He bah jennifer dat zijn helemaal geen leuke berichten ! Hoe oud is ze ? Wat is dat schrikken hopelijk gaat het nu snel beter doordat ze slapende word gehouden heeft haar lichaam de kans om te herstellen maar jakkes
Oh bah Jennifer. Wat een rot virus is dat toch he? Heel veel beterschap voor haar en heel veel sterkte voor haar ouders en jullie
Ah Jennifer, kleine Eva wat zielig😞zo erg als die kleintjes ziek zijn en je kan niks doen. Gelukkig is ze is goede handen en hopelijk knapt ze snel weer op, sterkte voor jullie😘
Ze wordt slapende gehouden, ligt aan de beademing, sonde en katheter. Ze lijkt wel ontspannen te liggen en dat is voor de ouders al een geruststelling. artsen hopen dat ze op deze manier de kracht kan sparen om beter te worden. Wij zijn alle niet gelovig maar bidden ons suf nu.
Ik bid met jullie mee, ik ben ook niet gelovig maar geloof wel in positieve kracht sturen. Zo'n klein mensje en nu al een strijd aan moeten gaan. Wat een opluchting zal het zijn als ze straks weer wat beter is
Dank je wel lyah. we hopen echt dat ze gauw weer opknapt zodat eindelijk het echte genieten kan beginnen als gezinnetje
Jee Jennifer wat heftig, en dat bij zo'n klein meisje. Ik hoop voor haar dat de rust haar goed doet en ze snel weer opknapt. Hier breken de laatste wachtdagen alweer aan. Nog geen teken van mijn ongie, dus ik blijf hoop houden. Ook nog geen echte testdrang, want druk met verhuizen nu.
Mijn NOD is woensdag as, maar vanmiddag alweer eerste tekenen van een naderende ongie. Nog niet helemaal zeker natuurlijk, maar ik verwacht toch dat het dinsdag wel weer raak is... Op naar de volgende poging...
Oh jee, Emi, dat is niet leuk. Weet je het nu zeker of blijf je nog wel hopen totdat je ongesteld gaat worden? Hoe gaat het met de andere dames? Hebben jullie een fijn weekend gehad? Ik heb straks een afspraak bij de verloskundige, daarna weer verder schilderen aan het kamertje 😊
Hier gaat het goed van het weekend weer heel veel bandenpijn gehad hoort erbij vannochtend bij de vk geweest en uitgelegd dat ik zo moe ben en moest met mn werkgever over aanpassingen praten joepie en als er niets veranderd kon worden dan de ziekewet in nou besproken met mijn baas nu wil ze me 4 halve dagen indelen ik weet nietbof ik daar zo blij van word ik ga er maar even over nadenken
Hey meiden, Hier even wat minder actief op dit forum merk ik. Prive momenteel even net iets teveel in mijn hoofd. De kleine doet het geweldig. De beweegt zo heerlijk veel en dat is echt genieten! Spannend Emi, ik duim hard voor je hoor! Eza succes in het AMC, ben heel benieuwd wat de arts zegt. Peetje, goed luisteren naar je lijf, wat gaat gaat en anders niet. Lyah, hoe was het bij de VK?
Fijn dat je je verloskundige achter je hebt staan Peetje! Dat voelt toch goed he? Wel goed naar luisteren hoor! Emmy, heel veel sterkte met alles wat er speelt. Fijn om te horen dat de kleine meid het goed maakt, ook fijn dat je daar ook van kan blijven genieten. Met mij gaat alles goed! Bloeddruk was goed, mijn buik groeit goed en de kleine ook. Hij zit een centimeter onder mijn navel wat precies bij deze fase hoort. Zijn hartje klonk fantastisch luid en snel ❤️
Fijn lyah, dat alles zo heerlijk volgens het boekje verloopt. Tsja peetje, ik kan me voorstellen dat je niet op 4 halve dagen zit te wachten, maar ik snap het wel van je baas. Je moet het natuurlijk wel vol kunnen houden.... Hier niet zoveel hoop meer hoor Emmy, al rood gespot en krampjes komen en gaan... Dus 99% game over. Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar...
Ik heb met mijn baas afgesproken 1 en 2 halve dagen, ze heeft bij mij gisteren wel aan mijn buik gevoeld maar zei er verder niets over dus neem ik aan dat t goed zit de hartslag van de baby was 157 dat zou btw duiden op een meisje en de chinese conceptie kalender zegt ook een meisje dus nog een kleine 2 weken en dan hebben we de 20 weken echo stik nerveus voor ik haal me van alles in mn hoofd straks is t niet goed gegroeid of straks heeft t een afwijking pfff waar een mens allemaal wel niet aandenkt! Hoe zit dat bij de abdere dames?