Oh, wat een heerlijk nieuws allemaal! Fijn hoor, Emmy en meissies, allemaal happy en gezonde baby's! Nog even volhouden met klussen meissies en dan is dat ook klaar. Wat ga jij dan heerlijk genieten van je huisje en je baby. Wat denk je Eza? Kan je volgende week naar het AMC? Het zou wel fijn zijn als dat achter de rug is en je dan de ronde erop met frisse moed aan de slag mag
Je buik gaat vanzelf meer groeien. Mooi buikje hoor. Als je goed eet en goed rust dan is er niets wat het in de weg zit!
Mooi buikje peet!! Je kindje heeft echt zat ruimte hoor... Vandaag weer echo gehad, en er was al een eitje bijna groot genoeg voor de pregnyl. Morgen zou die zeker oké zijn, dus vandaag nog gewoon spuiten, dan morgen pregnyl en maandag weer de iui!! Is echt heel vlot gegaan deze keer.
Hallo iedereen ik wou toch even reageren heb jullie een beetje gevolgd ik heb me ook aangemeld voor KID ben alleenstaand en 33 jaar ik vroeg me af hoe jullie zulke dingen ervaren? groetjes Everdina
Fijn dat het alweer zover is emi! En eefie wat spannend! En super leuk!! Wat wil je van ons weten? We kunnen veel ervaringen delen. Welke vragen heb je op dit moment? Wanneer verwacht je voor de info avond te mogen?
Hoi everdina Welkom kom gezellig mee kletsen. Wat bedoel je met Hoe wij het ervaren? Het aanmeldingsproces of voor de andere dames het alleenstaande ouderschap??.
Wauw Emi, wat fijn dat je alweer mag😄en dat is echt snel gegaan, lijkt wel vorige week haha, maar dat komt omdat ik al een tijdje stil sta, dat wachten komt mijn neus uit!! Heb ook het gevoel dat ik een beetje uit het proces ben van testen/ bepalen/ mailen/ inseminatie etc😝. Wat fijn Jennifer dat alles goed was😄en mooi buike hoor Peetje. Meissies wat fijn als alles straks klaar is, kan je heerlijk gaan genieten in jullie nieuwe huis😄
Welkom Eefie, wat zou je willen weten? Als je terug leest dan kom je eigenlijk alles over ons te weten😄en wat we de afgelopen maanden hebben meegemaakt. Ben je al naar de informatieavond geweest?...
Kan me voor stellen hoor Eza dat je het gevoel hebt stil te staan. En dat wachten maakt het ook niet beter. Hopelijk mag je aankomende vrijdag voor de baarmoeder foto. Hoelang van te voren krijg je dat te horen?
Hey Jennifer, ik hoop snel, ook ivm mijn werk en het doorgeven dat ik die dag niet kom werken. Ik moest mailen zodra ik ongesteld ben geworden, dus dat heb ik vanochtend gedaan, hopelijk krijg ik voor maandag bericht terug met een tijdstip, even afwachten dus
hallootjes iedereen ik wacht nog op antwoord wanneer ik voor het eerst heen moet ik weet niet echt wat ik kan. gaan verwachten zo. spannend allemaal
Welkom Eefje, leuk dat je met ons mee komt schrijven en dat wij met jou mogen meeleven 😊 Emi, wat gaat dat snel bij jou! Mag je weer een ronde in, wat spannend zeg! Eza, ik begrijp heel goed dat je het gevoel heb stil te staan, en de tijd duurt ook zo lang als je eigenlijk alleen maar door wil gaan. Je doel leek laatst zo dichtbij en nu moet je gedwongen stil staan, ik hoop dat je vrijdag mag komen en dan snel weer een poging mag wagen. Deze keer met echo toch? Ik lig nu uitgeput op de bank, vandaag de hele dag mijn moeder, broer, zus en nichtje over de vloer gehad die me hielpen met de babykamer te schilderen of een beetje schoonmaken. Op dat soort momenten merk ik dat ik dingen los moet laten en niet meer alles zelf kan. Ik ben super tevreden 😊 Volgende week nog mijn kastje afmaken en dan kunnen de week erop de meubeltjes van de box naar boven getild worden en is de kamer zo goed als klaar. Nu morgen eerst een dagje sauna ☺️ Ik zal even een foto posten van de muurschildering