kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha dat is dezelfde!! Heb je nog leuke website tips?

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    O wauw dames wat gaaf!!!

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Haha grappig he, ik dacht dat ik deze al een x had laten zien toen hij net af was. Ik haal eigenlijk alles van pintrest af, omdat de meeste patronen dan gratis zijn.
    Maar ik koop ook bij stip en haak, knuffel patronen, en ook veel slofjes patronen op een andere website maar daar moet ik dd naam even van opzoeken 😬haha.
    Mooie kleur roze😄👍 ik vind de mijne ook super mooi geworden, alleem er gingen wel heeeel veeel bollen Phildar in! 9 stuks! Dure omslagdoek haha.
    Ik heb een andere delen gemaakt en die is veel zuiniger met wol, dat is deze....

4. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Haha kk drukte te snel... Deze dus..

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ja zit nu al op bijna 4 bollen! Maar vind het het wel waard! Zo lekker zacht. Je tip voor de wol was echt geweldig!!
    Nu je het zegt had je die deken indd al eens laten zien, heel erg mooi!!

6. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jennifer, het is een super makkelijke steek, dus zeker ook voor jou te doen, want jij haakt ook toch?...

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja heerlijk he Emmy en je kan het ook goed wassen en heeerlijk zacht, maar het haakt ook heel fijn😄👍ik heb wel geïnvesteerd in ook hele goede haaknaalden dat scheelt een hoop😄👍

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Nee hoor eza ik haak niet. Haha dat is echt iets wat ik absoluut niet kan

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eza help! Hoeveel bobbels is jouw witte dekentje lang en breed. Ik denk dat ik in totaal wel 11 bollen nodig ga hebben...
    Heb nu ook n goede naald gekocht. Stukje bij beetje heb ik dan alles bij elkaar.

10. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik ben nig op mijn werk😄maar zal thuis effe tellen, ik geb hem kleiner gelaten dan het patroon... Ik ben om half 7 thuis

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha mijne wordt gewoon lekker groot!
    Postbode is langs ggeweest dus kan weer verder! Heb ook nog een paar andere kleurtjes gekocht meteen :)

12. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zijn jullie toch creatief zeg! Erg mooi en ook wel bijzonder om zelf een omslagdoek te maken

13. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Emmy hij is 35 bij 35 bobbel😂😂😂😂 en ik heb denk ik haaknaald 5 gebruikt maar dat weet ik niet zeker meer. 😄

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha tnx! Mijne wordt 39 bij 39. En naald 6. Ach wordt ie lekker ruim hahahaha

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat is ook wel lekker hoor, vooral de kap vind ik erg klein van het patroon dus dat moet je echt effe goed meten met een echt babyhoofdje of een pop. Ik heb hem toen op mijn werk meegenomen haha vet handig al die kleintjes :) ik heb hem toen bewust iets kleiner gemaakt omdat hij dan goed in een maxicosi past, maar ik ga er zeker ook nog 1 maken want ze zijn heerlijk, ik wil dan alleen een zomer variant maken met dunne luchtige katoen :)

16. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie doeken zeg!! Lijkt me ook leuk om te doen, helaas heb ik te weinig tijd om me daar helemaal in te verdiepen (vind haken toh best lastig, ben breien gewend). Maar ik kan wel enorm genieten van jullie creaties!

Eza, bij mij zat er toe inderdaad wel een behoorlijke wachttijd, maar ik liep ook nog op die andere lokatie, en de communicatie was nog niet zo heel denderend... Ik heb toen uiteindelijk mijn HSG in een ander ziekenhuis laten doen, en had in november mijn laatste menstruatie en kon toen in januari weer beginnen. Volgens mij 1 cyclus overgeslagen, maar dat is ook wel zo ongeveer het minimum.
    Het deed bij mij trouwens aanvankelijk geen pijn, maar pas toen ze mijn rechter eileider wilden doorspuiten. Wsch zat die dus wat dicht... En als het klaar is, is de pijn ook zo weg. Bereid je inderdaad voor op een naar onderzoek, maar het kan ook echt meevallen!
    (Ik kreeg naproxen, een pijnstiller om al voor die tijd in te nemen, dan heb je minder last)

17. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb 10 maart een afspraak bij de arts, afwachten dus... Lijkt wel alsof ik in de wachtweken zit😝😝

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    O dat is al best wel snel zeg

19. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nu maar hopen dat het onderzoek ook spoedig plaats vind, en dat ik daar niet nog een maand op moet wachten :)

20. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ow fijn eza das al snel!!!

Deel Deze Pagina