Wat lief lyah dat je dit hebt opgezocht voor peetje. Ik denk ook dat het handig dat je met een arbo arts gaat praten peetje want jouw bad gaataecht over de lijn.
Graag gedaan Peetje, Ik kan er gewoon niet tegen als iemand met wat meer macht daar misbruik van maakt. Ik weet dat we in Nederland als werknemer goed beschermd zijn. Het liefst ga ik zelf naar jouw baas om dit om haar oren te slaan
Haha lyah dat is komisch! Peetje heb jij je nog nooit ziekgemeld?? Anders gewoon aan je baas vragen wie jullie arbo arts is
Peetje, Ieder bedrijf heeft een arbo arts/ bedrijfsarts. Deze is onafhankelijk en mag/ moet jouw baas aanspreken. Je kan je baas vragen om het nummer/ emailadres of misschien is het op een interne website te vinden. De informatie moet voor jou als werknemer bereikbaar zijn. Ik heb regelmatig te maken gehad met de bedrijfsarts en geloof me, je kan daar in jouw situatie heel veel aan hebben. Dat is even iemand die naast je gaat staan en waar jouw baas naar moet luisteren
We zijn een fraincise bedrijf dus weet niet zo goed waar ik dan aan moet kloppen bik t bedrijf die ons de regels op geeft of bij mijn baas vind t lastig om te doen want ik weet dat ze het me er dan niet makkelijker op gaat maken als ik me ziekmeld doe ik dat bij mn baas verder weet ik niet wat er dan gebeurt het gebeurt ook zelde dat ik er niet ben want ze dwingt je gewoon en heel lief lyah maar heb al zo vaak ruzie gehad en haalt gewoon niets uit ze denkt alleen aan zichzelf en haar familie
Je moet zijn bij degene die jouw salaris betaald Peetje. Dus niet bij jouw baas. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt, uiteindelijk gaat het daarom. Je weet nu in ieder geval wel wat houw rechten zijn als zwangere werknemer
Heb het alleen geregeld zonder dat ze t weet nu maar een WhatsApp gestuurd dat die collega mij komt overnemen nu ben ik bang dat ze me gaat bellen met wwaar ik mee bezig ben en dat soort dingen laat maar gauw 2 uur zijn dan kan ik hier weg
Peetje als die stress is echt niet goed... Ik zou echt eens kijken met wie je hierover kunt praten zodat het opgelost wordt. Er moet nog iemand boven jouw directe baas staan, wellicht weet hij/zij raad.
Nee er staat niemand boven haar zei is baas van deze vestiging en 2 andere we moeten ons alleen aan bepaalde richtlijnen houden maar die hebben niets te zeggen over het personeel ik ga wel eens even opzoek miss dat ik op interne website wat kan vinden
Ben je lid van een vakbond? Of rechtsbijstand voor je werk? Ik zou daar eens informeren? Kan niet zo zijn dat jij gaat werken als het eigenlijk niet gaat en daardoor de gezondheid van jou en je kindje in gevaar komt.
Ik was vanmiddag lekker thuis lekker rustig op de bank gehangen hartje geluisterd en op kunnen nemen zo leuk
Ha meiden even snel berichtje zit midden in het klussen in ons nieuwe huis dus druk druk druk!! Lees alles wel hoor maar even te weinig tijd om te reageren komt snel werf😉 Liefs voor jullie allemaal!
Gisteren lekker gerust en vandaag weer op de negenmaandenbeurs en huishoudbeurs net voor t eerst een harde buik gehad
Is het eind al een beetje in zicht meissies? Wat zal het heerlijk zijn om op je nieuwe plekje te zitten als het helemaal klaar is. Peetje, ook als je leuke dingen doet rust houden he? Heb je wat leuks kunnen kopen op de 9 maanden beurs?