Haha is toch vreselijk! Vooral nu ik zo thuis zit en vrij ben. Morgen weer lekker werken, gaan de dagen wat sneller
O emmy spannend weer hoor, je kan inderdaad beter werken dan gaat de tijd sneller en voel je niet elke keer van alles in je lijf. Wat voor werk doe jij eigenlijk? Lastig he peetje dat je niet gewoon elke maand kan zeggen nu moet ik dit een op dag 10 is het zover. Het blijft altijd gissen en onzekerheid vooral als je lijf ineens anders doet dan anders. Bij het eerste traject wat wij volgde had ik ineens maanden lang schimmel infectie zo lastig. Hier is de vakantie voorbij. Morgen weer de dagelijkse gang van zaken, huishouden. Neefje en nichtje halen en brengen naar school, pas al 9 jaar elke maandag op heel erg leuk. Onze eigen kleine man maar de peuterspeelzaal en hopen dat het gauw vrijdag is. Wil weten of alles schoon is en hopen op een snelle menstruatie want ik wil graag door.
Begrijp ik. Wat lief dat je op je neefje en nichtje past elke week. Ik pas ook wel op soms maar dan als het nodig is. Zelf ben ik leerkracht op een basisschool. Erg leuk werk! Dus nu op tijd mijn bed in anders hebben de kinderen morgen een moeie juf
Is het ook! Ik geniet er enorm van! En wat doe jij? Lees ik waarschijnlijk morgen pas want ik ga nu slapen. Tot morgen .
Ja idd Jennifer je kan niet zeggen van die dag is het elke maand weer anders en vertrouwde altijd op mijn lijf maar was voor het eerst in mijn leven overtijd afgelopen maand dus daar heb ik ook geen vertrouwen meer in echt heel vreemx en dan blijft je temp tot dag 5 hoog ook nog nooit gehad kortom het kan ineens veranderen in a blink of n eye zeg maar vandaag weer bij mijn kleine nichtje geweest nu was moeders wat beter te genieten zal de spanning vrijdag wel geweest zijn ze was tenslotte ook net bevallen ze is echt klein en licht maar o zo lief kan er toch enorm van genieten en mijn man ook !
Ik ben verpleegkundige bij dementerende ouderen. Ook erg leuk hihi. wat fijn peetje dat het bezoek vandaag beter ging en dat je wel kan genieten van zn kleintje. Ik zou wel willen dat het lijf standaart in te schatten is. Zou het allemaal makkelijker maken
Nou dames hij begint nu al mooi op te lopen dus ga t nu goed in de gaten houden denk dat ik deze maand toch eerder ben met mn ovulatie
Denken jullie wel eens na over de bevalling hoe jullie dat zouden willen thuis bevallen of in het ziekenhuis en wel of geen pijnstilling il denk daar wel eens over na .... ik heb alles al uit gedacht
Haha jazeker! Maar weet nog niet precies wat ik wil. Gister wel weer een plattegrond gemaakt voor de babykamer. Erg hè. .. Vanmorgen was mn temp iets lager (36.8, daarvoor 37.1, voor eisprong 36.5) dus hoop ineens heel erg innesteling! Malle molen draait op volle toeren. Haha. Hoe was jullie dag?
Mijn dag was prima lekker vrij dus mooi boodschapjes gedaan .... vanmiddag toch nog weer een ovulatie test gedaan was nog steeds zo donkers misschien zelfs wel 1 tintje donkerder maar nog niet positief , jij weet al hoe je de babykamer in gaat richten en welke kleur worden je meubeltjes dan daar heb ik nog wel eens discussies over met manlief hij heeft een hele andere smaak ik wil mooi gewoon wit mooi strak en dan aankleden met leuke gekleurde accessoires enz poppetjes maar hij wil hout kleur dus dat is nog een eikelpunt ik hoop voor je dat het een innesteling is ik duim voor je het zou zomaar eens raak kunnen zijn .
O jaaa de baby kamer is in mijn hoofd helemaal klaar. Meubels staan er al alleen nog behangen en gordijnen. Maar jah eerst maar een baby. Over bevallen weet ik inmiddels dat het niet gaat zoals je hoopt. Ik wilde heel graag thuis maar kreeg zwangerschaps suiker en moest dus worden ingeleid in het ziekenhuis. Niet echt mijn droom beeld maar wad prima te doen zeg ik nu haha. Spannend he ladys als elke keer de vruchtbare periode en wacht weken er weer zin
Haha ja dat wachten is echt wel een soort van een ding. Zolang ik bezig ben gaat het prima, maar zoals nu even niets aan mijn hoofd en ik ben er er weer erg veel mee bezig. En die babykamer haha, ik wil alles wit en licht. Veel naturel. En dan met zachte tinten een beetje aankleden. Maarja eersssst hoop ik zwanger te raken.
De eerste baby kamer hadden wij wit met zilver heel rustig wel. Nu heeft hij een brandweer kamer is ie helemaal gek van. de tweede baby maker zal wit met mintgroen worden. Mocht het een meisje zijn dan ook met roze. Ben gek op roze tijdens de bevalling zei de gynaecoloog o worst vast een meisje omdat il een roze pyama aan had en roze nagellak hahah
Anders ik wel lekker baby shoppen zo heerlijk zouden jullie willen weten wat het word jongen / meisje?
Haha ja denk t wel, dan kan ik gericht shoppen. Hoe tof als straks onze dromen allemaal werkelijkheid worden! Ik duim voor ons!