Wat heerlijk! Ik merk dat de 5 weken werken gewoon veel is... Dus dan heb ik 6 weken voor en 13 weken na. En voor mn verlof 3 dagen werken en daarvoor 2 weken meivakantie haha.
Ik wil ook 4 weken van te voren verlof maar Ik weet niet of ik dat ga trekken. Ik heb wel nog heel veel vakantiedagen, dit jaar en vorig jaar die ik hier en daar ik kan zetten. Maar als het niet gaat, dan gaat het niet meer hoor, en neem ik ze allemaal op 😄
Haha lyah gewoon lekker doen. Wat niet gaat, gaat niet. Wij hebben vandaag op facebook laten weten dat we zwanger zijn met deze foto. De reacties zijn zo lief.
Euh geen idee werd geschat op 8 weken en 3 dagen dus twee dagen voor. Maar over twee weken mogen we weer voor de termijn echo
Wat lief Jennifer, wat hebben jullie toch een heerlijk knulletje. Hij gaat nog raar opkijken als hij straks echt niet meer alleen is 😄 Hoe voel je je nu? Last van kwaaltjes?
Ik denk dat hij het idd heel raar gaat vinden. We waren vandaag bij mijn schoonzus knuffelen met de baby. Dan wil hij ook graag op schoot maar op een eetkamer stoel met peuter op schoot en baby op schoot is wat lastig dus dat kon niet. Toen moest ie wel ff denken of hij dit leuk vondt. Maar tegen de tijd dat de leuke er is , is hij drie en een half dan is uitleggen weer een beetje makkelijker en hij mag gewoon overal bij helpen als hij dat wil. Ik voel me goed. Moe maar goed. Echt zwanger. Mijn buik begint s avonds uit tezetten en ben s avonds wat mmisselijk. Dus echt zwanger
Heerlijk toch Jennifer? Jij gaat ook ineens hard al over de 8 weken jeetje waar blijft de tijd . Ik heb gisteren een luiertas gekocht van het merk lief super blij mee zal hem zo ff posten , hoe gaat dat nou eigenlijk met je werk Jennifer? Mag je nu bepaalde dibgen niet of doe je het rustiger aan ?
Wat ontzettend leuk Jennifer, dat t-shirt is top😄👍, en wat een leuke foto van je mannetje😄
Dank je wel lieve Eza!!. Mooye tas peetje, Ik doe gewoon mn werkzaam heden zolang als dat gaat. Ben heel creatief. Bukken vindt ik ivm met maagzuur niet zo fijn nu, dus zet ik mensen op bed en doe deze dan omhoog zodat ik bij voeten etc kan. nachtdiensten draai ik ook zolang het gaat. Vorige keer heb ik het tot 19 weken volgehouden met 32 uur pw. Maar dat was veel zwaarder werk dus verwacht eigenlijk dat ik het hier met wat creativiteit volhoud tot aan de zomer vakantie. Trekken jullie het nog op je werk?? Peetje heb je al met je baas gepraat?
Ja ik heb met mn baas gepraat en vanaf volgende week gaat ze proberen me elke week 2 hele en een halve dag in te delen dus dat gaan we dan afwachten maar ik vraag volgende week wel even aan de vk wat ik aan de rugpijn kan doen als ik te lang zit of sta of loop dan heb ik enorme pijn in mn rug zolang ik steeds van positie verander gaat het goed en ook de pijn in mn heupen als ik wakker word
Ik werk nu nog 5 dagen per week voor de klas. Ik merk dat ik het best pittig vind. Ik loop veel, buk, schuif, til rondom de kinderen en dat is best heftig. Daarom denk ik dat ik misschien wel 6 weken van te voren met verlof wil gaan. Is 13 weken erna denken jullie voldoende? Of zouden jullie eerder voor 15 gaan en zo lang mogelijk doorwerken? Ik merk gewoon dat ik ook al minder zin krijg in mijn werk... wil vooral met de baby bezig zijn...
13 weken lijktt mij voldoende hoor ik heb bij 6 wekwn voor maar 10 weken na ik zou dan gewoon lekker aan jezelf denken en 6 weken voor die tijd stoppen anders ga je miss wel te gestresst je bevalling in !
Je moet kiezen wat jij denkt dat de beste optie is maar als ik t zo hoor dan word het 6 weken van te voren doe ik ook hoor
Ik heb vandaag aan mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben, best spannend aangezien ik natuurlijk net 2 maanden daar werk. Maar ze was reuze enthousiast. Ze vindt het wel noodzakelijk dat ik met 34 weken met verlof ga omdat het relatief zwaar werk is. nou prima dan heb ik nog veel vakantie dagen over om er achter aan te plakken. 13 weken erna is lekker hoor emmy, kan me van de vorige keer herinneren dat ik het ook wel lekker vondt om weer te werken en even weer iets anders te doen. Blijf je na de bevalling 5 dagen werken? Fijn Peetje dat je met je baas hebt gepraat hopelijk houdt ze zich eraan.