kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer geen duidelijke test, wat vreselijk zenuwslopend is dit toch he? Gezien de testen is er zeker iets in je lijf aan de hand. Een streep krijg je niet zomaar en de afgelopen dagen hebben we die op al je testen gezien. Het enige wat ik kan zeggen is afwachten.

Je zou idd vanmiddag weer kunnen testen om te zien hoe het er dan uit ziet, anders morgen weer. Niet de moed opgeven hoor, doe ik ook niet!

2. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Soms wou ik dat ik niet van te voren had getest, maar goed dat is nu makkelijk praten.
    Ik ga even niet meer testen, als het mis gaat of gegaan is, dan kan ik er nu toch niks meer aan doen.
    Erg lastig om positief te blijven, als je geen duidelijkheid hebt😞.
    Peetje in daglicht weerkaatst het licht en zie je echt helemaal niks meer.
    Ik ga vanmiddag op kraamvisite en zal vanmiddag de opgedroogde foto bog even posten als ik terg ben.
    Thanks meiden voor de support😘

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lekker doen waar jij je goed bij voelt.
    Grappige is dat ik na 1 test met een licht streepje er nog 1 heb gedaan ter bevestiging en vanaf toen ook echt vond dat ik zwanger was .
    grappig hoe verschillend we daar allemaal weer in zijn!

Geniet van het kleintje vanmiddag eza, hoop dat je je eigen onzekerheid even los kunt laten.

4. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel de kleine de laatste paar dagen steeds vaker bewegen. Zo leuk dit! Ik vind deze fase van zwanger zijn echt super fijn.

Jennifer, hoe voel jij je? Kom je een beetje oke de eerste weken door?

Emi, vandaag weer naar het AMC toch? Hoe staat het er nu voor?

Eza, je moet idd doen waar jij je goed bij voelt. Ik hoop dat je een beetje geniet van het kraambezoek 😊

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heerlijk hè lyah! En het wordt alleen maar leuker!

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wij hebben morgenmiddah de eerste echo en merk vandaag dat ik eigenlijk heel zenuwachtig ben. Heb toevallig van de week een niet zo leuk verhaal gelezen over een eerste echo. Ja dat moet je ook niet lezen haha.
    verder sudder ik door . Flink verkouden en ben blij als ik vanaf morgen gewoon kan vertellen dat ik zwanger ben hihi.

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat fijn morgen Jennifer :) en wat spannend inderdaad, ja dat soort verhalen kan je beter niet lezen:)
    En Lyah wat fijn dat je die kleine voelt, lijkt me heel erg bijzonder.
    Hoe was het vandaag Emmy.? alles goed met de kleine weer?

Kraamvisite was leuk, ook bijzonder want ze heeft 3 miskramen gehad in ver stadium en ook 1 moeten begraven helaas, maar nu een prachtige dochter, heel erg mooi om te zien, en ook fijn om met hun even te kletsen over mijn proces, ze zijn immers experts ook op zwangerschapstesten ;).
    Helaas is de test niet donkerder opgedroogd :(

Veel plezier morgen Jennifer, ben super blij voor je :)

8. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik ken dat Jennifer. Ik had ook een eng verhaal gelezen vlak voor mijn 1e echo en ik had de week ervoor nog gebloed. Het was toen zo'n opluchting om het hartje te zien kloppen!
    Probeer nu je verstand op nul te zetten tot het zover is. Je hebt er toch geen invloed op maar wel op je eigen gemoed.

Wat fijn Eza, dat je even fijn hebt kunnen kletsen en zo'n klein hummeltje hebt kunnen bewonderen. Het moet wel gek gevoeld hebben om daar in jouw situatie te staan met je twijfels.
    Dat indroogstreepje zegt niets hoor lieverd, daar kan je echt niets uit af lezen.
    Ben je nu van plan om een paar dagen niet te testen of ga je morgen weer proberen?

9. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja herkenbaar, eigenlijk zou je van het internet moeten afblijven haha, maar dat is ook lastig, maar gelukkig gaat het in heel erg veel gevallen helemaal goed :).

