kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed gegaan is! Lekker van genieten!!

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ohh heerlijk lyah wat fijn dat alles goed is zeg ...

3. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Dit is mijn knulletje

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Blijft toch wel heel bijzonder dat dat gewoon in je aan het groeien is!!

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Hij was met zichzelf aan het voetje vrijen 😊

6. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he Emmy? Ook omdat alles nu al helemaal compleet is, hij moet alleen nog groeien en sterk worden. Ik schrok er ook van dat hij al 25 cm is! Best wel lang hoor.

Ook bijzonder om zijn hartje van dichtbij te mogen zien. Helemaal functioneel en maar 2 cm groot. Ik vind het allemaal zo bijzonder

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja is bijna niet voor te stellen he dat er zo'n groot kindje in je buik zit. Ik kan me dat nog steeds niet voorstellen hoor haha

8. peetje007

Wauw 25 cm waar laat je het he hoezo schrok je daarvan eigenlijkm? En wat is hij mooi he

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ook wat een prachtig ventje!! Techniek van tegenwoordig zou mijn moeder zeggen. Hihih. Prachtig lyah lekker genieten van die lange benen knul

10. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Jennifer, dat zei mijn moeder ook de hele tijd (zij was erbij)

Ik schrok van zijn lengte omdat ik dat zo groot vind. Toen ik werd geboren was ik nog geen 50 cm lang en hij heeft nog 20 weken te gaan. Straks krijg ik een reus 😳

11. peetje007

Nou dames ik was begonnen aan mn deken maar ik vind hem toch niet zo mooi met dat dunne wol dus het word recht toe recht aan dat ziet er veel mooier uit dus dat word hem moet denk ik alleen nu wel meer wol hebben maar dat zie ik wel kan altijd nog bij bestellen

12. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, tijdje weggeweest want heel druk met verhuizen enzo. Nu staat alles in de opslag, is mijn huis verkocht en zit ik in een tijdelijke woning😀. Langzaam aan weer wat meer rust dus.

Wat fijn Jennifer dat Eva waarschijnlijk binnenkort naar huis mag, dan kan het genieten eindelijk beginnen...

Goh Eza, ik wist niet dat ze die foto alleen op vrijdag maken, wat een gedoe. En nu moet je dus bellen voor een afspraak als je ongie over is?

Heftige tijden hoor Emmy, lijkt me heel moeilijk om iemand die zo met je verbonden is te moeten gaan verliezen. Wel fijn dat jullie zoveel met elkaar kunnen delen, dan kun je er ook echt voor elkaar zijn. En ik geloof ook zeker dat hij bij je blijft.

Mooie foto' lyah!! Enorme opluchting dat alles oké is. En wat een wonder dat dat allemaal in je buik groeit.

Peetje, ik zou me ook niet druk maken hoor, de verloskundige meet altijd de groei van je baarmoeder en als die niet goed is zegt ze het wel. Waarschijnlijk houden je buikspieren je buik goed in vorm en groei je dus (even) niet zo hard.

Hier alweer bijna een week aan het spuiten, vrijdag eerste controle weer. Kijken of er al wat aan het groeien is op mijn eierstokken.

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Foto peetje!
    En Emi spannend weer! Ik ga alvast voor je duimen!

Wat heeft dagje niets doen me gister goed gedaan zeg. Heerlijk. Voel me echt weer een ander mens!

14. peetje007

Foto heb ik even niet ben op mn werk maar get zou best kunnen emi want ze moesten in t ziekenhuis een x in mn buik drukken en toen moest ik lachen en toen zei de verpleegkundige zo jij hebt wel erg sterke buikspieren kan idd zo zijn zit nu alleen ren laagje vet overheen hahaha lyah hoe gaat het met jou buikje?

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey Emi, ja belachelijk alleen op vrijdag!! Ik moet de 1e dag van mijn menstruatie doormailen en dan plannen zei de foto, dus ik neem aan dat ik de 27e de foto krijg.
    Ik ga voor je duimen deze ronde, Pff ik zou blij zijn als ik ook weer mee mag doen, ik dacht dat de wachtweken zwaar waren maar afwachten nu al die weken is ook echt klote😝😝.

