kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

O jeetje emmy maar wat fijn dat je bij hem kon zijn hij heeft nu geen pijn meer !
    En meissies ook een meisje de meiden hebben de overhand hahaha nou Jennifer jij dan maar ewn jochie maar ik ga lachen als jij ook een meid hebt hihi 3 meiden 1 jongen op dit moment

2. Meissies

Meissies Niet meer actief

Och lieve Emmy hele dikke knuffel voor jou eb wat ontzettend fijn dat je bij hen kon zijn!! Liefs!!

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Lieve Emmy heel veel sterkte met dit verlies. Dikke knuffel

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Jeetje Meissies ook een meisje!! Normaal worden en meer jongetjes geboren dus dit is wel grappig.

Ik denk zelf dat ik weer een jongen krijg dus dat maakt het weer een beetje in evenwicht hahah.
    Gefeliciteerd Meissies met de mooie echo!!

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, goed en slecht nieuws in een klap! Zo dichtbij liggen dood en leven dus bij elkaar.

Lieve Emmy, gecondoleerd met het verlies van je vriend, wat is dat toch snel gegaan. Zo te lezen heb je wel goed afscheid kunnen nemen. Heel veel sterkte met het verlies van je lieve vriend

Meissies, een meisje! Wat heerlijk dat alles er goed uit ziet, wat een wondertje is het toch he? Gefeliciteerd

6. eefie1981

eefie1981 Lid

12 apr 2012
    32
    0
    0
    ik werk bij de action
    T zand
    gecondoleerd Emmy

7. peetje007

Meissies heb je een foto van je echo ?

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel.
    Fijn dat de echo's goed zijn!

9. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh Emmy, toch nog snel. Gecondoleerd met je vriend en heel veel sterkte de komende tijd

Meissies fijn dat alles goed is en een meisje, leuk!! Geniet ervan, nu kun je gericht kleertjes kopen.

Ik heb vanavond heerlijk een avondje vrij. De rest van de week iedere avond iets, dus doe nu maar even lekker niets!!

10. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet ervan Emi!

Meissies, ik ben intussen ook wel benieuwd naar je echo, ga je hem hier posten?

11. Meissies

Heb niet echt een goeie foto eigenlijk alleen maar filmpjes dus sorry jullie zullen het zonder foto moeten doem!

12. peetje007

Dat is wel jammer :(

13. peetje007

Goedemorgen dames, een slechte nacht achter de rug de kleine heeft me de halve nacht liggenn trappen mn zij was nou niet echt een fijn gevoel madame is heel erg sterk aan het worden dus lag er echt wakker van nu al wwer mn bed uit en aan t werk , en ook nu is ze weer actief pfff hoe kom ik vandaag de dag door

14. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies, zonet even de hele stad doorgewaaid. Begon in watergraafsmeer, toen bij het amstelstation in de buurt en nu naar mijn vaste plek in de Jordaan. Was eigenlijk wel lekker, helemaal uitgewaaid.

Ik voel mijn jongetje ook steeds meer schoppen, gezellig gevoel is dat en het doet bij mij, tot nu toe geen pijn.
    Jammer dat je er zo last van hebt Peetje.

Ah, dat is jammer meissies. Als jij haar maar goed hebt kunnen zien. En is het al geland dat je een meid krijgt?

Jennifer, ik ben nu extra benieuwd wat jij krijgt, wil je het eigenlijk wel weten? En waarom denk jij aan een jongen?

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Peetje het is toch juist heerlijk om haar zo te voelen! Mij trapt ze ook wel eens wakker en dan ga ik anders liggen en dan is ze weer tevreden hihi. Ik houd ervan! Iedere keer de bevestiging dat ze sterker wordt.

Lekker Lyah! Ik probeer mezelf te activeren maar het lukt niet vandaag. Blijf vooral hangen in oude foto's en filmpjes bekijken.

16. eefie1981

eefie1981 Lid

12 apr 2012
    32
    0
    0
    ik werk bij de action
    T zand
    hey meiden ik heb nog even een vraagje als je de voorlichting avond heb gehad hoelang moet je meestal dan nog wachten?

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb de avond half april gehad en ben in de eerste helft van juni voor het eerst geïnsemineerd.

18. peetje007

Echt zeer is niet het goeie woord eigenlijk ik vind t ook erg prettig om haar te voelen maar ze is al zo sterk, en het maakt niet uit hoe ik dan ga liggen ze gaat door haha het enige wat helpt is mn man zn hand dan stopt ze en word ze weer rustig zo bijzonder jij hoeft nog maar heel even emmy dan heb je verlof wat gaat het bij andere mensen toch altijd hard zeg

19. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eefie, toen ik de voorlichtingsavond had gehad, kon ik meteen afspraken plannen met de psycholoog, arts en verpleegkundige. Ik had de gesprekken binnen 3 weken erop zitten.
    Daarna zijn ze een donor gaan zoeken en toen deze waren gevonden kon ik met mijn eerstvolgende cyclus meedoen.
    Heb jij al een datum voor je voorlichtingsdag?

20. Meissies

Nou meiden geniet er van hoor want niet voelen maakt zo onzeker!!!! Ik zou graag willem ruilen :)
    Hier redelijk geland dat het een meisje wordt alleen ni mogen die 20 weken ook wel wat sneller gaan😉

Deel Deze Pagina