Ik ga morgen wel testen, maar alleen met kruitvat, ik heb nu soms van die kraampjes die lijken op mijn aankomende menstruatie, heb net wel even mijn temp gemeten en die is 37.4 dus ga het vanavond niet worden in ieder geval. Gelukkig morgen eindelijk mijn nod, weet ik net iets meer misschien. Al zit ik wel vandaag al op dag 25 en afgezien van de afgelopen x dat ik 3 dagen overtijd was ben ik altijd op dag 25 ongesteld.
    We wachten weer af.

10. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Sorry als jullie gek van me worden van mijn angst en twijfel, terwijl jullie denken dat ik zwanger ben. Ik word ook gek van mezelf:(

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    We worden niet gek van je! We herkennen deze onzekerheid maar al te goed!
    Zelf denk ik dat je echt zwanger bent, maar begrijp dat je voor jezelf meer zekerheid wilt. Hoop dat je heel snel meer zekerheid krijgt.
    Ben trouwens ook aan het haken geslagen!! Heb cowboy slofjes gemaakt haha

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nu wil ik nog mooie wol halen, want dit is met goedkope zooi van de wibra om te proberen.

13. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je niet druk om ons, ikbegrijp je volkomen. Je wilt gewoon een duidelijke uitslag. Of in ieder geval dat je streepje iets duidelijker wordt. Wij wachten gespannen met je mee 😊

14. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gelukkig maar :) oh wat leuk Emmy!! Jij hebt ook talent!! :) Wibra gebruik ik voor knuffels, is lekker stevig haha, maar inderdaad lekkere wol geeft die zachtheid, ik ben echt een phildar fan, maak daarvoor mijn dekentjes mee. Ik ga altijd naar wolwinkel Sylvia in bos en lommer, heerlijk altijd verse bolletjes uitzoeken :)

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    O te gek. Kan ik ook wel heen rijden, tnx!

16. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wat een schatjes Emmy!

Ik wordt echt niet gek van je Eza! !, snap juist heel goed hoe je je voelt.

Wij zijn vanmiddag lekker wezen knuffelen met Eva. Heerlijk hoor ze kleintje. Jaiden vroeg steeds zachtjes ofwel haar mee naar huis namen haha.

17. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een enorme creativiteit hier! mooi hoor dames die slofjes. Ook wel handig een vetertje er in, ik had ze ooit zonder, en dan ben je ze dus continu kwijt...

Getsie Eza ik snap helemaal dat je nu eigenlijk gewoon een vette streep wilt zien. En al helemaal balen dat je niets anders kunt doen dan gewoon afwachten of die alsnog verschijnt. Ik hoop dat je de komende dagen nog een beetje afleiding hebt, en mijn duimen draaien overuren.

Vandaag weer voor follikelmeting geweest. Was even bang dat er misschien wel 4 zouden zijn doorgegroeid en de boel on hold moest, maar nee, mijn linker eierstok groeit gelukkig niet verder (paar kleintjes) en rechts zitten er twee van 13 en 15 mm. En omdat mijn eitjes vorige keer een soort van groeispurt maakten, mag ik nu morgen weer voor controle. Met een beetje mazzel dan aankomende woensdag IUI!!!

Jennifer ik kan me heel erg goed voorstellen dat je nu ineens zenuwachtig wordt, die eerste echo vond ik ook het spannendst. (heb zelfs de nacht ervoor in een hotel geslapen om maar niet te laat te komen haha). Heel veel succes en hopelijk vooral ook veel plezier!!

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend Emi, maar fijn dat ze het zo goed in de gaten houden!

Jennifer, heel veel succes morgen! En ik hoop op een mooi bericht!!

19. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Einde poging 6, hallo mmm.
    En ja ik heb 3 verschillende testen gedaan en allemaal met ochtendurine.

20. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Och eza wat een enorme teleurstelling :(.

Deel Deze Pagina