Peetje je kan de draad ook dubbel doen, had je Phildar partner 3.5 gekocht? Ik haak altijd met partner 6, je kan ook nog een andere steek gebruiken, want met alleen vasten ben je heeeel lang bezig haha, ben benieuwd naar de foto😄👏.

Fijn dat je weer even opgeladen bent Emmy😄👍
    En Lyah wat een prachtige jongen😄👏👏mooie echo hoor😄

16. peetje007

Ka klopt met vaste ben ik wel lang bezig maar dan is het wel een solide dekentje vind dat ander met acryl heel mooi maar met katoen niet dus dan doe ik er maar wat langer over heb nog tijd elke avond ff 1 rij van 100 vaste ongeveer en dan kom ik er wel ga vanavond alleen alvast wat wol bij bestellen weet nubal dat ik nu te kort ga hebben

17. Meissies

Meissies Niet meer actief

He meiden,

Wat heb ik weer een hoop gemist zeg!!
    Fijn dat het met kleine eva beter gaat hoor nog even en dan hopelijk naar huis?

Emmy wat ontzettend fijn dat je je vriend in elk geval de naam hebt verteld, maar wat zal het moeilijk zijn, sterkte!!

Lyah ow er groeit gewoon echt een grote knul in je haha. Wat gaaf hoor!!

Peetje lekker aan het haken geslagen dus haha leuk hoor!!

Eza wat een gedoe zeg alleen op vrijdag een beetje flexibiliteit was fijn geweest!!

Emi volgende week al weer echo jeetje wat gaat dat snel!

Jennifer hoe was je termijn echo (of heb ik dat ove rhet hoofd gezien?)

Hier alles goed, nog steeds ontzettend druk met klussen, nog drie weekjes en dan hopelijk verhuizen! Gisteren merkte ik voor het eerst bij opstaan dat mijn buik aan het groeien is!! Sochtends ligt mijn buik ook lekker 1 kant op, ziet er zo gek uit!!
    Nog kleine twee weken en dan ook hier eindelijk de 20 weken echo en dan hoop ik ook dat we gaan weten of het een jongetje of meisje is, kan niet wachten ben de dagen aan het aftellen haha

Tot snel weer, ik ga weer aan de klus;)!

18. peetje007

Hoe laat mocht je vandaag Jennifer? Meissies wat ben jij er lang niet geweest lekker aan t klussen en dat Gaat natuurlijk voor haha ik moet nog 8 dagen wachten tot de 20 weken echo begin nu langzaam aan nog nerveuzer te worden gelukkig mogen we vroeg al om 10.00 dus dat is heel fijn ook komt volgende week ergens de babykamer welke dag weet ik nog niet dus van t weekend die kamer maar even klaar maken voor de meubels ramen lapen stofzuigen dweilen dat soort dingen dus ook voor ons word t weer druk

19. peetje007

Voel jij je kindje al Meissies ? Die van mij is nu bijna nin stop aan t bewegen zolang ik maar loop is t goed ga ik zitten dan beweegt ie de hele tijd haha

20. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ja dat klussen houdt me flink bezig haha maar lees wel vaak alles hoor maar nu is mijn telefoon ook nog kapot dus de drempel om te reageren is groter:(

Ik voel de kleine helaas nog niet echt, mijn placenta ligt aan de voorkant dus dat zorgt ervoor dat het langer duur. Wel nog steeds af en toe dat ik denk dat ben je maar dat is zo sporadisch, hopelijk snel anders!!
    Ja ik nog kleine twee weken maar ben dus helemaal niet bezig met het feit dat alles dan gecheckt gaat worden ik ben alleen maar bezig met is het een jongen of een meisje haha
    Wij mogen gelukkig ook lekker vroeg 0900 uur!
    Morgen weer naar VK voor controle dus ook weer hartje horen jeeeeej!

Deel Deze Pagina