😞.
Hè.... vloek vloek vloek woorden... Weet even geen tekst verder... behalve dat ik de hoop nog niet opgeef
Die kruitvat moet je toch binnen 5 minuten aflezen? Anders is het een indroger?..... Heb vanochtend 8 min gekeken en toen in slaap gevallen om 08.15 werd ik wakker weer en stonden er wel weer een tuurstreepje iets donkerder dan gistere? Zal wel een indroger zijn...😞😞
Hoeveel tijd geleden was het dat je die test heb genomen? Ik heb begrepen dat een indroogstreepje pas na 2 uur ontstaat omdat dan de urine pas verdampt is. Je kan ook een paar druppels water er weer op doen om hem weer vochtig te maken. Dat hoort hetbstreepje weg te halen of waterig te maken. Is je streepje een beetje paarsig of grijzig?
Ik heb de test gedaan 8 min gekeken en daarna weggedommeld en 20/25 min later weer gekeken. Ik stuur foto.s maar is zo moeilijk te zien
Ik zie op de rechter duidelijk een streepje hoor Eza, wanneer heb je die genomen? Nu net? Op de linker zie ik ook iets maar heel vaag en een beetje grijzer