Ik reageer heel even op eza de kruidvat testen doen er tegenwoordig langer ober dan de 5 min die op t doosje staan soms zelf wel 10 a15 min de streepjes vind ik vrij duidelijk morgen nog eens testen dan zijn er48 uur voorbij en moet hij nog duidelijker zijn ik denk ik dat jij heeeell erg zwanger bent onthoud wel dat je nu nog vroeg bent dus dat hij er daarom niet vanaf springt !! Ik had een lichte teat dag voor nod dus dit zit er erg goed uit mega goed zelfs
De linker is van gistere ochtend, de andere van vlak voordat ik jullie mailde. Lief dat je even reageert Peetje en jammer dat je niet meer steeds aanwezig bent, is toch ons vaste clubje. Ik hoop maar dat je gelijk hebt en dat het er morgen beter uit ziet😕
Als ik het zo zie, ben jij gewoon zwanger hoor Eza! Ik zie echt een heel licht paars streepje. Maar zoals ze zeggen, een streep is een streep. Ik denk dat je zo langzaamaan een beetje mag gaan dromen. Wist je trouwens dat je hcg iedere 48 a 72 uur toeneemt. Het kan dus zijn dat je morgen hetzelfde test. Hoi Peetje! 👋 Ik mis jou ook enorm! Net zoals Eza zegt, jij hoort bij ons clubje en nu je niet meer reageert voelt het alsof er een deel geamputeerd is ofzo. Ik hoop dat alles goed gaat met jou
Ahh dat is lief meiden alles gaat goed veel last van mn buik ( bandenpijn) en mn rug verder mag ik niet klagen
Ah peetje fijn dat je er weer even bent tis een stuk rustiger zonder jou maar wat fijn dat alles goed met je gaat! Snel weer update geven hoor, niet zolang wegblijven😉 Och eza wat maak je het spannend!! Ik had op de kruidvat test ook na ik gok half uur een tuurstreep, de dag erna met luxere test van kruidvat en daar duidelijkere streep. Je houdt het wel spannend hoor pffffffff ik blijf duimen draaien!!
Ik zie ook zeker een streepje hoor eza. Het duurt idd langer voordat de kruidvat idd is opgedroogd. Er is dus zeker hoop. Morgen nog een keer testen.
Eza zelfs mijn vrouw zegt dat je zwanger bent. Hoe gaat het nu?? Lastig he dat die testen zo moeizaam oplopen. Opzich voor de vroegte is het een prachtige test als je maandag je nod hebt
Pff wat een dag, het blijft een rollercoaster vol emoties, ik hoop zo dat je vrouw gelijk heeft . Het is nu een beetje leven tussen hoop en vrees. Iets in me zegt dat ik zwanger ben, maar ergens ook de angst van het kan ook niks zijn of niet plakken. Zondag zit ik officieel op dag 25 mijn gemiddelde cyclus en maandag is 14 dagen na mijn kid nod. De test van vanochtend is nu echt heel duidelijk te zien en ook echt roze/paars, maar zo bang dat hij morgen niet is opgelopen. Bij mij is het ook zo lastig omdat ik altijd 's'nachts moet 3 x moet plassen en hij dus ook minder geconcentreerd is in de ochtend. Het liefst ga ik nu naar bed haha zodat ik weer kan testen als ik wakker word haha, helaas is het nog veel te vroeg . Ik voel ook continu, voel ik mijn borsten nog, voel ik dit nog het word een heeeeele lange avond, dus ga maar slofjes haken voor Lyah haha. Dank meiden voor de support.
Het is ook vreselijk spannend eza. Ben ook heel benieuwd naar je test morgen ochtend hihi duimen, bidden en hopen doen we voor je hoor
Maandag pas officieel je NOD en nu zo'n test? Ik zeg zwanger!! Frustrerend he dat het niet vast zondag is of zo. Ga je het morgen weer proberen of wacht je een dag extra? En volgens mij is het juist goed als je snachts extra plast, als je dan maar niet ook weer liters bijdrinkt. Hier vandaag weer echo gehad, er lijken er twee door te groeien, zondag weer voor controle.
Eza, heel herkenbaar, ik ga er ook zo'n 3 keer per nacht uit. Maar het gaat er meer om dat je 's nachts niet zoveel drinkt en de urine dus meer geconcentreerd is. Ik begrijp je emoties zo goed! Was die test maar duidelijk he? Dan zou je wat duidelijker kunnen juichen. Maar ook dan blijft de twijfel en die twijfel draag je nog een lange tijd met je mee hoor! Probeer vannacht lekker te slapen en hopen dat je test morgen duidelijker is. Schrik niet als dat niet zo is, het kan dus zijn dat je hcg nog niet is toegenomen. Emi, voor jou ook weer spannende tijden! Ga jij nu om de 2 dagen tot je ovulatie? Wel fijn dat het allemaal voor je in de gaten gehouden wordt! Ik ga in ieder geval voor je duimen dat het nu raak mag zijn. Dat zou mooi zijn!
Sorry dames! Ik haB om 03 uur vanacht toen ik wakker werd en voor de 2e x moest plassen getest. Test was Omo wit, witter dan wit, zelfs geen iniemini tuurstreepje, ook niet 5 uur later! Vanochtend om 08.30 weer getest( al snap ik niet waarom) en nu wel weer een streepje😕ik snap er niks meer van, misschien heb ik net als bij Jennifer wat hcg in mijn lijf wat de test positief maakt, of was het even gelukt en word ik steaks ongesteld?! Kortom nog geen uitslag😝