Ook wij zijn bezig geweest met de babykamer leegruimen en schoonmaken bij ons geen muur schilderkng wij hebben de kamer laten spachtelpoetsen in het wil dus nu wachten tot waarschijnelijk aankomende zaterdag dan komt als t goed is de babykamer ml wil hem gelijk in elkaar zetten van mij hoeft dag nog niet vanavond nog een verjaardag dus lekker druk vandaag @emmy wow knappe meid !! @ lyah wat mooi gedaan hoor zal een bere klus geweest zijn denk ik en mag je wel naar de sauna als je zwanger bent dacht dat dat juist afgeraden werd @ eefie welkom bij ons clubje leuk dat je mee praat , sta je al op de wachtlijst en zo ja hoe lang je word eerst uitgenodigd voor een gesprek en dan krijg je nog een psycholoog waar je mee gaat praten die je eigenlijk min of meer klaar maakt voor t proces van een donor kindje maar meid zou zeggen laat het over je heen komen komt allemaal goed !!!
Wat een schatje Emmy! Moet je haar zien, alsof ze glimlacht. Zo zoet 💕 en dat kleine neusje. Ik ben een beetje verliefd op jouw kleine meid 😍 Peetje, ik ben benieuwd naar jouw kamertje, wel een mooie foto posten hoor! Je mag vanaf 12 weken weer naar de sauna gelukkig! Ik heb het zo gemist. Wel natuurlijk met mate en niet dompelen. Dus 10 minuutjes zweten ipv 15 en dan een voetenbad nemen of aan de lucht koelen ipv helemaal onder het koude water. Maar ik neem wat ik kan krijgen hoor 😄 Eefje, schroom je niet om dingen te vragen hoor, wij zijn intussen expers geworden 😉
Ik zag dat jullie temperaturen en ovulatie bij houden moet dat ook van het ziekenhuis? ik heb het nog nooit gedaan ik zou nirt weten hoe of wat
Ik zou als ik jou was indd je cyclus gaan bijhouden. Dus elke ochtend voor je opstaat (op ongeveer hetzelfde tijdstip) je temperatuur meten (rectaal). En dit goed bijhouden in een schema. Daarnaast zou je al op dag 10 tm 20 ofzo (Hoe lang is je cyclus?) Elke morgen een ovulatie test kunnen doen met een dipstick. Zodat je ziet wat jouw lijf doet vlak voor een eisprong. Als je al deze info al hebt geeft het veel rust tijdens het proces.
Alleen in de ochtend tempen? en mijn cyclus is 28 dagen dat bedoel je toch? sorry hoor het is allemaal zo nieuw voor me
Wauw lyah gave muurschilderingen! ! Emmy wat een mooi meisje!! Nu al om op te vreten. Hier vandaag de derde verjaardag gevierd van onze kleine grote man. Hij wordt a.s maandag echt 3. Pfff waar blijft de tijd. En lieve Eva is vanmiddag thuis gekomen top dag dus
Ja alleen in de ochtend tempen. Voor je opstaat. Dat is heel belangrijk. Als je cyclus 28 dagen is zou ik op dag 10 tm 17 ofzo een ovulatie test doen. Ik had dipsticks van zwanger en kids. Goedkoop en werkten bij mij prima. je zou Bv een app kunnen downloaden om je temp ed in bij te houden (fertility griend had ik bv). Hier kun je ook andere signalen van een naderende eisprong in aangeven (andere afscheiding bijvoorbeeld) Succes! Spannend hoor!
OMG Emmy!! Wat een ontroerend mooi plaatje van je meisje 😍😍 Jennifer wat een goed nieuws van Eva👏en gefeliciteerd met de kleine, grote man😉🎉🎉. Lyah wat leuk je kamertje zeg, daar is veel werk ingestoken😄👍 Effie, net wat Emmy zegt, ik zou ook gaan temperaturen, bij de informatie avond zeggen ze ook dat ze van 2 maanden je temperatuur willen inzien, bij die avond zitten ook temperatuurlijsten maar je kan inderdaad ook een app gebruiken. Hoe lang sta je al op de wachtlijst?
Er is er ook een Nederlands. Uhm... Ik gebruikte woman log. Maar je kunt het ook gewoon op een lijstje bijhouden.