Mooie buiken hoor!! Als ik die zie gaat het toch wel kriebelen, mijn NOD is 11 maart, maar meestal zie ik mijn O al een paar dagen eerder aankomen...
Nog even emi dan weet je het die wacht weken zijn emotioneel erg zwaar !! Zo vannochtend mn nichtje van 14 bij school af gezet die is 2 dagen geweest was erg gezellig vanmiddag ook weer ophalen @zwangere dames wanneer moet je alles wassen ? Mijn schoonmoeder wast en strijkt alles dus dat is mega fijn maar wanneer is t daar tijd voor ? Ik besefte me gisteren ineens dat ik bijna op de helft ben hoe bizar snel is dat gegaan !!
O wat luxe peetje dat je schoonnoeder dat doet. Heel lief van haar. alles wassen heb ik toen der tijd pas gedaan toen het kamertje klaar was zodat alles schoon de kast in kon. bedje opgemaakt en daarna een groot laken erover tegen de stof. ik mag zo naar de verloskundige toch weer een spannend momentje
Ons kamertje komt met een paar weekjes ik zat te denken rond 30 weken naar mn schooonouders te brengen want ze gaan vlak er na op vakantie en als ze terug komen dan ben ik al 36 weken om dat pas alles te wassen word ik denk ik een beetje nerveus van haha dua dan maar ervoor met een week of 32 a 33 dat kan toch wel ? Of is dat toch te vroeg ?
Je zou ook nu al alles kunnen wassen, het gaat erom dat die eerste fabriekstoestand eruit is volgens mij. Dus wanneer je dat doet maakt echt niet uit. En dan nog... vind ik het zelf eigenlijk een beetje gek om alles te moeten wassen, maarja voor je kindje doe het wel hahaha (ik dan) Nu weer eerste dagje aan het werk, leuke reacties op mijn gegroeide buik! Kids zijn weer erg lief!
Haha lief he die kids zijn ze niet altijd maar meestal wel, ik snap wel dat het gewassen moet worden als ik zelf nieuwe kleding heb dan moet ik t ook eerst wassen anders krijg ik uitslag dat zal bij een baby waarschijnelijk dan ook wel wezen
Peetje, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ik denk ook dat je nooit te vroeg kan zijn, wel te laat 😄
Hey meiden. Zit er de hele tijd aan te denken hoe enorm klote het is dat ik niet door mag😞over 5 dagen zou eigenlijk mijn inseminatie zijn, en het is zo,n raar gevoel om die over te moeten slaan😞het voelt als een gemiste kans, ik zou niets liever doen dan het Amc mailen of ik niet toch nog een x mag, maar helaas moet ik geduld hebben en ik kan niet uitleggen hoe zwaar dat is, want iedere dag is er 1 teveel in dit grote proces dat wachten heet😞....
Lieve eza, waarom mail je het amc niet gewoon met die vraag? Niet geschoten is altijd mis... lijkt me ook heel moeilijk... sterkte!
Ik snap je gevoel helemaal Eza, dat had ik toen ook. Je wilt zo graag en misschien was dit wel jouw maand geworden denk je dan... Maar ik denk dat het verstandig is om nu niet voor inseminatie te gaan (als ze het al doen), want voor zo'n HSG mag je zeker niet zwanger zijn en dan schuift alles nog verder op. Heb je al een idee hoe lang dat gaat duren? Als dat nog minstens een maand duurt, dan is inseminatie natuurlijk wel een optie... Sterkte met deze verplichte pauze...
Lieve eza wat een geduld moet jij hebben en wat kan ik me goed voorstellen dat je van dit wachten enorm baalt. wou dat ik iets zinnigs kon zeggen maar begrijp dat je je gewoon ff k.. voelt dus het enige wat ik kan doen is je een dikke knuffel sturen.
Oh lieve Eza, ik begrijp je gevoel erg goed. Jij wil gewoon doorboor doornen nu moet je noodgedwongen op de rem. Wel vertrouwen houden hoor! Jij zorgt gewoon voor de junior van deze groep. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in. Dikke knuffel van mij
Hey meiden even iets anders. Ik heb in principe bedacht 4 weken van te voren met verlof te gaan. Maar denk nu toch 6 weken te willen. Wat doen jullie?
Vorige keer ging ik met 34 weken en daar was ik toen echt aan toe en nu ga ik met 36 weken want ik heb net die drie weken daarvoor zomer vakantie ik zeg g i ed gepland hahah. Dan hoef ik pas weer 3 januari aan het werk