Spannend hoor Peetje, nog even wachten en je weet wat het wordt. Ik heb volgende week mijn 20 weken echo en gek genoeg maak ik me niet druk om afwijkingen ofzo. Dat komt denk ik mede door de hele goede uitslag van de combinatietest. Ookal test dat maar op een paar afwijkingen, toch geeft dat wel een goed gevoel. Michien dat ik tegen die tijd me wel druk ga maken, we gaan het zien. Emi, ontzettend rot dat deze poging niet is gelukt. uit je post maak ik op dat je er wel nuchter in staat, klopt dat? Ik vind dat in ieder geval erg knap
Hey meiden, ik ben terug uit het Amc. Was niet heel bijzonder, ze gaan de baarmoederfoto maken volgende maand en helaas kan ik niet onder narcose, ik heb wel sterkere pijnstilling gekregen dan naproxen omdat ik zelf altijd al tramadol gebruikt heb, en bij mij een paracetamol niet meer werkt, dus heb valium en naproxen gekregen.ze denkt dat ik gewoon daarna weer 6 x ici krijg maar dat hoor ik later daarna. Ze weten niet welke donor ze gaan gebruiken dan, de 1e of mijn 2e er is momenteel hele erge donorschaarste en uiteindelijk willen ze overstappen naar 1 donor. Voorlopig moet ik dus geduld hebben want er gaan sowieso nu weer 2 pogingen voorbij😝😝😝 de volgende inseminatie krijg ik wel door middel van echo's dat is wel fijn, ik mag geen clearblue meer gebruiken en moet verder gaan net de sensitesten. Ik hou jullie op de hoogte. Klote EMI als het niet gelukt is😞😝 Ik moest net ook even slikken want mijn collega belde me net blij dat ze net zwanger is, moest toch even een traantje wegpinken en dan meer voor mezelf😉😘
Jeetje Eza, wat een boel info. Ben je tevreden over deze aanpak? Het lijkt me idd wel fijn dat ze de volgende inseminatie doen op basis van een echo. Dat zal bij jou wel even wat testdruk wegnemen. Waarom mag je niet meer met de clearblue testen? Die sensitesten reageerde toch juist zo slecht bij jou? Wat vind je trouwens van het behouden van je donor?
Fijn dat je geweest bent Eza, dit gaat wel meer duidelijkheid geven. Hoop dat je snel door kunt in het proces! Hebben ze uitleg gegeven waarom je niet meer je CB mag gebruiken? Ik maakte me ook geen zorgen om de 20 weken echo, maar vond hem toch wel spannend toen hij dichterbij kwam. Ik heb gisteren mijn eerste zwangerschapscursus les gehad. Was wel geinig. Ben benieuwd naar de volgende keren.
Het is niet zeker dat ik geen hormonen krijg Peetje, alleen de arts zegt dat mijn cyclus er goed uit ziet en dat ze niet verwacht dat er iets aan de hand is, en dat ik waarschijnlijk gewoon weer het cupje krijg, maar dat zal de baarmoeder foto duidelijk moeten maken . Ik ben blij inderdaad dat ze nu met de echo gaan kijken of ik echt goed zit. Ze zegt dat de clearblue eigenlijk aangeeft als hij een smiley geeft dat je ' moet vrijen' maar dat kid een ander verhaal is, en de sensitesten zijn erg gevoelig en als hij positief is dan moet je doorbellen, ik zei nou tegen mij hebben ze heel duidelijk ( zelfs nog opgeschreven) dat ik het moet aangeven voordat de test helemaal positief is.....?! Dus tsja beetje stom eigenlijk allemaal, nou je in mijn geval scheelt het weer geld Ik heb net mijn 1e acupunctuur behandeling gehad haha, heel apart allemaal, heb ook een middel gehad dat de "baarmoeder verwarmt"ben benieuwd meiden haha, kwaad kan het in ieder geval niet.
Oh ja! Die accapunctuur! Dat lijkt me zo bijzonder. Ga je dat nu regelmatig doen of was dat een eenmalige actie?
Hoi Eza, fijn dat je het gesprek in ieder geval achter de rug hebt. Nu de HSG nog, nog ff diepe hap adem halen... Maar aan de andere kant ook wel fijn om straks te weten dat alles in orde is, en je gewoon weer aan de gang kunt. Goed trouwens dat ze je met echo gaan begeleiden. Ze zeggen dat je van de baarmoederfoto vruchtbaarder wordt, dus wie weet.. Bij mij werkte de smiley ook pas heel laat, had dan altijd binnen 12 uur mijn ovulatie (ik kan mijn ovulatie voelen). Dus ik snap wel dat ze sensitest aanbevelen. Hier weer gebeld voor de uitgangsecho, donderdag. drie maal is scheepsrecht dan maar..
De acupunctuur ga ik nu 1x per week doen, zolang het goed voelt, ze prikte 4 naalden precies in het holletje van mijn navel.afwachten maar. Hey EMI wat is een uitgangsecho? Ik hoop voor je 3 maal is scheepsrecht
Emi wat ontzettend balen zeg... indd op naar de volgende poging. Maar blijft wel altijd een slik momentje. Even spammen :
Hier mijn bijdragen voor deze week dit was met 17, 5 week vandaag 18 weken ben zo benieuwd hoe groot de kleine uk nu is
Heeee allemaal Zo ik ben behoorlijk lang offline geweest wel alles meegelezen hoor maar even de tijd niet genomen km te reageren ivm met de verbouwing en overlijdingsgeval in de familie. We zijn lekker druk dus! Mooie buiken hoor peetje en Emmy de mijne groeit ook lekker!' En eza wat balen dat je twee maanden moet wachten maar dan is de onzekerheid denk ik minder met testen omdat ze dan echoën? Spannend hoor!!!!
Met eva gaat het nog steeds erg slecht ze is vandaag redelijk stabiel maar ligt aan allerlei toeters en bellen. Ze heeft veel last van hoestbuien en daar verzwakt ze van.ze krijgt morfine en wordt in diepe slaap gehouden. We kunnen niks anders dan afwachten en hopen
He bah hoop dat het snel beter mag gaan .. vanaf hier een digitale knuffel jennifer niet leuk om je nichtje zo te zien
Jeetje wat heftig Jennifer😞wat zullen jullie je allemaal machteloos voelen over dat kleine meisje. Hopelijk gaat het snel wat beter met haar. Heel veel sterkte!
Dank jullie wel lieve meiden!! Het verdriet is inderdaad erg groot hier. Het is niet alleen ontzettend naar voor de lieve kleine eva maar ook voor haar kersverse ousers. Dit wens je echt niemand toe.
Oh Jennifer, hier schrik ik van, wat ontzettend verdrietig. Zo'n moeilijke start voor het kleine meisje. Wat gemeen, juist in een tijd dat de ouders en directe familie alleen maar hoort te genieten wordt je geconfronteerd met onzekerheid en angst. Heel veel sterkte, ik denk aan Julien kleine Eva en stuur in mijn gedachte heel veel liefde en kracht ❤️