kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wow eza deze had ik niet zien aankomen ik denk zelf dat de innesteling niet goed gegaan is want die ene test was te duidelijk voor een indroger !! Jennifer veel plezier hoe laat mag je ?

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ben er stil van eza.... stiekem blijf ik nog even door hopen....
    Hè meis wat ontzettend $×@#÷€

3. Meissies

Meissies Niet meer actief

Heb er een woorden voor eza..... Hele dikke knuffel voor jou!!!

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik mag om 14.20 peetje. We hebben er zin in. Oma gaat ook mee dus wordt gezellig

5. peetje007

Wat goed Jennifer alleen jammer dat je zo laat moet maar je zoontje is eenn goeie afleiding trouwens heb een vraagje ik luister af en toe met de angelssounds naar t hartje maar jet ligt echt aan de linker zijde van mn buik is dat raar ? Hij/zij is wel continu aan t bewegen dus ik mag hoogstens 40 sec luisteren dan is het weer floep weg en niet meer te vinden !! Haha heb nog steeds niet t idee dat ik zwanger ben op een aantal pijntjes na zoals rug en veel bandenpijn merk ik niets jullie ? Ik voel t nog niet erg regelmatig heel af en toe maar

6. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah Eza, wat vreselijk rot. En wat ontzettend oneerlijk. Een dikke knuffel voor jou😘

7. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Veel plezier Jennifer vandaag.

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Veel plezier Jennifer!!

En Eza ik ga vanmiddag even los in jouw winkeltje denk ik! Heb gezocht naar iets dichter bij mij in de buurt, maar zou niet weten waar ze nog meer die wol verkopen.
    Tnx voor de tip!

9. Meissies

Veel plezier jennifer!!

10. peetje007

Dames wanneer staan de volgende afspraken voor ieder gepland ?

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Bedankt meiden!! Moet ik eigenlijk een volle blaas hebben vanmiddag of is dat tegen jullie niet gezegd??

12. peetje007

Nee ik was helemaal leeg en was gewoon goed te zien ze hebben t ook niet gezegd dus zou gewoon voor comfortabel gaan dus gewoon plassen

13. Meissies

30 maart de 20 weken echo! Duuuuuuuuurt lang😉

14. peetje007

Ja ik heeken t meissies ik moet 9maart naar vk hartje luisteren dus dat is nog2 weken en 26 maart 20 weken echo duurt me allemaal veeeeeeeeeeel te lang ben zo ongeduldig

15. Meissies

Heel herkenbaar!! Ik mag volgende week inderdaad naar hartje luisteren zou ik bijna vergeten haha

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Geen volle blaas nodig Jennifer. Is inwendige echo. Echo's daarna wel met volle blaas (tot 13 weken ongeveer)

17. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd een inwendige echo Jennifer, dus daar hoef je nu nog niet op te letten ☺️
    Ik ga het hartje luisteren op 9 maart en de 20 weken echo op 17 maart. Nog 3 weken wachten dus

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hahaha oke bedankt dat zal idd een stuk comfortabeler zijn.

Wij mogen 2 maart naar de verloskundige.

19. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net met pijn in mijn hart mijn antieke bed uit elkaar gehaald die in de logeerkamer staat. Vanavond komen mijn broer en een vriend hem ophalen en naar de berging brengen. Ik zal hem een lange tijd niet meer zien 😔
    Hij moet ruimte maken voor de kleine maar ik vond het toch wel moeilijk hoor

20. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Emmy geen hoop meer houden hoor, ik ben ongesteld geworden😢kruitvat was toen ik weg ging naar mijn werk een half uur later weer licht positief, er heeft denk ik dus wel wat gezeten😞.

Share This Page