Mijn temperatuur neemt nu weer een beetje normale mate aan 36,5 was hij vanochtend dat is gerust stellend hoe is het met jullie dames , vandaag weer werken dus zal vanavond pas weer antwoorden of misschien in mijn pauze
Haha geen oei hoor. De zaadjes leven 48 tot 72 uur na inseminatie. Mijn eisprong was binnen 36 uur erna. Dus ik zeg top timing!
Wanneer ben je ook al weer geweest ? Is het nog maar zo kort geleden omg ik raak echt de dagen kwijt hihi
Ik ben dinsdag om 15.30 geweest. Toen woensdag eisprong. Dus volgens mij perfect. Haha. Ja de dagen zijn ook soms verwarrend
Oke hopen op succes een nieuwe donor en perfecte timing wat kan er nu mis gaan zou je denken je hebt ook een goeie dosis geluk nodig
Echt hè... in theorie zou alles nu moeten kloppen. Maar er komt zoveel geluk bij kijken. Daarom verbaast het me altijd zo als mensen per ongeluk zwanger raken... Door de pil heen oid.
Hoe gaat het met wachten emmy?? Duurt altijd lang he. peetje al aan het testen?? Hier is het weer een beetje gedaald. Bloed neemt af en testen zijn heel vaag dus hopen op schone echo volgende week en dan weer vol goede mweer wwopnieuw beginnen. Heb ondertussen een andere baan aangeboden gekregen dus ook weer wat leuks aan mijn hoofd. Erg in dubio. Heb nu een vast contract maar het niet erg naar mijn zin . Maar bij de nieuwe baan een jaar contract met oog op vast en natuurlijl het feit dat we zwanger willen zijn hmmmmm.... maar wel een goede kans en een leuke baan. Nou ja misschieb toch maar open en eerlijk zijn in een eventueel gesprek en kijken hoe de reactie is. fijne dag vandaag xx
Jennifer wat tof van je nieuwe baan! Ga je het doen? Is het iets wat je graag wilt? Het wachten gaat prima hoor. Ik doe lekker veel leuke dingen. En dat helpt. Wat wel gek is, ik houd een app bij. Fertility friend (kennen jullie vast). Deze zegt nu dat mijn eisprong dinsdag is geweest (dag van inseminatie), omdat dinsdag 36.5, woensdag 36.6, donderdag 36.9 en vandaag ook 36.9, maar ikzelf denk woensdag omdat deze pas daarna boven de 36.7 kwam (dat heb ik altijd na eisprong). Maar stel nu dat deze wel dinsdag is geweest, is dat qua timing dan ook nog oke denken jullie? Hoe was jullie timing tot nu toe? Wanneer inseminatie en wanneer dan eisprong? Ik hoor het graag. Ik probeer een plaatjes van met temp toe te voegen: zelf denk ik, dat als ik morgen weer 36.9 heb dat FF hem weer herstelt naar woensdag. Maar ben benieuwd naar jullie timingen tot nu toe! Nu ga ik lekker een newborn fotoshoot doen, altijd leuk!
Ik ben totaal niet thuis in het tempraturen. Op zich denk ik dat je prima op tijd was hoor twee dagen een positieve lh test en daarna weer lichter. Je bent toch op de tweede dag van de positieve lh test geinsemineerd toch? Bedenk ook dat een apo uit gaat van gemiddelden. Jouw lichaam reageert niet altijd als gemiddeld dus zie het niet als je uitgangspunt maar als klein hulpje. Het blijft ten alle tijden geluk hebben meiden. De baan is eigenlijk precies hetzelfde wat ik nu doe maar dan gewoon bij ons in het dorp iets minder uren en gewoon 8 uurs diensten. Nu werk ik 28 uur dat is 3,5 dag vaak ben ik dan als nog 5 a 6 dagen aan het werk doe korte diensten. Bij de nieuwe baan krijgt Ik 24 uur aangeboden dus 3 dagen per week een dia met tijd thuis en dat is wat ik graag wil meer tijd thuis met mijn zoon hebben
Ow en Jennifer, ik zeg doen! Als je graag meer thuis wilt zijn, klinkt dit als de kans. Als je er financieel nog oke bij blijft zitten en je een gelijksoortig contract krijgt. Ben benieuwd wat je besluit!
De baby in het gezin is vanmiddag geboren dus vanavond masr met lood in mijnn schoenen op kraamvisite