Dat horen we graag jennifer!! Emmy ik heb t ook daar besteld ik was nrt te laat anders had ik t maandag al nu dinsdag ze zijn wel lekker goedkoop ook met de verzendkosten echt super dus ook ik kan dinsdag aan de gang kk heb lichtgrijs en donker grijs besteld ben benieuwd hoe het haakt
Wat fijn jennifer!!!!!! hopelijk knap de kleine snel op, zo niks aan!! emmy dikke knuffel voor jou, verdrietig hoor!!!!
Er word door mensen om me heen gezegd dat mijn buik niet zo veel gegroeit is moet iik me zorgen maken dat de kleine niet goed groeit word er zo onzeker van en als ik 2 foto's van 16 weken en 18 weken naast elkaar houd dan is er weinig verschil
Ik zou me er niet druk om maken. Je verloskundige is de enige die weet of het goed gaat. Ik heb ook een bescheiden buikje volgens velen. Tja ben ook maar een klein mensje haha. Ik maak me in ieder geval daar niet druk om. Voel je t al bewegen?
Ja voel het heel veel bewegen dus dat is het niet maar denk ja zal t dan wel goed groeien en als mensen dan zulke dingen zeggen word ik daar toch wel onzeker van , heb jij veel vruchtwater of valt dat mee eerst ging t bij mij ineens heel hard en nu staat t een beetje stil
De verloskundige heeft gevoeld en niets gezegs erover dus ik weet niet hoe het ervoor staat pfffff en het duurt nog zolang voordat we voor een echo mogen
Ik heb gewoon vruchtwater, geen idee of ik veel heb haha. Het was in ieder geval goed. En makkelijk gezegd maar niet onzeker worden door wat anderen zeggen. Elke zwangerschap is anders en mensen moeten niet denken dat zij de arts zijn. Lekker laten kletsen! Haha je merkt alle mensen die denken te weten hoe iemands lijf is en al ook nodig vinden te zeggen (anders dan een arts) irriteren me! Net als al die bevallingstips van de halve wereld. Crisis zitten ze in mijn lijf? Haha dus dat. Als je je goed voelt, goed eet, genoeg rust dan doe je wat belangrijk is en zou ik alles lekker loslaten!
Peetje ook al aan de haak😄ik heb geloof ik iedereen aangestoken🙈leuk hoor😄👍 Gebruik wel een katoenen laken onder je gehaakte deken met dat patroon Peetje. De granny square steek en de gaten daarvan kunnen gevaarlijk zijn voor babyvingers die er in kunnen blijven haken. En als je hem voor in bed gebruikt liever katoen gebruiken ipv synthetisch😉in een maxicosi of wandelwagen kan je wel synthetisch of wol gebruiken. Jennifer wat goed om te horen dat Eva even bij haar mama kon liggen, hoop dat ze snel lekker thuis kan zijn. Hier nog steeds aan het wachten op de baarmoeder foto😝😝ik haat wachten. Fijn weekend nog meiden
Ja ik gebruik katoen en thanx voor de tip met die laken doe er ten aller tijden een onder laken onder het is voor in de wieg of wandelwagen net waar hij nodig zal zijn
Ik mag a.s woensdag weer naar de verloskundige voor de termijnecho. ben erg benieuwd hahah. Met eva gaat het echt super, ze mag waarschijnlijk vandaag van de beademing af en als ze dat goed oppikt in de loop van de week weer terug naar ons eigen ziekenhuis. daar gaan ze dan ook de sonde voeding afbouwen en weer de fles geven. en als dat dan goed gaat mag ze eindelijk naar huis! joepie. dankzij een nieuwe wet per 1 januari 2015 heeft mijn schoonzus dan nog 8 weken verlof zodat ze nog even kunnen genieten.