Lieve eza, jij maakt het wel spannend zeg! Misschien moet je nu gewoon alle testen even aan de kant gooien en jezelf verplichten om tot maandag te wachten... Alhoewel het voor ons dan wel weer jammer is om niet te zien of de streepjes oplopen... Sterkte in ieder geval de komende dagen! Hier inderdaad iedere twee dagen echo en als mijn eitjes wat groter zijn waarschijnlijk zelfs iedere dag. Best wel zwaar omdat ik steeds afspraken voor mijn werk moet verzetten. En ook omdat ik er ruim 5 kwartier over doe om er te komen... Maar als ik mijn kleine meisje dan weer zie en bedenk dat daar misschien nog zo'n dreumes bij zou kunnen komen is het het allemaal meer dan waard
Hmm had nog even niet je laatste test gezien, nou stop maar met testen en ga maar langzaam op zoek naar die roze wolk, jij bent hardstikke zwanger hoor!! En o ja ik doe het idd alleen (met hulp van vrienden en familie...)
Oké haha, misschien ga ik toch straks voor morgen een clearblue kopen, al heb ik nog wel een trauma van afgelopen keer toen er heel groot stond niet zwanger. Ik wil zo graag uitzinnig zijn van vreugde maar ik durf echt pas te hopen op mijn nod. Thanks voor je lijstje Peetje Haha Jennifer, gelukkig krijg je een paar van mij Dapper hoor Emi om voor een 2e te gaan in je eentje, ik vind 1 al een hele stap, hopelijk ben je snel zwanger, helemaal met al die afspraken van jou ;(
Och lieve eza volgens mij ben je zo ontzettend zwanger en ik snap O je angst van dat er niet zwanger staat dat had ik ook!!! Zoek jij maar lekker afleiding vandaag😉
❤️ Dat slofje! Zo lief Eza! Opgedroogd is jouw test nog duidelijker Eza, probeer er maar een beetje in te geloven hoor. Ik zou het bij de kruidvat testen houden gewoon om te zien hoe het oploopt maar ik kan me voorstellen dat je het woordje zwanger wil zien staan. Je bent gewoon super zwanger Eza! Zeg het maar een paar keer tegen jezelf!
Lieve eza, het ziet er zo waanzinnig goed uit! Zoals jouw test nu is, zo was mijn eerste en toen was er bij mij geen twijfel meer. Ik begrijp dat je jezelf wilt beschermen tegen eventuele teleurstelling en alleen jij kunt dat het beste inschatten. Maar ik zou de alcohol zeker laten staan!!! Oooo als jij straks hebt staan: zwanger. Dan doe ik een dansje met je mee!!!!! ZO LEUKKKKK LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK!!!! En die slofjes die je maakt zijn echt heel heel heel erg tof! Welke wol gebruik je?
Zo ze zijn klaar😄Emmy en Lyah gezellig naast elkaar😉nu uitrusten haha. Ik gebruik altijd Phildar partner 6 Emmy, dik en heel zacht😊. Haha Emmy ik ga ook compleet uit mijn dak, als ik het zie staan. Maar wil wel echt eerst die bevestiging, en dat de test duidelijk verkleurd binnen de normale tijd.
Nog geen uitsluitsel😆😝😞😭😢😪. Had sinds gistere avond niks meer gedronken en had hele goede donkere urine, maar de test loopt gewoon niet op binnen de afleestijd, na 8 min was er een heel licht tuurstreepje te zien zoals donderdag maar nu na 30 min zie ik hem slechter dan gistere, vraag me af of hij überhaupt op een foto te zien is. De goedkopere variant van clearblue die je eigenlijk pas op je Nod kan gebruiken( staat op de verpakking) zei niet zwanger. Mijn vertrouwen is weer 0. Want zelfs als de test vanmiddag na opdrogen te zien is is het een indroger, ook lijkt het nu of de streep geen kleur heeft, terwijl die van gistere roze/paars was. 😫het gaat mij toch niet gebeuren dat het nou toch niet zo meer is he 😢😢
Kun je die foto van die test ff uploaden en als je een claer blue wil doen neem dan degene met indicator die heeft minder hcg nodig
Laat ff de foto zien eza!. Zulke duidelijke indrogers zoals gister bestaan niet hoor er is duidelijk hcg in je lijf aanwezig. Kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt en onzeker van wordt. Maar geen bloed geeft moed he!
Eza wat een waardeloze onzekerheid. Ik zou bijna willen zeggen geen testen meer doen en pas volgende week als je nog steeds niet ongi bent. Ik denk namelijk dat er niet zomaar een roze paars lijntje op veel van je testen staat. Het klote is dat je hcg waarschijnlijk of nog zoooo laag is dat de testen het net wel of net niet oppikken... of.... dat er iets gaande was maar helaas niet heeft doorgezet. Maar die laatste variant geef ik nu nog even een schop. Vandaag ben je 13 dpo als je rekent vanaf je inseminatie. Maar als je eisprong nog een dag later was ben je pas 12 dpo. Ik zou zeggen geef het de tijd en gooi zeker je handdoek nog niet in de ring, hoe moeilijk dat ook is... Ik denk aan je!
Eza er staat toch echt een streepje hoor ik zou toch eens vanmiddag testen omdat jij wel de vrouw kan zijn die smiddags beter test. Daarbij nogmaals streepjes komen echt alleen op hcg en aangezien jij op alle testen streepjes hebt is het ook echt hcg. Die digitale dingen hebben vaak veel meer hcg nodig. Behalve dan de echte clearbleu met weken indicatie. je zal zien dat deze test vanmiddag weer duidelijker is opgedroogt. Daarbij bevat de ene test meer kleurbloeistof dan de andere. maar ik zie toch echt zondrr turen een streepje