Haha ik ben ook wel nieuwsgierig naar t geslacht nog ff wachten helaas .... ohh geniet van het hartje luisteren is echt geweldig
Wat een klus zo te horen Meissies. Hahah ik dacht de vorige keer ook alleen maar aan het geslacht bij de twintig weken echo. Ik moet vanavond pas om 20.45 dus nog geduld hebben hahha
Ja dat ook alhoewel ik dat in ons geval wel een beetje gek vindt kan niet meer verschil inzitten als 1 a 2 dagen aangezien we precies weten wanneer je naar het ziekenhuis bent geweest. Vooral belangrijk om te zien of het hartje goed klopt en of het gegroeid is. Mn buik groeit wel ineens dat is super fijn
Spannend Jennifer! Lekker de kleine weer bekijken 😍 Gaat je zoontje ook mee? Wat betrefd de uitgerekende datum ligt het er ook aan wanneer de innesteling heeft plaats gevonden. Bij mij was hij kennelijk snel want ik ben 2 dagen eerder gezet dan je zou verwachten. Ik ben benieuwd. Mijn buikje blijft bescheiden. In de ochtend helemaal en naarmate de avond vorderd zet hij iets uit. Mijn borsten daarentegen... Ik ben ruim 2 cupmaten groter! Het valt me op dat er aardig naar gekeken wordt door de heren, ik steek dan mijn buik vooruit om de reden te laten zien maar die is kennelijk niet zo indrukwekkend. Het begint een beetje vermoeiend te worden.
Nee zoon lief ligt dan allang op bed die wilde vanmiddag om 17.00 al slapen. 19.30 is echt zijn uiterste tijd Hihih. Mijn moeder komt oppassen. Hahah lyah kan me voorstellen dat het heel irritant is als de heren staren naar je borsten. Nog ff en dan kunnen ze echt niet meer om je buik heen.
Hierbij een foto zoals beloofd dit word nu de combi vind t veel mooier als dat andere veel meer deken like zeg maar hahaha lyah ik zie t helemaal voor me jij met dikke borsten en je buik vooruit duwen hahaha ohh ik kom niet meer bij zei t net tegen ml en die zei ja duhh het maakt echt niet uit hoor waar die dikke borsten vandaan komen en wat de reden is daarvoor haha echt een man he jennifer veel plezier straks wel weer posten he
Ohh meiden die kleine is zo actief dat ik me afvraag of t nog wel slaapt haha het is ook zo sterk dat ik er af en toe van schrik en het idee heb dat het dwars door mn buik heen gaat heel soms zie je mn buik bewegen vanavond 2x achter elkaar
hahah Peetje dat is toch fantastisch zn heerlijk beweegelijk kindje, Onze echo was helemaal goed, kindje is 3,7 cm en loopt keurig op schema van inseminatie. dus 11 oktober uitgerekend. Hartje klonk mooi en krachtig. Fotos zijn heel wazig, ik had geen volle blaas en aardig wat spekvet van mezelf dus de fotos zijn bijna niet te zien. Hier weer helemaal blij en gelukkig met ons bewegende kleine kruimeltje. Nu weer 4 weken wachten voor de volgende controle.
Haha nog even en iedereen is aan de haak. Ik heb net mn luierbroekje afgemaakt voor als mn meisje geboren is. Kan ik mooie foto's maken. Tja want dat is een Nog grotere hobby van me. Portret fotografie. Heerlijk!! Succes bij de echo Jennifer!
Ohh heerlijk jennifer toch altijd heerlijk dat koekeloeren de tijden die er tussen zit vind ik altijd zo lang het is voor mij bijv a 8 weken geleden dat ik t kindje voor het laatst gezien heb ze zouden het vaker moeten doen haha
Wat fijn Nieuws Jennifer! Nu lekker genieten met de wetenschap dat het goed zit. Emi, hoe gaat het met jou? Krijg jij al je echo's? Werkze en haakze allemaal vandaag dames!
Ik was vandaag naar VK. Alles was helemaal goed. Baarmoeder groeit goed. Ze lag met haar hoofdje omhoog nu, maar ze is alweer gedraaid want voel alweer veel getrappel tegen mijn navel haha. Mijn bloeddruk was keurig. Hartslag van de kleine ook helemaal goed. Dus wel erg leuk!
Wat fijn Jennifer dat alles goed is!!!! Ik ben net weer geweest voor controle en alles was goed baarmoeder was flink aant groeien ja dat voel ik ook wel nu op naar de 20 weken echo whoop whoop En ja dat klussen is een hele klus