Ik ben zo boos en verdrietig, klote amc . Zeggen ze dat ik vrijdag de foto krijg, tijdens de artsen bespreking en nu krijg ik een afspraak voor half april, omdat er nu geen plek meer is!!!!!!😢echt belachelijk, waarom zeggen ze dat dan?! Ze zouden juist nu doen, zodat er nog een kans was dat ik 3 dagen later geïnsemineerd zou kunnen worden, en nu moet ik wachten tot mei😢😡😡😡😡😡
Dat meen je niet?!?! Dat is wel heel gemeen!! Waarom kun je vrijdag niet?! Ik zou ze nog een keer bellen...
Ik zou het er niet bij laten zitten hoor eza !! Bellen mailen tot ze niets anders kunnen om je dir foto vrijdag te geven wel erg belachelijk dat ze iets beloven en het niet doen dat herken ik wel en dan houden ze voet bij stuk meestal maar gewoon proberen jij wilt ook verder !!
Oh Eza, wat een rotstreek van ze zeg! Hebben ze je dit nieuws via de mail meegedeeld? Ik zou ze ook proberen te bellen. Zo mogen ze niet met je omgaan hoor! Zij weten heel goed hoe moeilijk het wachten is in dit proces. Kan je eventueel die foto niet ergens anders laten maken?
Ik kreeg het via de mail te horen, en heb uiteraard meteen gebeld! Er is gewoon geen plek, het heeft ook geen zin om te blijven bellen, de afdeling radiologie zit vol. Ze vond het heel erg voor me, ik zeg dan moeten jullie niet beloven dat ik vrijdag die foto krijg. Ben af en toe zo ontzettend klaar met dit proces, dat ik het soms gewoon wil stoppen!😞
Ik vind wel dat het AMC ook wel slordig omgaat met afspraken enzo. Maar helemaal als er iets toegezegd wordt moeten ze zeker zijn dat dit kan. Ik baal met je mee en ze moeten zoiets volgende x weer niet flikken hoor!
Kan je niet vragen of als er een afspraak uitvalt of jij dan in de plaats mag? Is altijd te proberen toch ? Hey is idd niet erg netjes
Och Beza wat ontzettend stom van het AMC het lijkt wel alsof ze niet goed doorhebben wat dit met je doet, stom!!!!!! Dikke knuf voor jou!!!
Jeee wat balen Eza! Ik zou in ieder geval een klacht indienen! Dit is een heel emotioneel zwaar proces en dan mogen ze niet gewoon ff zeggen dat ze vol zitten. En kunnen ze je dan niet doorverwijzen naar een ander ziekenhuis of zo? Gewoon blijven aandringen hoor, het is ten slotte jouw lichaam! Ik heb toen ook een foto in een ander ziekenhuis laten maken omdat het amc vol zat, dus het kan wel (is wel veel gedoe met rondbellen enzo, meeste klinieken zijn niet zo happy mee) Hier zitten de jongens er weer in, en volgens mij heb ik aan het einde van de middag ook mijn ovulatie weer gehad. Dus afwachten maar weer!
Heel veel succes deze ronde Emi! Ik ga weer voor je duimen en meehopen. Je krijgt nog een Buikfoto van me hoor Peetje, ik ben nu alleen hard aan het werken dus dat wordt morgen. Ik blijf trouwens maar zo moe! Had wel verwacht dat dat nu minder zou zijn. Hebben jullie daar ook last van?
Jaaaa lyah ik heb daar ook vreselijk last van na 1 dagje werken of inspanning dan is het heel erg vaak slaap ik al tussen 9 en half 10 en dan ben ik s, ochtends nog steeds niet uitgerust dus heel herkenbaar en vreselijk irritant maar we hebben het er allemaal voor over
Ik heb ook de hele dag een pijntje in mn onderbuik alsof ik de hele dag met een overvolle blaas loop en heel af en toe is het weg en dan is het er weer zal dat groeipijn zijn en of bandenpijn? Herkent iemand dit?
Ik ben savonds ook moe hoor. Denk dat het er gewoon bij hoort. Je lijf is top sport aan het leveren! Wat betreft bandenpijn, dat zit bij mij aan de zijkanten van mijn buik (onderkant). Buik foto komt binnenkort weer. Ben nu in een hotel voor een 2 daagse cursus haha. Heerlijk al dat eten!
Bij mij zit het in het midden onderin mn buik en trekt een beetje links en rechts ik voel t nog erger als ik buk en weer omhoog kom