Lieve eza je zit ook pas 12 dpo ofzo toch? Dan heb je al mazzel dat er iets te zien is op de testen. En ik zie steeds een licht lijntje! Dat die van vannacht niets gaf was misschien omdat je te kort ervoor al had geplast? Hoe voel je je? Voel je je anders? Wat zegt je gevoel?
Je zegt dat je om 3.00 voor de tweede keer ging plassen. Hoeveel tijd zat er tussen dan? Voor geconcentreerd urine moet je minimaal 4 uur weinig tot niks drinken en niet plassen . Ik denk echt dat er een zwangerschap aan het ontstaan is hoor eza. Probeer vandaag overdag anders eens 4 uur weinig tot niks te drinken en niet te plassen. Ik vindt je test van half 9 erg duidelijk hoor.
Eza, ik zie ook echt wel een streepje op die van net en ook die van gister. Misschien was de concentratie hcg nog niet hoog genoeg om 3 uur vannacht? Ik weet ook niet waarom anders die het niet goed deed. Ik denk wel dat jij gewoon zwanger bent. Maar dan wil je natuurlijk een mooie test hebben. Vergeet niet dat je echt nog vroeg bent ook als je maandag pas je NOD hebt. Ik testte pas de dag hoor NOD heel licht positief
Ik weet het niet zeker, ik dacht dat ik rond 23 uur geplast had en daarna om 3. Snap alleen niet dat ie zo wit is en de andere is inderdaad donkerder dan gistere ochtend. Bedankt meiden ik ga morgen maar weer testen. Ik heb wel nog last van mijn borsten en soms wat kramp, gistere had ik het gevoel dat ik zwanger was maar nu na die test niet meer( psychisch kan je een hoop beïnvloeden) ik heb er in ieder geval voor gezorgd dat "ons" peetje er weer even is😊.
Haha ach eza jij bent heeeeeeeeellllllll erg zwanger hoor mijn test was dag voor nid net zo dus hij hoeft niet direct knal te wezen en menstruatie pijn en kramp kan ook van een zwangerschap zijn ik dacht ook dat ik ongesteld zou worden omdat ik last had van menstruatie pijn maar niets was minder waar denk dat het de omschakeling van menstruatie naar zwangerschap is dat je lichaam er aan moet wennen dat je niet gaat menstrueren probeer gewoon even niet te drinken en probeer t over een paar uur nog eens bij waren ze smiddags altijd duidelijker miss ben jij ook een middagplasser succes!!!
Inderdaad gewoon vanmiddag proberen ik had op zondag 14 dagen na inseminatie en op vrijdagmiddag een zwanger test van clear blue in mijn handen terwijl de ochtend test een licht streepje liet zien!! Ooooooowwwww ik hoop het zo!!!!!
Genoeg afleiding vandaag, het eerste slofje voor Lyahis af😊stoer met een suède veter😊nu de andere nog😄. Ik ga pas morgen weer testen, ben bang dat ik straks niks zie en dan ben ik ook weer zo onzeker, hij is nu wel goed donker opgedroogd, afwachten maar😕
Eza deze test is positief hoor !! Ik zal ff mijn rijtje uploaden dan kan je zien hoe mijn eerste tesyen eruit zagen de mijne waren lichter voor nod deze is echt mega positief je bent zwanger hoor ik weet het zeker ..... ik weet nog niet zeker of we t willen weten maar grijs is altijd goed !!
Eza echt deze test is hardstikke positief!!! En super coole slofjes zeg wauw ik wou dat ik jouw talent had