kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

He bah eza niet leuk !! Maar dat moet wel betekenen dat er niets mis is met je eza !! Maar toch klote

2. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk het ook Eza, dat er iets zat maar niet mocht blijven zitten. Erg verdrietig.
    Ik heb het ook gehad bij poging 3, vrijdag een positieve test, zaterdagochtend wakker met bloed in mijn onderbroek. Ik vond het toen ook vreselijk en heb een baaldag gehouden.
    Mijn zus zei toen dat mijn lichaam hierdoor misschien wel wakker geschud werd, omdat het een voorproefje heeft gekregen van wat het moet doen.
    De volgende poging was ik zwanger dus misschien had ze wel gelijk.

Wat ga jij nu doen? Krijg je nu een onderzoek ofzo?

3. peetje007

Ook ik heb dat gehad bij mn 2de en 3de icsi poging gebeurt heel vaak mensen die er niet zo opletten hebben t niet door want voor hun gevoel zijn ze dan gewoon ongesteld , het is gewoon een rot gevoel om t te weten en t dan vervolgens weer kwijt te raken !!

4. peetje007

En en en Jennifer? We willen wel een foto hoor!

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ooo eza wat verdrietig. Wel fijn te wetemn daar het dus toch wel mogelijk is. Weet je al wat de vplgende stap is nu??

Nou.... hier was het ook heeeeeel spannend. Een beetje te spannend. Er was een prachtig zwarte ruimte te zien maar geen vruchtje... todat ze naar flink zoeken achter in de hoek een kleinvruchtje zag met knipperend hartje. Eerste meting was 6 weken en 1 dag maar dan zou ik dus pas een week na bevruchting ingenesteld zijn. Dus na nog een meting denkt ze nu6 weken en 5 dagen.

6. peetje007

Ohh Jennifer wat fijn !! Dat is wel even schrikken haha maar gelukkig alles goed en t belangrijkste t hartje klopt!!

7. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Jennifer, wat zal je geschrokken zijn. En die kleine van jiu is nu dus all een boefje. Nu kan je heerlijk genieten met je 6,5 weken 😊

8. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oe dat zou vast even eng zijn geweest, ben blij dat alles goed is! En zo.n echo met het eerste begin is super mooi om te zien, en voor jullie al de 2e keer, wat een geluk!

Ik weet de vervolgstap niet, ik heb net gemaild dat poging 6 is mislukt ondanks de testen en dat ik een afspraak wil plannen voor een artsenafspraak, het klote is nu gewoon dat er minimaal 1 poging voorbij gaat en misschien wel 2 afhankelijk wanneer ze de baarmoederfoto kunnen maken.
    Het vervelende is gewoon dat ik nog veel klachten heb, grote pijnlijke borsten en tepels, hoofdpijn, soort bandenpijn, obstipatie etc hopelijk word dat snel minder.

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè eza wat super waardeloos... Weet niet zoveel anders te zeggen...

Wat fijn dat het bij jou goed is! Heerlijk van genieten!

10. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het ontzettend gemeen toch Eza, dat je dit ook nog moet ervaren. Misschien kan je wel verder met poging 7 terwijl je wacht op de afspraak voor de baarmoederfoto.
    En aan de andere kant is het misschien ook wel fijn om even rust te hebben van testen enzo. Even een pas op de plaats, misschien doet dat je wel goed. Je bent het afgelopen half jaar een rollercoaster van emoties over je heen gehad..

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ach gatver eza das heel vervelend dat je lichaam je zo voor de gek houdt.
    Kun je idd niet verder met poging 7 of moet je eerst in gesprek?

12. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nee helaas, ze waren heel duidelijk je mag niet verder voordat er meer onderzoek is geweest, heb natuurlijk wel de foto,s van mijn positieve testen gestuurd in de hoop dat ik misschien nog 1 poging mag doen, maar ben bang dat ze dat echt niet gaan doen:(

13. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee Eza wat balen, helemaal nu je er zo dichtbij leek te zijn...
    Ik weet niet of de regels intussen veranderd zijn, maar bij mij ging het zo dat toen ik 6 keer een negatieve poging had, ik inderdaad een baarmoederfoto moest laten maken. Ze kijken dan of je eileiders open zijn (HSG). Is geen prettig onderzoek, maar heel erg snel voorbij. En ze zeggen dat je daarna soms snellen zwanger bent... Als alles goed is en je bent nog geen 36, dan ga je gewoon weer voor 6 keer zonder poespas. En anders is IUI vooral gedoe, maar de hormonen die je krijgt zijn zo weinig dat je daar meestal geen last van hebt.

Maar waarschijnlijk wil je dit nu allemaal eigenlijk niet horen en ben je gewoon enorm teleurgesteld op dit moment.. en daar moet je ook vooral aan toe geven nu hoor, maar geef de moed niet op, ook bij jou gaat het goed komen!!

Ik had vanmiddag weer een echo, en de twee eitjes van gisteren zijn nu groot genoeg gegroeid om het hele circus in gang te zetten. Vanavond pregnyl gespoten en woensdag is mijn inseminatie. (40 uur na de pregnyl, een kunstmatige LH-piek, vind dan de eisprong plaats).

En dan maar weer wachten...

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend emi!! Leuk!

15. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Interessant om dat allemaal te lezen Emi, en heel erg spannend dat je woensdag je nieuwe poging start. Fingers crossed!

16. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Spannend Emi, ik zal voor je duimen.
    Hoeveel tijd zat er bij jou tussen het aanmelden van de mislukte poging 6 en het begin van poging 7? Ja ik had al niet zo,n beste verhalen over die baarmoeder foto gehoord, heb in het verleden al een hele nare colposcopie gehad ivm met een foute pap uitslag en daar een soort trauma aan over gehouden, ze hebben dat zonder roesje of verdoving gedaan en hebben toen 6x!!! Misgetrokken om een stukje weefsel te pakken en iedere x weer jodium eroverheen, dus bij mij gebeurt er niks zonder roesje dit keer!!
    Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval 😉en succes alvast morgen😄👍

17. peetje007

Emi word weer spannend voor je en dan weer die 2 weken wachten vreselijk vond ik dat ! Eza ik wou dat ik kon zeggen dat dit maar een nare droom was maar helaas is dit werkelijkheid ik wil je heel veel sterkte wensen !!

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Emi jij gaat dus bijna de spannende wachtweken in. Spannend weer.
    eza ik hoop dat ze je gauw inplannen en dat het onderzoek snel voorbij is zonder al te veel pijn.

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kijk deze ben ik aan het maken: de zalm roze is waar ik mee bezig ben. De andere is het voorbeeld.

20. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Haha Emmy, kijk dit is de mijne😂😂

Deel Deze Pagina