kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Jaaa !! Eem dooky voor de maxi cosi en een aankleedkussen hoes en 2 wieg denkens

2. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat heerlijk een nieuw huis he Meissies, maar wat een werk he🙈🙈ik woon nog niet zo leuk in mijn huis en heb ook 3 maanden verbouwd dus weet er alles van😄veel succes.

Hoe gaat het met jou Emi? Hoe voel je je?...
    Ik heb besloten om acupunctuur te gaan doen om het proces wat te ondersteunen, heb er goede verhalen over gehoord, dus wie weet, heb 10 maart een intake 😄ben benieuwd 😊.

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Goed bezig eza misschien helpt het je! Morgen is het al 1 maart dus we gaan de goede kant op

4. Meissies

Meissies Niet meer actief

Thanks ladies we hebben nog wel een week of vier te gaan maar dan gaat de tijd tot de 20 weken echo tenminste snel en dan vind ik hopelijk de rust om spulletjes te gaan kopen voor kleine uk, ik heb alleen nog maar wat dingetjes gekregen zelf nog niks gekocht, heb er ook nog helemaal geen behoefte aan zo ztom!!
    Nu lekker uitgeteld op de bank bijkomen van dagje klussen 😉
    Respect hoor dat jullie naar de 9 maanden beurs zijn geweest ik wordt al gek bij het idee van al die mensen haha mij te massaal

Eza inderdaad morgen is het al maart dus het schiet op en wat goed dat je accupuntuur gaat doen, good for you!!!

5. peetje007

Het is erg massaal idd zou het niet zo snel meer doen tijdens de zwangerschap

6. emi12

emi12 Actief lid

Apr 11, 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed idee Eza, die acupunctuur, heb er ook goede verhalen over gehoord. en zat er de vorige keer ook erg aan te denken om daar mee te beginnen. Bij mij heeft toen (volgens mij) ook geholpen dat ik toen een cursus mindfulness heb gedaan. Dus door ademhalingsoefeningen focussen op het nu, voor even alle stress voor de toekomst loslaten, en lekkerder in je vel komen zitten. Je weet natuurlijk nooit of het zwanger worden daardoor sneller is gegaan, maar ik kon in ieder geval makkelijker met die teleurstelling omgaan...

Ik voel me weer lekker, kreeg twee dagen geleden ineens buikgriep, dus beetje gebroken nacht gehad. Maar nu lijkt alles weer in orde. Ik zit inmiddels ook tussen de dozen want ga volgende week verhuizen naar een tijdelijke woning, en de week erop gaan mijn spullen in de opslag. Heb namelijk een nieuw huis gekocht, maar dat is pas over een half jaar af. en al wel mijn oude huis verkocht. Niet zo heel veel tijd om me druk te maken over de vraag of ik al wat voel. (en met zo'n buikgriep, dan voel je ineens van alles ;) )

7. peetje007

Ook een druk bijtje geen tijd om er over na te denken is ook wel lekker ! Hoe gaar het met de rest van de meiden?

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Wat een boel verhuizers haha. Hier gaat het goed. Gister naar anouk geweest, was zo tof weer. Was de 4e keer al haha. Kleintje ging meedansen in mijn buik, zo lief.
    Daarna nog even kroeg in met n paar vrienden dus vandaag even niets.

Denk wel aan je rust hè peetje ook indd als je niet werkt... maar dat zul je ook wel doen toch? Leuk dat je die dingen hebt gekocht op de beurs. Hoe is het nu met je buik?

Emi wanneer is je nod?

Kijk zo is mijn kamertje nu:

9. peetje007

Gaat goed met mn buik en probeer uiteraard wel mn rust te pakken heb nu mn nichtje van 14 te slapen lekker gezellig heb nu weer t idee dat mn buik weer stil staat in groeit maar dat zie je niet zelf , mooi kamertje emmy nu helemaal af ??

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja is wel ongeveer af.
    Meiden gooi eens wat foto's van de buiken in de groep :)

11. peetje007

Hier is hij dan dit was donderdag !

Attached Files:

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Wauw dat is echt al een flinke buik! Mooi hoor!

13. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Gave kamer emmy!!!
    Hier nog geen buikfoto hoor hihi

14. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief kamertje Emmy! Leuk dat je ook niet voor roze heb gekozen. Erg mooi dat mintgroen.

Emy, ik heb ook veel aan mindfullness gehad, nu nog trouwens. Het werkt erg goed om weer even in het nu te komen en te stoppen met piekeren etc

Mijn buik begint steeds groter te groeien, zo leuk maar vannacht ook wel vervelend (ik ben een buikslaper)
    Gisteren de eerste hand gelegd aan de babykamer en alle verf gekocht. Ik wil over 2 weken de muren goed geverfd hebben zodat mijn broer aan de gang kan met een muurschildering. Fijn om er mee bezig te zijn

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja ben niet zo van de roze kamertjes.
    Haha en dat buik slapen mis ik ook zoooo! Maar je went snel aan je zij :)

16. peetje007

Waar blijven jullie foto's? ?

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hahaha ik heb er al een paar laten zien. Zal vanavond een nieuwe maken.

18. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Mijn buik foto
    Niet zo indrukwekkend als die van Peetje maar toch wel goed te zien 😄

19. peetje007

Mooie buik lyah ik was al wat dikker van mn eigen daar komt het door denk ik maar een super mooie zwangere buik en goed zichtbaar

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Mijn buik van net. Haha jullie zien: lazy sunday!

Share This Page