kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Jennifer, dat je werkgever er zo positief op reageerde. Dat voelt toch wel prettig.

Mooie tas peetje, daar kan vast een heleboel in!!!

Hier is de eerste week alweer voorbijgevlogen. Ik heb er nog steeds een goed gevoel bij, alhoewel ik helemaal geen signalen heb van een mogelijke zwangerschap (ook niet van mijn ongesteldheid, dus...) De komende week wordt ook erg druk met allemaal leuke en dingen, een verhuizing en 2 door mij georganiseerde bijeenkomsten in de avond... Genoeg afleiding in ieder geval...

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Jennifer, ik ga 3 dagen per week werken (2 dagen opvang, 1 dag mijn ouders) dus dat valt ook heel erg mee. Na het eerste jaar ga ik weer 4 dagen werken (tenminste dat is mijn idee haha).
    @ Peetje, leuke tas!
    @ Emi, spannend meis, hopen dat het gewoon alweer raak is!

Hier begint mijn buik nu echt naar voren te knallen. Ineens is ie echt groot zeg maar haha. Vind het wel grappig! Kleine beweegt ook heerlijk veel!

@Eza, jaaaa ben nu een jurkje aan het haken. Heb alweer nieuw wol besteld hihi. Word er gewoon hebberig van! Ernstig, ernstig, ernstig...

3. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, lekker bezig dames!

Emmy en Eza, jullie kunnen wel een winkeltje beginnen samen 😊
    Ontzettend leuk dat je buik nu naar voren gaat Enmy, heerlijk! Ik sta heel vaak voor de spiegel te kijken naar mijn buik en dan verbaas ik me weer dat dat mijn buik is.
    Ook heerlijk om de kleine zo vaak te voelen😊 mijn kleintje voel ik nu ook elke dag. Soms kleine schopjes maar vaker voel ik hem tegen de voorkant aan komen liggen, dat voelt zo fijn!

Peetje, wat een mooie tas! Leuk om dat soort aankopen te doen he? Ik moet ook maar eens op zoek 😊

Emi, wat fijn dat je week zo vol is gepland, dan hoef je er niet zoveel mee bezig te zijn en voor je het weet mag je testen!
    Ga je voor je NOD testen of wacht je af of je over tijd zal zijn?

Ik heb vandaag een lading pampers binnen gekregen. Mijn zus gaf me de tip nu al gebruik te maken van eventuele acties, dat het fijn is om een voorraad in huis te hebben. Er is een leuke actie bij de wehkamp en nu heb ik bijna 400 luiers in huis in maten 1 2 en 3 😊

4. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Lekker lyah luiers heb je heel veel nodig dus komt zeker wel op !! Wij moeten nog dat soort dingen kopen maar ik wacht nu even tot na de 20 weken dan gaan we ook een matrasje koprn voor de babykamer en dat soort gein

5. peetje007

Ik heb net door gegeven dat ik 6 weken van te voren met verlof wil als ik dat ga redden

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat voor aanbieding bedoel je lyah?

7. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Heerlijk peetje per wanneer heb je verlof dan?

8. peetje007

Vanaf 1 juli dus ik hoop dat ik dat nog even vol hou ff doorzetten nog 17 weken te gaan ga de weken wel aftellen begint nu wel wat zwaarder te worden maar t moet !!

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Het vooruit zicht is in ieder geval al heerlijk peetje. Die weken vliegen voorbij. Het mooie weer komt eraan dat geeft vast wat afleiding

10. peetje007

Daar zie ik juist tegenop het mooie weer want dan gaat bij ons het hele terras weer naar buiten en dan word t erg druk maar ja we zien wel hoe het loopt

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Idd gewoon kijken hoe het loopt en anders moet je de ziektewet in dat kost joiw baas niks dus daar kan ze niks tegen in brengen.
    maar komt vast goed

12. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emmy, er was een aanbieding van pampers bij de wehkamp, 2 pakken voor de prijs van 1. Ik weet niet of die nu nog loopt maar zeker wel de moeite waard.

Peetje, als het niet gaat dan gaat het niet. Jij hebt best wel zwaar werk fysiek gezien dus misschien kunnen er aanpassingen gemaakt worden?

Ik denk ook dat ik 6 weken van te voren met verlof ga, ik denk dat het anders te zwaar gaat worden. En dan probeer ik met mijn vakantiedagen wat erachteraan te plakken

13. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het te zwaar wordt peetje kun je idd de ziektewet in, ook deeltijd. Ik heb ook een zwaar beroep die ik tijdens mijn zwangerschap niet volledig kon uitvoeren. In overleg met de arbo-arts werd ik al snel 10-20% ziek gemeld, zo bij 16 weken al. Ik werkte dan meestal wel gewoon 8 uur, maar had dus meer ruimte om wat extra pauze te houden, terwijl mijn werkgever gewoon voor mij betaald kreeg. Misschien iets om te overleggen.

Ik ga proberen om tot NOD noet te testen, wat waarschijnlijk wel gaat lukken, omdat ik meestal al twee dagen voor NOD mijn menstruatie aan voel (en zie) komen. Dus als dat niet zo is, misschien dat ik dan een dagje eerder de gok waag...

14. peetje007

Ik ga maandag overleggen met de vk wat ik moet doen ben echt te vermoeid en dat is niet alleen als ik werk maar ook als ik thuis ben alleen thuis kan ik slapen als ik t niet meer trek op mn werk niet gisteren was t bijv zo druk dat ik geen normale pauze kon houden iedereen kwam tegelijk koffie drinken dus ik trap op trap af was kapot lag om 9 uur al in bed en nu is mn wekker weer gegaan en mag ik weer een hele dag ben nog steeds moe dus dit moet ik echt overleggen

15. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dat lijkt me heel verstandig peetje, goed luisteren naar je lichaam!
    Sterkte vandaag!

Ik mag gelukkig over anderhalf uur naar bed, heerlijk kan niet wachten hihi

16. peetje007

Lekker en dan weekend ?? Ik denk dat ik vandaag kruipend de dag door kom dus steedsop de klok ga kijken of het al tijd is om op te ruimen maar die dag duurt veeeeellll te lang tot kwart voor 6 naja maandag afspraak bij de vk is kijken wat die er van zegt het miet niet zo zijn dat het kindje daarom niet lekker groeit of zo

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Nee nog geen weekend .moet vanacht ook nog werken. Daarna lekker weekend.

eza nog 4 dagen!!!

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eza nog leuke sites met toffe haakpatronen?!

Peetje, indd goed naar je lichaam luisteren!
    Ik hang nu heerlijk op bank! Weekend!

19. peetje007

Lekker ik over 50 min en dan nog 20 min naar huis

20. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Bah bah, ons kleine nicht vannacht opgenomen in het ziekenhuis in Utrecht, ze lag al een paar dagen in het streekziekenhuis bij ons met het RS virus, maar vannacht ging het zo slecht dat ze haar naar Utrecht hebben verplaatst, ze ligt nu aan de beademing en wordt slapende gehouden.

Deel Deze Pagina