kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dank je wel lyah!! Hier branden we de hele dag Door een kaarsje bij hart geboorte kaartje. Ze heeft gisteravond weer wat bewogen en lijkt niet meer zo te dippen met haar hartslag bij een hoestaanval. Hopelijk zijn dit de beginnende lichtpuntjes waar zo op hoopte.

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Oh dat zou heel fijn zijn kan ze er nog wat aan over houden ? Miss een domme vraag hoor ik weet dat die kleintjes er aan kunnen tonen verlijden maar verder weet ik niet zoveel

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Nee hoor peetje is geen domme vraag. Zoals de artsen het nu inschatten houdt eva er niks aan over. Ze moet wel over een tijdje naar de kno arts voor controle ivm het buisje in haar keel. Ik heb ook nooit geweten hoor dat dit virus soms levenbedreigend kan zijn.
    ikzelf ga morgen voor het eerst bij haar kijken. Ik nocht niet komen van schoonzus ivm mn eigen zwangerschap en de emoties die het geeft de lieverd. Maar nu het wat beter lijkt te gaan wil ik wel heel graag er heen

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hoi Jennifer,
    Sorry vind het niet direct terug.
    Heeft dat kindje het RS virus of welk?

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat ze weer iets op lijkt te knappen. Nog even en ze is weer de oude.
    Sterkte...

Met mijn vriend gaat het snel bergafwaarts. Ik ben erg emotioneel en heb gisteren de verloskundige gevraagd of dit kwaad kan voor de baby. Gelukkig is dat niet het geval. Alhoewel stress nooit goed is natuurlijk, maar er zijn wel meer vrouwen moeder geworden in periodes van stress denk ik dan maar.

6. peetje007

Ja Jennifer jij kan ook griep krijgen daardoor dus denk je er wel een beetje om .... emmy wat erg dat het in eens zo mega snel gaat het is nooit leuk iemand te verliezen en uiteraard heb je daar wel wat stress van probeer je toch voor meisje een klein beetje rustig te houden meid ze krijgen er wel wat van mee dus hoe minder Hoe beter

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gelukkig ervaar ik niet zoveel stress, maar vooral veel verdriet. En als ze daar iets van mee krijgt dan zal dat helaas zo zijn. Dit verdriet is helaas niet weg te stoppen.
    En ik pak indd mijn momenten van rust en dat is fijn. Meer dan dat kan ik momenteel niet doen. Of iemand moet een goede toverspreuk weten?! ;)

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik wou dat ik je de toverspreuk kon geven emmy dan had ik er zelf ook wat aan. Snap goed dat je verdrietig bent. Wat naar allemaal zeg. Heel veel sterkte

One of a kind ja eva had/ heeft het rs virus met daarbij ondertussen een luchtweginfectie.

9. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emmy, verdriet hoort bij het leven. Maakt niet uit of je groot of klein bent. Het is juist goed om dit te voelen. Helaas gaat het nooit meer goed komen en wil je dat hij geen pijn zou hebben maar deze dagen zijn ook zo waardevol, met verdriet, ontroering en alles wat erbij hoort.
    Heel veel sterkte! Ik stuur jou in gedachte ook een knuffel.

Jennifer, fijn om te horen dat het iets beter gaat met Eva. Ze is er natuurlijk nog niet maar eindelijk een positief geluid is erg fijn.
    Ik denk zelf meerdere malen per week terug aan hoe het was toen mijn nichtje zo ziek in het ziekenhuis lag. Zij is met 27,5 weken geboren en je slaat doodsangsten uit. Als ik nu die eigenwijze kleuter zie kan ik alleen maar supertrots zijn wetende dat ze in haar begin heeft moeten vechten voor haar leven. Zo sterk is zij dus en zo sterk is Eva dus ook.

10. peetje007

Je moet die emoties ook niet weg willen stoppen al zou dat wel kunnen het is fijn de geen stress ervaart ik hoop dat ie geen pijn heeft !

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haken werkt trouwens erg therapeutisch haha!

12. peetje007

Goeie afleiding dan toch , ik wil ook nog steeds beginnen aan een wiegdeken van die wol maar ik moet 17 km rijden om t te halen maar jij zei dat je het bestelde emmy waar bestel jij het is miss voor mij ook wel een idee moet toch echt anel beginnen als ik t nog wil

13. peetje007

Wow emmy ik realiseer me net dat jij nog maar 9 weken hoef te werken dan heb je gewoon al verlof gaat wel heel snel ineens he

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik bestel bij caro's atelier.
    Haha hoef ik nog maar 9 weken? Ik blijf tot 1 juni en mogelijk ga ik iets eerder. En daar gaan nog wel 2 weken meivakantie vanaf :)

15. peetje007

Word dat thuis bezorgd? Hebben die een website? Dan doe ik dat wel anders word het helemaal niets hahaha

16. peetje007

Je ging toch 6 weken voor met verlof ?

17. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, we kunnen de naam van dit topic wel veranderen in het kid haak clubje 😊 leuk hoor!

Jennifer, hoe gaat het met Eva?

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik kom net uit het wkz en het gaat de goede kant op. Eva mocht vandaag eindelijk lekker bij haar mama op schoot. Ze had haar oogjes open en de medicijnen worsen minder. Dus goede berichten

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn Jennifer!! Heel goed nieuws!

20. lyah

lyah Bekend lid