Dank jullie voor de geruststelling, ik zal de moeheid er maar bij moeten nemen denk ik. Leuk Emmy! Geniet van het heerlijke eten en gezelligheid!
Goedemorgen dames , ik heb vanmorgen wat mee gemaakt dat moet ik even delen ik lag nog in bed mn man was er al uit ik was al wel wakker en ineens gaat mn buik te keer bewegen als een gek dus gauw mn man roepen en zn hand erop leggen hij voelde het gewoon zo leuk ♡♡♡ in love
Nou dames 20 weken was super mooi het is een meisje ♡♡ dit klopt niet bij mn gevoel maar t is toch geweldig , ze heeft erg lange benen ver boven gemiddeld ik zal foto's uploaden maar dat zal morgenmiddag worden vandaag nogal druk met de babykamer die zo komt en daarna nog werken druk druk dus
Jeetje Peetje wat gaat het toch hard. En wat leuk een meisje!! Heerlijk! Fijn dat alles goed is! Geniet er lekker van! Ben benieuwd naar je foto's
War fijn peetje!!!!! Wat waren de voorspellingen bij jou...eza???? Ik mag maandag brrrrrrr spannend!!
Oh wat heerlijk Nieuws Peetje! En een meid, fantastisch!!! Kan jij losgaan met roze. Ik ben erg benieuwd naar de foto's 😄 Ook leuk nog zo'n lange benen kind erbij. Grappig, ik was er bijna vanuit gegaan dat je een knul krijgt dat ik nu ook even moet wennen hoor. Wat vind je vriend ervan?
Lieve meiden, Jennifer, Peetje,meissies, Lyah en Emmy. Afgelopen maanden hebben we heel veel lief en leed gedeeld met elkaar. En wat is er in korte tijd een hoop verandert, en wat mooi en bijzonder dat er 5 gezonde zwangerschappen zijn uitgekomen. Mijn reis naar het moederschap is nog onderweg, en ik hoop ook snel weer mee te doen, met het hele proces van testen en insemineren. Ik heb definitief besloten om niet meer mee te schrijven. Ik vind het heel erg jammer, maar ik merk toch dat ik nu in een hele andere fase als jullie ben beland en zal mijn 1e inseminatie als alles goed gaat pas in mei hebben en dat loopt erg uit op jullie. Natuurlijk zijn er wat meiden bijgekomen die ook aan de start staan, alleen dat voelt toch anders als de vaste groep ( niks persoonlijks Eefie ) Het voelt goed om het nu zo af te sluiten. Mijn account hou ik wel aan, en de geen die er behoefte aan hebben kunnen mij privé berichten. Ik vond het heel erg bijzonder om de afgelopen maanden met elkaar te hebben meegeleefd en ik hoop dat een ieder van jullie, prachtige gezonde kindjes op de wereld mogen zetten! Met heel erg veel liefs Eza.
Toch maar even op mn werk de tijd gevonden om een foto te maken ..... ben zo blij , en nu zo verkouden zal wel door de stress komen haha
Lieve Eza Ik zal je ontzettend missen op het forum!!! Bedankt voor je openheid en support de afgelopen maanden het voelt echt vertrouwd om zo te kletsen. Ik hoop ook echt dat alle positieve energie gauw jouw kant op komt en dat je over een paar maanden toch terug komt met een leuk nieuwtje. Ik wens je al het goede en meer. Dikke knuffel!!!
Ik ga je hier ook erg missen Eza, heb net even een persoonlijk berichtje gestuurd waar het wat uitgebreider in staat. Verder sluit ik me bij Jennifer aan! Ik stuur ook positieve energie richting jou en hoop je hier snel te zien
Eza ik vind het erg jammer dat je ons verlaat maar begrijp je goed , ik hoop dat zodra je weet met inseminatie,s begint toch weer terug komt je bent altijd welkom!
Jennifef jij bent ook alweer bijna 12 weken waar blijft de tijd , lyah en emmy waar blijven die buikfoto,s nou? Hier strontverkouden blegh ... meissie wat denken jullie te hebben wat geslacht betreft ? Hiercis het nog steeds wennen maar het eerste roze pakje is een feit
Hoi meiden, ik heb het zo druk de laatste tijd en voel me zo moe. Dan schiet ons clubje er een beetje bij in. Meissies, hoe staat het met je huisje? Nog even en je kan er in he? Jennifer, ga jij eigenlijk de combinatietest doen? Emmy, ik hoop dat het goed gaat met je. Ik moet vaak aan jou en je vriend denken. Peetje, rot dat je verkouden bent, dus het eerste roze pakke is al binnen? Ben je ook al met namen bezig? Emi, hoe gaat het met jou? Mijn buikfoto volgt hieronder, er begint eindelijk wat schot in te komen...