kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ohh dat is echt suer goed nieuws wat fijn dat het zo snel bergopwaarts gaat en ook super dat ze toch nog even kan genieten van de kleine uk

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wat een stilte hier. Eza krijg je de baarmoeder foto op moment van eisprong of gewoon willekeurig?

Emmy Hoe gaat het met je vriend?

Meissies al een beetje klaar met klussen??

lyah Hoe voel jij je?

Emi alweer op zoek naar je ei??

peetje is het al beter geregeld met je baas?

Hier alles rustig. Morgen naar de verloskundige voor de termijn echo wel weer spannend. Nog 2 weken en dan zijn de gevreesde 12 weken voorbij.
    Kleine Eva is gisteren overgeplaatst terug naar ons ziekenhuis. Ze drinkt weer zelf. Ze heeft nog een zuurdtofbrilletje met minimale zuurstof. De verwachting is dat ze eind deze week weer lekker thuis is.

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey! Ja is rustig hier haha!
    Met mijn vriend gaat het slecht... heb hem van het weekend de naam van mijn meisje verteld, zodat hij die in elk geval weet.

Met mij gaat het zelf goed, meisje gaat goed. Alleen wel een rollercoaster van emoties.

Hoe is het verder hier met iedereen.
    Fijn dat je morgen weer een echo hebt Jennifer!
    En heerlijk als straks die 12 weken voorbij zijn!

4. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat Eva weer wat dichter bij huis is Jennifer. Nu hopelijk snel naar huis zodat er weer flink van haar genoten kan worden.

Emmy, het lijkt me zo zwaar om een vriend te verliezen! Fijn dat je dit stukje toch nog met hem kan delen.

Ik heb vanmiddag de 20 weken echo, ik ben nu toch wel wat nerveus. Heb het gevoel heel lang uit kunnen stellen maar nu het zo dichtbij komt.
    Gelukkig is de kleine lekker actief dus hij vermaakt me wel

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    O spannend lyah! Maar zo leuk!!! Ik vond het zo'n bijzonder echo! En uiteraard is het spannend. Maar dat mag ook!

En Jennifer sorry dat ik niets zei over Eva, maar wat een geweldig nieuws! Wat zijn die kleintjes toch sterk he!!

Ja een vriend verliezen is vreselijk, 1,5 jaar geleden een goede vriendin verloren, dus dacht dat ik er wel even klaar mee was. En deze vriend is echt als een grote broer voor me, mijn maatje... en ken geen leven zonder hem (ken hem dus al 31 jaar)... Maar hij blijft bij me heeft hij gezegd... en daar vertrouw ik op :)

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Oo zo moeilijk hè Emmy. Bah echt heel naar dat je dit mee moet maken en dat je vriend zo ziek is.
    Geeft niks hoor dat je niks over Eva zei je kan niet alles hè . Goed om jezelf en je kleine meisje denken hoor.

O lyah wat spannend maar idd zoals Emmy zegt ook zo super leuk!!

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ben vandaag ook een dagje thuis. Heel even pas op de plaats... Gewoon even niets... Heerlijk!

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Goed zo Emmy even lekker voor jezelf zorgen

9. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat doe je goed Emmy! Anders hol je jezelf voorbij. Geniet ervan vandaag.
    Ook lief dat je vriend heeft toegezegd altijd bij je te zullen zijn. Ontzettend waardevol

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Meiden vraagje,
    Ik ben aan het kijken voor een maxi cosi. Nu zijn de oudere modellen veel goedkoper en toch nieuw. Denken jullie dat dat ook gewoon goed is? Bv. een pebble uit 2012?

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wij hebben een maxicosi gratis bij de wagen gekregen. De goedkoopste versie van maxicosi en het is een heerlijk ding

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb zo;n family fix dus moet een cabriofix of pebble hebben. Maar vroeg me af of het nog uitmaakt of je een oud model of nieuw model neemt. Want mij maakt het niet uit. Tenzij de veiligheid anders wordt...

13. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jennifer wat een goed nieuws zeg!! Zal een behoorlijke zorg minder zijn voor jullie familie.
    De baarmoeder foto moet na je menstruatie en voor je eisprong en ze doen de foto alleen op vrijdag! Word nog een heel gedoe.

Emmy de veiligheid van de pebble is hetzelfde, vaak is het de kleur en de hoofdinleg( kussentje rond om het hoofd) hebben ze moderner gemaakt, zou lekker voor een oud model gaan. Ik zag dat van asten babysupetstore er een aantal in de aanbieding hebben😄.

Spannend Lyah, ben benieuwd naar de echo😄

14. peetje007

@emmy ik heb zelf advies gevraagd , als je hem echt als auto stoel gebruikt is het aan te raden geen pebbels te nemen maar een cabriofix die zijn veiliger omdat de opstaan de randen hoger en dus meer opvangt tijdens een aanrijding , wat jaartal betreft is een maxi cosi van 5 jaar gecetificeerd dus je kan een autostoel maxm5 jaar gebruiken word gezegd dus 2012 is nog prima @ jennifer wat ga jij hard zeg en geweldig nieuws over eva @ lyah wel posten he die 20weken echo

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    O tnx! Goed te weten! Dan moet ik dus voor de cabriofix gaan :)

16. peetje007

Naja je moet natuurlijk niet ;) maar als je voor veiligheid gaat uiteraard wel

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha uiteraard ga ik voor veiligheid!

18. peetje007

Hele logische keuze haha ;)

19. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Klopt Peetje, en hij is ook goedkoper :) maar veiligheid gaat boven alles in de auto :). Er is wel verschil tussen de pebble en de pebble plus, die heeft extra hoofdbescherming en impact-absorberend materiaal in de zijvleugels en bovenkant, áldus maxicosi.

20. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    De echo ging heel goed, lekker een half uur naar de kleine kunnen kijken die heerlijk actief was. Alles ziet er goed uit. Volgens de echoscopist heeft hij lange benen 😍
    Hij wilde niet goed draaien om naar zijn hartje te kijken dus heb ik door de kamer lopen springen en draaien tot het uiteindelijk wel lukte.
    Ook vandaag was hij erg bescheiden en liet hij zijn piemeltje niet zien, we zagen wel duidelijk zijn zakje zitten, daar was geen twijfel over mogelijk.
    De foto's volgen nog, ik zit nu even in het zonnetje bij te komen.

Deel Deze Pagina