kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat je allemaal niet over hebt voor wat extra' hulp' 😂😂📍📍📍acupunctuur📍📍

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Haha grappige foto zo met die springende tattoo tussen de paaltjes

3. emi12

emi12 Actief lid

Apr 11, 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi eeffie, ik heb ook eerst een jaar lang mijn temperatuur bijgehouden zodat ik wist hoe mijn cyclus in elkaar zat, gewoon als eerste bij het wakker worden. En uitproberen welke ovulatietest het beste werkt bij je. Verder krijg je inderdaad een gesprek met een psycholoog, waarbij je moet laten zien dat je hier heel goed over na hebt gedacht, zowel over de psychische kant als ook over de praktische consequenties (opvang, voldoende netwerk, voldoende steun uit omgeving etc).

Hier zit de pregnyl er weer in. En nu maar hopen dat hij weer op tijd is en ik maandag op tijd mijn eisprong krijg.

Fijn dat Eva weer thuis is Jennifer!! en dan ook nog de kleine jongen jarig, lekker weekend voor jullie!

En super mooie foto van je meisje Emmy, ik heb bij mijn dochter nog getwijfeld of ik ook zo'n foto zou maken, maar vond het uiteindelijk te duur. ben nu wel een beetje jaloers ;)

4. emi12

emi12 Actief lid

Apr 11, 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    coole foto Eza!!!

5. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Eza, te gek!

Emi, ik begin weer voor je te duimen hoor, fijn dat je weer kan beginnen.

Eefje, het AMC zal erg blij zijn als je al een tijdje je temperatuur bijhoudt. Ik heb het niet met een app gedaan maar gewoon op papier. Op de website can het amc kan je een pdf bestand downloaden en uitprinten, de basale temperatuurcurve. Wat ik deed was iedere ochtend, zodra ik wakker was mij temp meten (rectaal) en deze noteren in het schema. De app waar Emmy het over heeft werkt eigenlijk hetzelfde alleen kan je daar nog extra informatie in opschrijven zoals veranderende afscheiding/ last van je buik etc

Je begint op de 1e dag (eerste menstruatiedag) en eindigd op de laatste dag voor je volgende menstruatie.
    Aan de hand van je temperatuur kan je, als het goed is, de dag van je eisprong aflezen.
    Ik heb het als heel prettig ervaren en kreeg zo echt een inzicht in mijn cyclus. Dit heeft mee erg geholpen bij de inseminaties.
    Ik ben trouwens ook wel benieuwd wanneer je je in hebt geschreven?

6. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dit is 1 van mijn lijstjes Effie, als voorbeeld ik temperatuur iedere dag voor het opstaan om 06.15 rectaal.

7. eefie1981

eefie1981 Lid

Apr 12, 2012
    32
    0
    0
    ik werk bij de action
    T zand
    Ezra dit is wel een ideaal lijstje maar moet pas begin april weer ongesteld worden mischien beter dan beginnen met temperaturen? Ik ben echt net begonnen hoor dus zal nog wel een hele tijd duren maar ik wacht het af ik lees jullie verhalen allemaal en dat vindt ik al erg leuk
    wat ik me alleen afvroeg hebben jullie ook aan persoonlijk donor gedacht?

8. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik zou inderdaad gewoon beginnen in April, op de eerste dag van je menstruatie.Maar je hebt je dus nu net pas ingeschreven? Of bedoel je dat niet met ' ik begin nu net pas'.....

9. eefie1981

eefie1981 Lid

Apr 12, 2012
    32
    0
    0
    ik werk bij de action
    T zand
    Klopt ezra ik heb me net ingeschreven

10. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Eefie, helemaal nog aan het begin! Ik ben benieuwd hoe lang je moet wachten voor je aan de beurt bent

11. eefie1981

eefie1981 Lid

Apr 12, 2012
    32
    0
    0
    ik werk bij de action
    T zand
    Ja lyah ik weet het ook niet maar ik vindt het echt spannend hoelang hebben jullie , oeten wachten?

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Bij de eerste hebben wij ons in mei 2010 opgegeven en mochten toen in februari 2011 beginnen. In de tussenliggende maanden werden we uitgenodigd voor een gesprek met een verpleegkundige en de psycholoog. Daarna moesten we wachten op het bericht of we toe gelaten zouden worden. Toen nog een aantal maanden wachttijd waarin je gebeld word of je het echt keer weet en daarna weer wachten op een donor voorstel. Eenmaal een r donor match was de start van het verdere proces.

Bij de tweede was het heel simpel. In juni opgegeven. Juli op gesprek en 2 dagen later al weer van start.
    Het bestaat dus vooral uit Veel geduld hebben

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb me in mei 2013 ingeschreven. Kreeg in maart 2014 uitnodiging voor info avond in april. Juni 2014 eerste inseminatie. Oktober 2014 bleek ik zwanger!!

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik zie dat de huidige wachtlijst 3 maanden is, dus dat is lekker snel. 3 maanden na inschrijving kun je dan ongeveer de uitnodiging verwachten voor de infoavond.

15. eefie1981

eefie1981 Lid

Apr 12, 2012
    32
    0
    0
    ik werk bij de action
    T zand
    O nou ik wacht het af in de tussen tijd ga ik me temp en ovulatie bij houden en gezellig met jullie kletsen

16. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Dat lijkt me een heel goed plan eefie , het is een spannende stap voor je door al dat voorwerk ben je straks minder gestrest ik deed dat niet en was mega gestrest had wel 2 maanden temp curve maar geen ovulatie testen gedaan voor die tijd dus dat doe je echt goed !

17. eefie1981

eefie1981 Lid

Apr 12, 2012
    32
    0
    0
    ik werk bij de action
    T zand
    En wat moet ik me van zon info avond voorstellen?

18. peetje007

Die info avond heb ik nooit gehad maar dat kunnen de andere dames je vast vertellen

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Haha wat de naam al zegt: info avond. Dan gaan ze je het hele proces uitleggen. Wat de te volgen stappen zijn, (gesprek arts, psycholoog, wachten op groen licht, verpleegkundige, donor zoeken, donor vinden, inseminatie starten). Ze vertellen dat je je temperatuur moet gaan bijhouden en ovulatie testen.
    Zoiets was het geloof ik. :)

20. peetje007

Hoe is het met de dames ? Ik heb me eigen ziekgemeld voor vandaag vannacht een rotnacht gehad dus vandaag even rustig aan doen zullen de zenuwen wel zijn van de 20 weken echo en ook de babykamer

Share This Page